Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Munaton MTK  (Luettu 4968 kertaa)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Munaton MTK
OLi faktat mitä tahansa, ne ei omaan lihasyömiseeni vaikuta, syön kuten ennekin tai sitten ihan vaan uhmakkaasti vlisään lihan syöntiä.

Ennen vanhaan ihmisiä syyllisti kirkko ja papit, neuvoivat miten pitää olla ja elää, jotta pääsee taivaaseen,  nykyään  vastaavassa asemassa ovat kaikenkarvaiset luontotalebanit, jotka neuvovat  miten    pitäisi  olla ja elää jotta maailma pelastuisi, mutta  paskat välitän heidän neuvoistaan, pikemminkin teen aina päinvastoin kun  he neuvovat.  :)

Oletko koskaan ajatellut että me syömme kiistattoman faktasti ihan liikaa eläinperäisiä tuotteita.....näin siis terveydellisistä lähtokohdista tarkastellen..... Itse olen hivuttanut ruokavalioon yhä enemmän kasvikunnan tuotteita. En nyt tätä edes muutoin kehtaisi tuoda esille....

Siis jos ajattelee järkevästi ja lisää kasvisten syöntiä niin se on aika kaukana veganismista......

Ehkä, mutta mikä on tämän moraalipurkauksen syynä, mistä tuli tuo tarve itsensä nostamisesta ja muiden syyllistämisestä, esim. lihansyönnistä ????

Mulla on nyt vain varaa tuoda esille tämänkinsuuntaisia ajatuksia ja ihan vain vinkiksi luusereille, mä en syyllistänyt ketään....

Kyllähän toi on jonkunasteista syyllistämistä, eli "kiistattoman faktasti ihan liikaa eläinperäisiä tuotteita." mitä muutakaan tarkoitat tolla väitteellä, väite että me muut syömme kiistatta liikaa ja sinä sitten syöt sopivasti kasviksia ...
Kyllä toi minun mielestä on syyllistämistä ????

Kysymys kuului, mistä tuli tämä tarve tämmöseen ????

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: Munaton MTK
Jos joku pystyy sanomaan "Mulla on nyt vain varaa tuoda esille tämänkinsuuntaisia ajatuksia ja ihan vain vinkiksi luusereille, mä en syyllistänyt ketään...." niin sitä vain on valmiiksi vastahankaan tulipa sieltä sen jälkeen mitä tahtoo... Luomujussinkin kannattais laittaa poMpan napit kiinni ja jättää pullistelu niille joilla on siihen oikeesti varaa... ::)