Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Apulantojen laatu  (Luettu 8222 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Apulantojen laatu
Mulla oli tälle kevättä Yaran Pellon PE1 - hivenlannosta (sitä Agrin kasvu-sarjaa). Lannoitteen mukana oli ikävän paljon pölyä - johtuuko jostain prosessista, jolla hiventä lisätään, vaiko vaan muuten pölisi? Muuten ihan OK laatua oli. Muilla samanlaisia kokemuksia?

Kyllä oli pölyä. Mulla oli Kasvu Hiven Salpietaria. Vastatuuleen koneen täyttö aika ikävää. Muuten loistavaa tavaraa, raekoko just eikä melkein joka säkissä.

Kieltämättä pölysi totuttua enemmän, mulla oli Hiven PE4:sta ja Hiven NK:ta.

Huiskis haiskis häntä oli sen näkönen kun olis laittanu kalkkia siitä läpi.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Joozeppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2017
Vs: Apulantojen laatu
valvooks semmosta kukaan et ostais suometsän lannotetta rekkakuorman ja ajaiski vähä tai miksei enemmänki peltoon. terästäis vaikka kananpökälettä, laittas säkin pari aina kuorman päälle?

ja meinaako joku ajaa jaaran neuvomaa thiotrac + typpiliuos settiä maitotuleentumisvaiheessa? jäi itellä amaretto aika vähälle typelle kylvössä eikä kanan itteensäkään menny ku syksyllä 10 ja keväällä 7 mottia.. sateet liuottanu semmoset jo.

Topias Funke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 841
  • aSiantuntija
Vs: Apulantojen laatu
Onkose merkki köyhyydestä vai kommunismista? :( Se että pitää tukea ryssiä? :-[
aSiantuntija lausuntoja maksusta.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Apulantojen laatu
Onkose merkki köyhyydestä vai kommunismista? :( Se että pitää tukea ryssiä? :-[

Sanoisin että nuukuus..........
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

jps

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 807
Vs: Apulantojen laatu
Onkose merkki köyhyydestä vai kommunismista? :( Se että pitää tukea ryssiä? :-[

Väittäisin että köyhyydestä, ainakaan mullijen rehuja ei ole voinut pitkään aikaan kasvattaa Yaralaisella (maito ja sika ehkä eri sarjassa). Otsikkoon vielä, Cemagroa ollut nyt pari suvea peräkkäin, tosi laadukkaita ja halpoja.

Zetor

  • Vieras
Vs: Apulantojen laatu
Paras sato tuli viherlannoitusnurmilta.

mattha

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7
Vs: Apulantojen laatu
Vaikuttaa että kukaan ei kehtaa tai uskalla, kertoa totuutta miten omat apulantahankinnat ovat onnistuneet. Minulla on ollut kaksi vuotta peräkkäin Belorin apulantaa ja paakkujen kanssa on ollut todellisia ongelmia. Lähes joka pussin pohjalla on paksuhko kerros kiteytynyttä tavaraa ja paakkuja kertyy varmastikin 5% pussin sisällöstä. Ensimmäisen vuoden reklamaation jälkeen vakuuttelivat että nyt on sellaiset laitteet millä "läpivalaistaan" kaikki säkit ja kaikki kiteytyneet laitetaan takaisin venäjälle. Siispä haksahdin toistamiseen.
No se on omaa tyhmyyttä ja uskon että kokeilen vielä tuon toisen venäläisen toimittajan tavaraa.

+250

  • Vieras
Vs: Apulantojen laatu
Vaikuttaa että kukaan ei kehtaa tai uskalla, kertoa totuutta miten omat apulantahankinnat ovat onnistuneet. Minulla on ollut kaksi vuotta peräkkäin Belorin apulantaa ja paakkujen kanssa on ollut todellisia ongelmia. Lähes joka pussin pohjalla on paksuhko kerros kiteytynyttä tavaraa ja paakkuja kertyy varmastikin 5% pussin sisällöstä. Ensimmäisen vuoden reklamaation jälkeen vakuuttelivat että nyt on sellaiset laitteet millä "läpivalaistaan" kaikki säkit ja kaikki kiteytyneet laitetaan takaisin venäjälle. Siispä haksahdin toistamiseen.
No se on omaa tyhmyyttä ja uskon että kokeilen vielä tuon toisen venäläisen toimittajan tavaraa.
Jännäjuttu,kun kahteenvuoteen ei ole ollu apulannas laatuongelmia.Belor ollu todella tasalaatuisen ongelmatonta 8)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Apulantojen laatu
Onkose merkki köyhyydestä vai kommunismista? :( Se että pitää tukea ryssiä? :-[

