Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mf 6180?  (Luettu 45435 kertaa)

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: Mf 6180?
tottakai se kevyemmäs hommas kestää, kunhan ei oo ajettu käsijarru päällä.. hydr suodattimien valo on paha ennusmerkki.. kartiovetopyöräakselin laakerit on erittäin alimittaaset.. mutta kiva se on ajella kun siihen tottuu, kohtuu hiljanen ja menee vähällä löpöllä..
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

Jomp0

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 48
Vs: Mf 6180?
Mikä tossa carraron etuakselissa niin pahasti mättää oikein ettei voi harkitakaan? ei se ainakaan kääntäjän kanssa mihinkään hajo...

miller

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 233
Vs: Mf 6180?
Mikä tossa carraron etuakselissa niin pahasti mättää oikein ettei voi harkitakaan? ei se ainakaan kääntäjän kanssa mihinkään hajo...

2 traktorissa ollu carraro. . eivät kestä paikallaakaan oloa niin miten voisi edes suunnitellakkaan mitään töiden tekemistä. Vaikka aikaisemmissa viesteissä vannottin notta ainoastaan kääntäjän vetoon.. saattaisi joskus joutua laittaa viivoittimenkin eteen..(ehkä 2-3 kertaa kesässä) . kyllähän  toki carrarokin jotenkin kestää kun ei laita mitään ylimääräistä keulaan ja todella matalat ja kapeat paripyörät niin voi jotenkin kestääkkin.

Vaivaako vastaavat kestävyys ongelmat vaihdelaatikossa näissä 8100-sarjalaisissakin???
vielä viisi

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: Mf 6180?
noo 6190 joskus tuli karhettua ja paras oli 11 kytyä 7h aikana, en niin suosittelisi, toki tavarasta riippuu tuoki palio.. 3pulttinen carraro ei kestä mutta yks on ny ajanu 10th 4 pulttisella ja muuta 1stefa ja keinun puslat vaihdettu ja siis vallun alla viä..
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Mf 6180?
Ei ole edellä mainittuja vikoja ilmennyt 6180:ssä. Mittarissa 3th. Etukuormaajakin ollut monen sorttisessa kuormaamisessa mukana. Eniten kuitenkin paalien siirrossa. Kaikkea vedetty, mitä talosta löytyy taakse.
6290:stä muutaman vuoden kokemus. Tuli pihalle 6100h ajettuna. Etujousitukseen on joku anturi uusittu. Tuntuu soveltuvan suunnanvaihtimen puolesta mukavammin paalihommiin.
Molempiin ruuvattu syöttöä lisää. Muuttivat positiivisesti luonnettaan, eteenkin 6180.
Saapa katsoa vieläkö sisäänajojen jälkeen moisia vikoja ilmenisi. 

malanko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 513
Verkun nousut ja laskut
Kova suosio ja maine tuli 20, 35- ja satasarjalla. 200-300, ja 600-sarjat asiallisia, mutta joiltakin ominaisuuksiltaan ei niin huippua. 3000-sarja teknisesti edistyksellinen, mutta kestävyydessä ja joissakin käyttöominaisuuksissa toivomisen varaa. Aluevaihto päävaihdekepissä ei saa kehuja kaikilta. 6100-sarjassa harmittavia komponenttivikoja. 6200-sarjalla taas parempaan maineeseen.

Lurppa

  • Vieras
Vs: Mf 6180?
Minkaslainen kones ois 3095? Löytyykö tästä turbo? Ei taida olla Perkins jos oon oikeen ymmärtänyt... Mites se suunnanvaihtaja, kestääkö vai onko samanlainen paska kun esim. 6180?

malanko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 513
Vs: Mf 6180?
Minkaslainen kones ois 3095? Löytyykö tästä turbo? Ei taida olla Perkins jos oon oikeen ymmärtänyt... Mites se suunnanvaihtaja, kestääkö vai onko samanlainen paska kun esim. 6180?

Perkins 1006.

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Mf 6180?
Minkaslainen kones ois 3095? Löytyykö tästä turbo? Ei taida olla Perkins jos oon oikeen ymmärtänyt... Mites se suunnanvaihtaja, kestääkö vai onko samanlainen paska kun esim. 6180?
Keppisuunanvaihtaja 3095:ssä ja on kestänyt  about 6th. Datartoniciin on kerran pistetty uusi akku. Alkuvaiheessa yksi takapyörän laakeri vaihdettu. Nostolaitteen katkaisija vaihdettu. Käsijarru korjattu.  Aikansa sitkeävetoinen kutonen ilman turboakin.  Eikä 6180:ssäkään vikaa ole vielä ollut. Vain tuo kytkimellä kuittaaminen on sitä paskaa.