p kun oli päällä ni paina kaasun pohjaan ni se rupes röpeltämään sillee että menis ilmaa väliin ja laski kierroksia normaalista mutta röpötti ja sitte kun laitta sen ulos otto kierrokset päälle ni toimi moitteettomasti otti jenggaa kunnolla
Siihen on ohjelmoitu sen takia tuollainen, ettei kukaan tarpeettomasti, näyttämisen halusta, huudata sitä konetta ilman syytä. Syytähän ei silloin ole, jos vaihde on P-asennossa, eikä ulosotto pyöri.
Mulla oli Hondan moottoripyörässä joskus vastaava. Jos kone oli alle 65-asteinen, vaihde vapaalla tai seisontatuki alhaalla, toimi kone pelkästään 8 venttiilisenä. Vasta kun edellä mainitut ehdot täyttyi, aukeni kaikki 16 venttiiliä. Mutta voi sitä tehoa rajoittaa tietenkin pa-syöttöä pätkimälläkin, jos ei ole VTEC.