Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valmis koneurakointiyritys huutokaupassa  (Luettu 5940 kertaa)

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Valmis koneurakointiyritys huutokaupassa
Ristus mitä hintoja huutokaupassa nuo koneet saa, seitensatkuja saa tuollahintaa jo vapailta markkinoilta, eikä huuto ole vielä loppu  :o
Kerroppa yksikin 700 valmetti kuormaimella 2200€:lla jossain myytävänä!

nuffieldmaster

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1719
Vs: Valmis koneurakointiyritys huutokaupassa
Ristus mitä hintoja huutokaupassa nuo koneet saa, seitensatkuja saa tuollahintaa jo vapailta markkinoilta, eikä huuto ole vielä loppu  :o
Kerroppa yksikin 700 valmetti kuormaimella 2200€:lla jossain myytävänä!

Justi osti kevättalvella kaveri seitensatasen jameksella 1500 € naapurin ukolta, olin mukana kun heräteltiin vallu tulille ja ajettiin uuteen kotiinsa  ;)
Markkinoiden Wahwimmat Wieska -lumilingot saat Kuuksenvaarasta parhaimpaan hintaan!
040-7306421  SOITA!  https://www.youtube.com/watch?v=IbiCOqk3fho

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Valmis koneurakointiyritys huutokaupassa
Ristus mitä hintoja huutokaupassa nuo koneet saa, seitensatkuja saa tuollahintaa jo vapailta markkinoilta, eikä huuto ole vielä loppu  :o
Kerroppa yksikin 700 valmetti kuormaimella 2200€:lla jossain myytävänä!

Justi osti kevättalvella kaveri seitensatasen jameksella 1500 € naapurin ukolta, olin mukana kun heräteltiin vallu tulille ja ajettiin uuteen kotiinsa  ;)
Saattais sellaisen pihalle ottaa jos joku mulle sen verran antaisi rahaa mutta nää on näitä jotka ei oo myynnissä ja omistaja ei tiedä sen koneen arvoa jolla sitä kaupiteltaisiin  ;D  Tuuria ja oikeaa ajoitusta  ;)