Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Siemenkauppiaitten yhdistys  (Luettu 2814 kertaa)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Siemenkauppiaitten yhdistys
Hyvä SKYY, upeeta. Housut on nilkoissa ja saippua heitetty, tervetuloa apajille.

Tällaisen halvan poika*****n taksalla yhdistyksen 2,3 miljoonalta peltohehtaarilta keräämät rahat voi riittää jopa pariin varviin...
Nothing is Something Worth Doing

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: Siemenkauppiaitten yhdistys
Hyvä SKYY, upeeta. Housut on nilkoissa ja saippua heitetty, tervetuloa apajille.

Tällaisen halvan poika*****n taksalla yhdistyksen 2,3 miljoonalta peltohehtaarilta keräämät rahat voi riittää jopa pariin varviin...

SkY on sopinut taksoista MTK:n kanssa.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Siemenkauppiaitten yhdistys
Hyvä SKYY, upeeta. Housut on nilkoissa ja saippua heitetty, tervetuloa apajille.

Tällaisen halvan poika*****n taksalla yhdistyksen 2,3 miljoonalta peltohehtaarilta keräämät rahat voi riittää jopa pariin varviin...

Edestä ja takaa, TOS-asiamies sammakan päällä makaa..... ;D


Mitäs ne Perse-Arskat nyt on keksiny????
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Siemenkauppiaitten yhdistys
Mitäs ne Perse-Arskat nyt on keksiny????
Ei mitään perusteetonta rahankeruuta kummempaa.

Ajatellaan vaikka että 60% Suomen pelto-alasta kylvetään TOS-siemenellä (tod. näk. kylvetän enemmän) niin se tekee kertolaskun 1 380 000 ha * 3,99 = 5 506 200 euroa?

Mitä SKYY *****ilun lisäksi tekee? No, asiamies herää kun KASTE-hommiltaan ehtii marraskuussa ja lähettää TOS-maksulaput. Keväällä kun kaikki on maksaneet niin pulju vedetään talvilevolle ja maksamattomien kesken käydään arpajaiset kuka tänä vuonna vedetään oikeuteen. Itse SKYYLLä ei ole kykyä perustella hommaa aukottomasti, ennakkotapaus pitää saada jostain maajussista.

Kuka on muuten ikinä tai koskaan nähnyt SKY:ltä (tai herra Hahlin edustamilta puljuilta yleensäkään) mitään positiivista viestintää? Kaikki viestintä perustuu peloitteluun, pelkoon, lakitekstiin tai muuhun paskaan.

Alä osta tuoteväärennöstä, jalosta itse omaa TOSSIA  ;D ;D

Viimeksi muokattu: 07.06.13 - klo:17:27 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Siemenkauppiaitten yhdistys
Usein olen kuullut että "oma siemen taantuu"  ???

Mitä tämä taantuminen on... Muuttuuko se tautien vaikutuksesta vaiko geneettisesti ?? Jos se muutuu geneettisesti, niin siitähän jalostuu tilan oma lajike  ??? Miksi siitä pitäisi maksaa jalostajalle...
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Siemenkauppiaitten yhdistys
Usein olen kuullut että "oma siemen taantuu"  ???

Mitä tämä taantuminen on... Muuttuuko se tautien vaikutuksesta vaiko geneettisesti ?? Jos se muutuu geneettisesti, niin siitähän jalostuu tilan oma lajike  ??? Miksi siitä pitäisi maksaa jalostajalle...
SKY tässä taantunut on, jonnekin 70-luvulle...
Nothing is Something Worth Doing

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19965
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Siemenkauppiaitten yhdistys
Usein olen kuullut että "oma siemen taantuu"  ???

Mitä tämä taantuminen on... Muuttuuko se tautien vaikutuksesta vaiko geneettisesti ?? Jos se muutuu geneettisesti, niin siitähän jalostuu tilan oma lajike  ??? Miksi siitä pitäisi maksaa jalostajalle...

