Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hamasin poika  (Luettu 4162 kertaa)

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Vs: Hamasin poika
Aika vaikea jakaa sitä fundamentalistikristittyjen mielipidettä, että Israel olisi menestystarina. Enemmän tuo näyttää amerikkalaisten sotilastukikohdalta. BinLaden sanoi, että amerikkalaiset saavat levätä vasta, kun Palestiinassa on rauha. Miksi amerikkalaisten turvallisuus ei kiinnosta USA:n hallitusta ?

Et ole tainnut tutustua barak obaman esikuntaan :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Aika vaikea jakaa sitä fundamentalistikristittyjen mielipidettä, että Israel olisi menestystarina. Enemmän tuo näyttää amerikkalaisten sotilastukikohdalta. BinLaden sanoi, että amerikkalaiset saavat levätä vasta, kun Palestiinassa on rauha. Miksi amerikkalaisten turvallisuus ei kiinnosta USA:n hallitusta ?
[/quote

-----------Kristityt kaikkialla maailmassa rukoilevat rauhaa Israelille.Mistä tuo sana fundamentalisti tulee,eiköhän lie median keksimä sana. Miksi ei saa olla elävä kristitty,miksi suomalaiset hyväksyy vain kuolleen kristillisyyden?Eikö tässäkin ole kysymys rasismista? Koska itse olen ateisti tai tapakristitty en voi hyväksyä elävää kristillisyyttä???
Vai mistä tämä tällainen johtuu?

kiihkouskovaiset on sekopäitä uskontokunnasta riippumatta ja niin kauan kuin simmon kaltaiset hyväuskoiset pölvästit tukevat israelin terrori valtiota niin kauan jatkuu terrori.
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

simmo

• Vieras

Vaikea ymmärtää tuota "sinunkaan" mielipidettä. Suomen fundametaliikristityt pääosin lestejä, jotka mielellään näkisi kaikki juutalaiset "helvetissä".

Kun perehdyt enemmän Israelin historiaan ja käyt jopa katsomassa sitä maata, niin jospa tuon bin Ladenin ihannointi laantuu.  ;D
[/quote]

-tuo on kyllä totta.Lestadiolaiset vihaavat israelia,koska HE OVAT HENGELLINEN ISRAEL. :o Samoin jehovantodistajat.
Olen itse kasvanut lestadiolaisessa perheessä mutta keskustellut myös jehovantodistajien kanssa.
En koskaan usko kuulopuheita,vaan haluan aina itse ottaa selvää asioista.

Kyllä minä ymmärrän tuon Hamasin pojan isänki tuskan.Islamilaisuus opettaa,että jos poika hylkää isänsä uskonnon isä joutuu helvettiin. Isä oli kuitenkin ollut harras muslimi,toisin kuin monet muut Hamasin johtajat,jotka eivät harrastaneet uskontoa ollenkaan.
Hauskaa tuossa kirjassa oli se,että Mosadin kastoi nuori turistityttö :D he matkustivat sen takia Eilatiin ja tyttö lausui kastesanat ja upotti Mosadin mereen. Mahtoi toiset turistit rannalla töllistellä :)

simmo

• Vieras
Nyt käy apilas ystäväni niin kuumana,että poistun mansikkapellolle jotten tuottaisi enempää harmia. :-[

Tavataan joskus jos Herrani suo. :-[

Sepedeus

• Vieras
Nyt käy apilas ystäväni niin kuumana,että poistun mansikkapellolle jotten tuottaisi enempää harmia. :-[

Tavataan joskus jos Herrani suo. :-[

Noinhan se käy noille, jotka uskovat vain yhteen totuuteen. Poistuvat takavasemme miettimään mitä tuli kirjoitettua.

Mansikat kypsyi tänä kesänä aikaisin. Nythän on vasta juhannuspäivä oikeasti ja pelto kypsiä mansikoita täynnä. Räksät ei ei enää haittaa  ;D ;D ;D ;D

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
Saulin syndrooma.
Kirjoitteleeko tällä palstalla sellainen uskova ”paimen”, joka on Saulin syndrooman vallassa?   ??? ::)

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10452764

http://koti.phnet.fi/petripaavola/saulinsyndrooma.html

On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
[/quote

-----------Kristityt kaikkialla maailmassa rukoilevat rauhaa Israelille.Mistä tuo sana fundamentalisti tulee,eiköhän lie median keksimä sana. Miksi ei saa olla elävä kristitty,miksi suomalaiset hyväksyy vain kuolleen kristillisyyden?Eikö tässäkin ole kysymys rasismista? Koska itse olen ateisti tai tapakristitty en voi hyväksyä elävää kristillisyyttä???

