Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Amerikka nousee jälleen  (Luettu 7366 kertaa)

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Amerikka nousee jälleen
Mutta lainaahan ei tietenkään silloin saa ja se on este uuden toiminnan aloittamiselle, pitäisi perustaa osakeyhtiö jossa on omistajana muitakin kuin itse  ;)
Siltikin voi olla ongelmia esim. tukkuliikkeiden kanssa, ei ne välttämättä heti tilejä uudestaan avaa  ???

Et ole tainnut kovin monta osakeyhtiötä konkurssimerkinnän kera aloittaa ? Moni helppoa pöydän puhtaaksi pyyhkimistä täällä repostelee, mutta todellisuus on hieman toisenlainen. Ottakaa yli 10% osakkaaksi konkurssisarjayrittäjä, niin huomaatte, että ennakkoperintärekisteriin pääsykään ei olekaan selviö. Samoin isot tukkuliikkeet laittavat punaisen lampun päälle, kun osakasluetteloa tarkastelevat, jopa jos isomman tukkuostoksen tilaamisen yhteydessä laittaa asiakkaan merkiksi jonkun konkurssin tehneen yrityksen nimen, niin konttorihoitaja kysyy, että oletko varma ? Finnvera myös katsoo kaikki osakkaat, ei yksistään päättäjiä.

Mutta selvä se on, että konkurssirikoksia ja ketkuilua esiintyy, mutta se ei ole osakeyhtiömuotoisen toiminnan vika, vaan tämän ketkun itsensä. Olen lainannut rahaa sellaiselle, joka yritti yksityislainoin saada elämäntyönsä, osakeyhtiön, selviämään pahan ajan yli. Ei onnistunut, mutta "pää täristen" maksaa vekseliänsä takaisin, vaikka sitten 10 euroa kuukaudessa. Enkä kovin paljon huonoa omatuntoa siitä pode, itse pinnistelin kyseisen rahan eteen yhtä paljon, tienatakseni sen.

-SS-
Puhut todella asiaa . Herpertin neuvot konkurssissa ovat täysin perseestä . Ajatteleppa Hertti jos kasvatat karvakasoja parivuotta , myyt konkkaan menossa olevalle teurastamolle , rahasi jää saamatta ........

Varmaan Sinua helpottaa ajatus et ko Yrittäjä aloittaa puhtaalta pöydältä uudelleen liiketoiminnan . Varmaan myyt taas parivuodenpäästä hänelle haikut , ja taas yhtiö ilmoittaa valittevasti ajautuneen konkurssiin .

Hienoa eikö totta .

Kreikkalaisten konkurssiin vaikuttaa olymppialaisten järjestäminen . Pienivelkainen maa joutui ko. johdosta talousvaikeuksiin , otti lainaa , ei selvinnyt , otti kovempikorkoistalainaa , eikä selviä .

Koita keksiii Sipilän kannatuksen nousemiseen parempia legendoja .  :P

Minä vaan olen sitä mieltä, että kannattamaton yritystoiminta pitää lopettaa välittömästi  ::)
Mutta ei pidä tehdä rikoksia, maassa eletään kuten laki määrää  :o
Eikös nää ole aika terveitä periaatteita  ;D
Lopetus ja konkurssi on eri asia . Kreikan pankit nousis hetkessä jollei sijoittajat nylkis niitä .

Kyllä ne aika useesti on ihan sama asia  ;D
Yritys lopetti toimintansa, koska teki konkurssin  ::)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

AimoMela

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1172
Vs: Amerikka nousee jälleen
Minä vaan olen sitä mieltä, että kannattamaton yritystoiminta pitää lopettaa välittömästi  ::)
Mutta ei pidä tehdä rikoksia, maassa eletään kuten laki määrää  :o
Eikös nää ole aika terveitä periaatteita  ;D

Olen pitkälti samaa mieltä. Toimialat jotka eivät tule toimeen ilman yhteiskunnan tukia pitäisi lopettaa tai ainakin tuet pitäisi lopettaa samoin kuin turhat aluetuet. Näin meille vientialoille vapautuisi resursseja.

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Amerikka nousee jälleen
Minä vaan olen sitä mieltä, että kannattamaton yritystoiminta pitää lopettaa välittömästi  ::)
Mutta ei pidä tehdä rikoksia, maassa eletään kuten laki määrää  :o
Eikös nää ole aika terveitä periaatteita  ;D

Olen pitkälti samaa mieltä. Toimialat jotka eivät tule toimeen ilman yhteiskunnan tukia pitäisi lopettaa tai ainakin tuet pitäisi lopettaa samoin kuin turhat aluetuet. Näin meille vientialoille vapautuisi resursseja.

Koskee myös Kreikan pankkeja  8)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Amerikka nousee jälleen
Minä vaan olen sitä mieltä, että kannattamaton yritystoiminta pitää lopettaa välittömästi  ::)
Mutta ei pidä tehdä rikoksia, maassa eletään kuten laki määrää  :o
Eikös nää ole aika terveitä periaatteita  ;D

Olen pitkälti samaa mieltä. Toimialat jotka eivät tule toimeen ilman yhteiskunnan tukia pitäisi lopettaa tai ainakin

 tuet pitäisi lopettaa samoin kuin turhat aluetuet. ::) :

 Näin meille vientialoille vapautuisi resursseja.

Koskee myös Kreikan pankkeja  8)


juuuu,,,,,kepuhallitus  lykkäsi  noihin  paljon  aluetukia :P :P :P :P :P