Sertifioidun siemenviljelijän pellolla siemen ei taannu. Eli kyse lienee jostakin siemenen jalostajan antamasta salaisesta koulutuksesta.

-SS-

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Siemenkauppiaitten yhdistys
Usein olen kuullut että "oma siemen taantuu"  ???

Mitä tämä taantuminen on... Muuttuuko se tautien vaikutuksesta vaiko geneettisesti ?? Jos se muutuu geneettisesti, niin siitähän jalostuu tilan oma lajike  ??? Miksi siitä pitäisi maksaa jalostajalle...

Sertifioidun siemenviljelijän pellolla siemen ei taannu. Eli kyse lienee jostakin siemenen jalostajan antamasta salaisesta koulutuksesta.

-SS-

Tämä on ainoa selitys
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Siemenkauppiaitten yhdistys
Usein olen kuullut että "oma siemen taantuu"  ???

Mitä tämä taantuminen on... Muuttuuko se tautien vaikutuksesta vaiko geneettisesti ?? Jos se muutuu geneettisesti, niin siitähän jalostuu tilan oma lajike  ??? Miksi siitä pitäisi maksaa jalostajalle...

Siemenviljelijän kuivurissa on ns rahapuljain laitteisto. Siellä vilja valuu jumalisen pyhäinjäännöksen (Hahl´in varpaankynsi) ohitte saaden ylimaallisen kasvuvoiman itseensä.

Normaalisti nelilaskin riittää jauholaikille, mutta Siemenviljelijä tarvii vain yhden funktionäppäimen laskimeensa elikkä "neljä kertaa" rehuviljan hinta näppäin.
Kui mää ain olen paras?

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Siemenkauppiaitten yhdistys
Jos mää nyt satun runkkimaan vaikka sorkkista ja se pamauttaa nappendaalit mun kouraa ja polkasen siitä munamankelilla paikalliselle Anteliaalle-Amandalle. Jos unohdan käsipyykin ja alan ronkkimaan Amandan uuninpesää ja se tulee raskaaksi, joutuuko sorkkis vai minä maksamaan rojaltit???
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Siemenkauppiaitten yhdistys
Jos mää nyt satun runkkimaan vaikka sorkkista ja se pamauttaa nappendaalit mun kouraa ja polkasen siitä munamankelilla paikalliselle Anteliaalle-Amandalle. Jos unohdan käsipyykin ja alan ronkkimaan Amandan uuninpesää ja se tulee raskaaksi, joutuuko sorkkis vai minä maksamaan rojaltit???

skn  pääsi  taas  asiaan  jonka  luulee  tuntevansa ;D ;D ;D ;D

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Siemenkauppiaitten yhdistys
Usein olen kuullut että "oma siemen taantuu"  ???

Mitä tämä taantuminen on... Muuttuuko se tautien vaikutuksesta vaiko geneettisesti ?? Jos se muutuu geneettisesti, niin siitähän jalostuu tilan oma lajike  ??? Miksi siitä pitäisi maksaa jalostajalle...
Epigenetiikkaa. Jätät jotain ravinteita niukalti, minimikasvinsuojelulla ja vähän vetisellä lohkolla,,,,,
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Siemenkauppiaitten yhdistys
Usein olen kuullut että "oma siemen taantuu"  ???

Mitä tämä taantuminen on... Muuttuuko se tautien vaikutuksesta vaiko geneettisesti ?? Jos se muutuu geneettisesti, niin siitähän jalostuu tilan oma lajike  ??? Miksi siitä pitäisi maksaa jalostajalle...
Epigenetiikkaa. Jätät jotain ravinteita niukalti, minimikasvinsuojelulla ja vähän vetisellä lohkolla,,,,,

Tää voisi selittää tietysti osan/kaiken . Mutta jos perimä muuttuu, niin silloin lajike on oma jaloste.

Mulla Epos on jalostunut muuten paremmaksi  8) Sadontuottokyky, sekä laatu ovat merkittävästi paremmat kuin mitä esitteissä luvataan. Olen siis omilla toimilla jalostanut lajikkeen paremmaksi  8)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.