Fundamentalisti on fanaatikko, löytyy kristittyjen ja myös muslimien piiristä, parhaiten sen tunnistaa siitä, että suhtautuu vihamielisesti muihin uskontoihin ja lahkoihin, esim. kommnettisi lestadiolaisuudesta täyttää fundamentalistin tunnusmerkit, ovat avoimen vihamielisiä  ???
Minulle uskonto ei paljon merkitse, jokainen saa kuulua mihin kirkkoon/lahkoon haluaa tai olla muslimi, tai vaikka juutalainen, ei se minua haittaa mitenkään  ;)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack

Kysy siltä sun tyttäreltä, miksi se nai muslimin  ;)
Vaimon hakkaajia löytyy joka kulttuurista, samoin aika yleistä se on länsimaissakin, että naidaan muitaki kuin omaa vaimoa  ::)

Semmoinen kuva jäänyt näistä meidän kotoisitakin lahkoista, että seksuaalielämä on keskimääräistä suomalaista ruisleivänpurijaa aktiivisempaa ja ei ole niin justiinsa kuka sattuu halut tyydyttämään. Todellista kaksinaismoralismia, mutta sehän on oikein tapa uskontopiireissä. Nämä kuuliaset perusseurakuntalaiset on sitä polttoainetta jota uskonto ja leipäpapit kaipaa. Heitä varten on nämä uskonliturgiat keksitty.

Minä en juurikaan näe eroja eri uskontojen välillä, eri tarkoitusperät, mutta samat keinot kaikilla ihonväriin katsomatta.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Sepedeus

• Vieras

[/quote

[/quote]

kiihkouskovaiset on sekopäitä uskontokunnasta riippumatta ja niin kauan kuin simmon kaltaiset hyväuskoiset pölvästit tukevat israelin terrori valtiota niin kauan jatkuu terrori.

Kyllähän juttu on niin ,että mikään ulkopuolinen tuki ei olisi riittänyt pitämään Israelin valtiota pystyssä, jos eivät itse sitä haluaisi. Se on suurvaltapolitiikkaa ettei rauhaa sinne ole saatu monien YK päätöslauselmien jäkeenkään. Israelin valtio syntyi oikeesti Stalinin virheestä. Stalin ajatteli, että näin saadaan britit pois lähi-idästä. Neuvostoliitto Stalinin johdolla äänesti YK:ssa Israelin valtion puolesta. USA:lla ei tässä vaiheessa ollut suurtakaan roolia. USA:n tuki alkoi vasta  Jon Kippur sodan aikana, kun Golda Meir matkusti USA:n pyytämään pikaista apua.  ;D

Siis näin.

Kun Neuvostoliitto toimitti arabimaille kaikki niiden tarvitsemat aseet, Israel kärsi tarvikepulasta. Yhdysvaltain presidentti Richard Nixon oli sodan ensimmäisinä päivinä haluton toimittamaan aseapua, mutta painostuksen alla suostui ilmasillan muodostamiseen.
Arabien öljyntuottajajärjestö OPEC nosti heti sodan alettua öljyn hintaa 70 prosenttia, mikä tuotti tulosta. Öljysaarron hätäännyttämät Euroopan yhteisön maat ja Japani lopettivat tukensa Israelille, joka jäi Yhdysvaltojen tuen varaan. Mukaan mahtui silti poikkeus: Portugali antoi Azoreilla sijainneen lentotukikohtansa Yhdysvaltain käyttöön. Lisäksi osa varastoista oli Turkissa.
Operaatio Nickel Grass toimitti sodan aikana Israeliin 27 900 tonnia ammuksia ja muuta varustusta sekä 56 taistelulentokonetta. Varusteiden ohella Yhdysvallat antoi Israelille tärkeää tiedustelutietoa egyptiläisjoukkojen sijainnista, mikä osaltaan mahdollisti murskaavan vastahyökkäyksen.

Viimeksi muokattu: 25.06.13 - klo:16:34 kirjoittanut Sepedeus

maanviljelija

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Yhdysvallat ei ole kohta mitenkään riippuvainen arabien öljystä. Ainoa intressi tulee olemaan terrorismin vastainen sota, muslimit saavat syödä hiekkaa ;D
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
No se öljy on vaan yksi usan ongelmista, pari muutakin odottaa nurkan takana eskaloitumistaan.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Sepedeus

• Vieras
No se öljy on vaan yksi usan ongelmista, pari muutakin odottaa nurkan takana eskaloitumistaan.

Ongelmat itsekullakin valtiolla. Meillä se on kepu ;D

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ongelmat itsekullakin valtiolla. Meillä se on kepu ;D

Tätä lähi-idän ongelmaa aika paljon liioitellaan, mitä se oikeastaan haittaa että ne siellä välillä vähän sotii  8)
Tavara menee paremmin kaupaksi ja johonkihan ne aseet pitää käyttää, että saadaan ostaa uusia tilalle  :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes