Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mökkiläisen kitinää  (Luettu 18388 kertaa)

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Mökkiläisen kitinää
Mites noista pääsis erikseen....
Etkös harrasta talkkarointia? Vai tuleeko ne kerran vuoteen käymään ja vidduilemaan milloin mistäkin?

En tunne tapausta mutt musta noiden tulis tulla lakki kädessä kysymään apua.....

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Mökkiläisen kitinää
Mites noista pääsis erikseen....
Etkös harrasta talkkarointia? Vai tuleeko ne kerran vuoteen käymään ja vidduilemaan milloin mistäkin?

En tunne tapausta mutt musta noiden tulis tulla lakki kädessä kysymään apua.....
Juu, tiedän kyllä. Muutama tulee aina kuin Euroopan omistaja sanomaan miten pitää elää ja olla.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Mökkiläisen kitinää
Mites noista pääsis erikseen....
Etkös harrasta talkkarointia? Vai tuleeko ne kerran vuoteen käymään ja vidduilemaan milloin mistäkin?

En tunne tapausta mutt musta noiden tulis tulla lakki kädessä kysymään apua.....
Juu, tiedän kyllä. Muutama tulee aina kuin Euroopan omistaja sanomaan miten pitää elää ja olla.

En tunne tapausta ja kai kaikesta tulis maksaa.....itse olen tuohon oppinut, mitään en halua ilmaiseksi....

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Mökkiläisen kitinää
Mites noista pääsis erikseen....
Etkös harrasta talkkarointia? Vai tuleeko ne kerran vuoteen käymään ja vidduilemaan milloin mistäkin?

En tunne tapausta mutt musta noiden tulis tulla lakki kädessä kysymään apua.....
Juu, tiedän kyllä. Muutama tulee aina kuin Euroopan omistaja sanomaan miten pitää elää ja olla.

En tunne tapausta ja kai kaikesta tulis maksaa.....itse olen tuohon oppinut, mitään en halua ilmaiseksi....
Eikös ne Kirkolta tulevat sulle toistuvasti kerro kuten Veetikin täällä että hehän sinutkin tässä maassa hengissä pitävät... sinun pitää lakki kourassa kulkeman.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Mökkiläisen kitinää
   Onneksi täällä ei juuri kukaan aja lietettä pellolle.

Niiiiin, mutta järhven sitte mennee kuulemma sitäki enemmän...     ::)

siinon ponaparten mukava pulahtaa järveen saanan piälle.   ;D

Vaiko sannan...?     ::)

sannan ei kannattas männä jottei alapiähän tuu tulehtusta.  ;D