Justi eilen puhuin erään harrastajan kanssa joka on kunnostellut takapotku leylandia. 12000 € on kahden vuoden aikana laittanut projektiin rahaa varaosien muodossa, siittä jos on viistonnia antanut jo pelkästä aihiosta niin summa on kyllä kivulias, mutta ei ole sen tiedän. Toisenkin samanlaisen projektin tiedän, siinnä aihiona on vain 285 kutosleukku ja se ei vielä oikein traktorilta näytä, vaikka yli kymppitonni on rahaa projektiin palanut...
Toi alkaa jo lähennellä tyhmyyttä...
Ei, se on kallisarvoista työtä jotta koneita säästyy historiaan tulevillekkin polville ihmeteltäviksi. Harrastajakunta on suomessa laajaa ja merkkikerhojakin on kohta kymmenkunta. Onneksi meitä unohtuneempienkin merkkien tallettajia vielä löytyy.
Mää tulkitten tän asian niin, että raudassa on taas kerran ollut raha kiinni. Niin vain on Leylanttikin noussut arvoon arvaamattomaan