Mun isoisäni oli monta vuotta näyttämässä ryssille sitä rajalinjaa. Ja siellä se on kuulemma edelleen  8) En ylitä sitä, enkä tahdo että sieltä tulee minulle mitään  8)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

JösseJänis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2681
Vs: Apulantojen laatu
Onkose merkki köyhyydestä vai kommunismista? :( Se että pitää tukea ryssiä? :-[

Mun isoisäni oli monta vuotta näyttämässä ryssille sitä rajalinjaa. Ja siellä se on kuulemma edelleen  8) En ylitä sitä, enkä tahdo että sieltä tulee minulle mitään  8)

...ja mitä luulet, kuka menettää tässä yksipuolisessa boikotissa eniten?

Vastaavalla logiikalla saksalaiset eivät olisi muutamaan sukupolveen poistuneet maastaan eivätkä käyneet ulkomaankauppaa.

+250

  • Vieras
Vs: Apulantojen laatu
Onkose merkki köyhyydestä vai kommunismista? :( Se että pitää tukea ryssiä? :-[

Mun isoisäni oli monta vuotta näyttämässä ryssille sitä rajalinjaa. Ja siellä se on kuulemma edelleen 8) En ylitä sitä, enkä tahdo että sieltä tulee minulle mitään  8)
Eikö isoisäs tiedä että sota loppui jo? Jos se edelleen on siellä,täytyy sen olla aikasta sitkee tyyppi  ;D

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8713
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Apulantojen laatu
Onkose merkki köyhyydestä vai kommunismista? :( Se että pitää tukea ryssiä? :-[

Mun isoisäni oli monta vuotta näyttämässä ryssille sitä rajalinjaa. Ja siellä se on kuulemma edelleen 8) En ylitä sitä, enkä tahdo että sieltä tulee minulle mitään  8)
Eikö isoisäs tiedä että sota loppui jo? Jos se edelleen on siellä,täytyy sen olla aikasta sitkee tyyppi  ;D

Kaukopartiomies.  Koukkasi Uralille ja odottaa siellä apujoukkoja.  8) 
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Apulantojen laatu
Onkose merkki köyhyydestä vai kommunismista? :( Se että pitää tukea ryssiä? :-[

Mun isoisäni oli monta vuotta näyttämässä ryssille sitä rajalinjaa. Ja siellä se on kuulemma edelleen  8) En ylitä sitä, enkä tahdo että sieltä tulee minulle mitään  8)

...ja mitä luulet, kuka menettää tässä yksipuolisessa boikotissa eniten?

Vastaavalla logiikalla saksalaiset eivät olisi muutamaan sukupolveen poistuneet maastaan eivätkä käyneet ulkomaankauppaa.

Minä sentään teen oman osani valuutan pitämiseksi Suomessa  8)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Apulantojen laatu
Onkose merkki köyhyydestä vai kommunismista? :( Se että pitää tukea ryssiä? :-[

Mun isoisäni oli monta vuotta näyttämässä ryssille sitä rajalinjaa. Ja siellä se on kuulemma edelleen 8) En ylitä sitä, enkä tahdo että sieltä tulee minulle mitään  8)
Eikö isoisäs tiedä että sota loppui jo? Jos se edelleen on siellä,täytyy sen olla aikasta sitkee tyyppi  ;D

Ei se tiedä enää mitään mutta tajusi sentään tulla sieltä pois  8)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Tuumaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 922
Vs: Apulantojen laatu
Onkose merkki köyhyydestä vai kommunismista? :( Se että pitää tukea ryssiä? :-[

Mun isoisäni oli monta vuotta näyttämässä ryssille sitä rajalinjaa. Ja siellä se on kuulemma edelleen  8) En ylitä sitä, enkä tahdo että sieltä tulee minulle mitään  8)

...ja mitä luulet, kuka menettää tässä yksipuolisessa boikotissa eniten?

Vastaavalla logiikalla saksalaiset eivät olisi muutamaan sukupolveen poistuneet maastaan eivätkä käyneet ulkomaankauppaa.

Minä sentään teen oman osani valuutan pitämiseksi Suomessa  8)
Eikös se oo paremminkin norjalaasten rahoottamista ;)