Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe simmo  (Luettu 4299 kertaa)

simmo

  • Vieras
Vs: simmo
--ahaa,joku jo huomasi,että olen käynyt täällä kurkkimassa.Kokeilin,saisinko entistä nimmaria takaisin :)  se oli ihmeen helppoa.
Minulla on ikävä teitä kaikkia,tietenkin,silloin on pakko kurkata tänne. :(
Kesä on hurmannut minut täysin,möyrin pelloilla kivien keräyksessä,revin voikukkia mansikkamaalta 2 kottikärryllistä ja yritän pitää maatilan pihan kondiksessa.
Haaveilen litokairan hillasoista,ja näyttää siltä,,että hilloja tulee tänä kesänä.Ja mustikoita.
Eilen kävin uimassa meressä Pyhäjoella,vesi oli ihanan kylmää,kuin avannossa.
Odotan kylään turkkilaista naista,joka on tyttäreni anoppi ja mietin pääni puhki,mitä hälle tarjoan :o
Ruuassa ei saa olla sikaa,ostinkin eilen naudan kylmäsavupaistia.
No,tietenkin munaan itseni jotenkin,mutta sehän ei ole ensimmäinen kerta ;D

simmo

  • Vieras
Vs: simmo
-----minä en laita yv:tä kellekkään,enkä myös lue niitä,joita mulle tulee,enkä plussaile enkä miinustele.Mun karma saa olla reilusti pakkasella,sekään ei haittaa.Kesällä vaan on niin paljon muuta tekemistä :(

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: simmo
--ahaa,joku jo huomasi,että olen käynyt täällä kurkkimassa.Kokeilin,saisinko entistä nimmaria takaisin :)  se oli ihmeen helppoa.
Minulla on ikävä teitä kaikkia,tietenkin,silloin on pakko kurkata tänne. :(
Kesä on hurmannut minut täysin,möyrin pelloilla kivien keräyksessä,revin voikukkia mansikkamaalta 2 kottikärryllistä ja yritän pitää maatilan pihan kondiksessa.
Haaveilen litokairan hillasoista,ja näyttää siltä,,että hilloja tulee tänä kesänä.Ja mustikoita.
Eilen kävin uimassa meressä Pyhäjoella,vesi oli ihanan kylmää,kuin avannossa.
Odotan kylään turkkilaista naista,joka on tyttäreni anoppi ja mietin pääni puhki,mitä hälle tarjoan :o
Ruuassa ei saa olla sikaa,ostinkin eilen naudan kylmäsavupaistia.
No,tietenkin munaan itseni jotenkin,mutta sehän ei ole ensimmäinen kerta ;D

Osta broileria, halpaa, helppo tehdä ja käy kaikille, tai sitten nautaa jos haluat kunnon ruokaa tarjota  ;)
Ja lisäksi sitten keittelet vaikka makaroonia  ;D ;D ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: simmo
Anoppi kannattaa kutsua aina ramadanin aikaan käymään niin pääsee vähemmällä. ;D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

simmo

  • Vieras
Vs: simmo

[/quote]

Osta broileria, halpaa, helppo tehdä ja käy kaikille, tai sitten nautaa jos haluat kunnon ruokaa tarjota  ;)
Ja lisäksi sitten keittelet vaikka makaroonia  ;D ;D ;D
[/quote]
-onneksi hällä oli diabetes,pääsin aika vähällä :) Sain lahjaksi huivin,jonka hän oli itse koristellut,pidin sitä hartioilla.Tytär sai itsetehdyn sängynpeitteen,josta ei kruusausta puuttunut,kimalletta sun muuta
Saimme kutsun Adanaan,jossa on tällä hetkellä 40 astetta lämmintä :o Eikä avantoa missään >:(
Ei sovi mun hipiälle :(

Kevättuuli

  • Vieras
Vs: simmo
--ahaa,joku jo huomasi,että olen käynyt täällä kurkkimassa.Kokeilin,saisinko entistä nimmaria takaisin :)  se oli ihmeen helppoa.
Minulla on ikävä teitä kaikkia,tietenkin,silloin on pakko kurkata tänne. :(
Kesä on hurmannut minut täysin,möyrin pelloilla kivien keräyksessä,revin voikukkia mansikkamaalta 2 kottikärryllistä ja yritän pitää maatilan pihan kondiksessa.
Haaveilen litokairan hillasoista,ja näyttää siltä,,että hilloja tulee tänä kesänä.Ja mustikoita.
Eilen kävin uimassa meressä Pyhäjoella,vesi oli ihanan kylmää,kuin avannossa.
Odotan kylään turkkilaista naista,joka on tyttäreni anoppi ja mietin pääni puhki,mitä hälle tarjoan :o
Ruuassa ei saa olla sikaa,ostinkin eilen naudan kylmäsavupaistia.
No,tietenkin munaan itseni jotenkin,mutta sehän ei ole ensimmäinen kerta ;D

Se on simmo niin, ettei täältä kannata pois lähteä.  Vaikka kuinka sieppais vihaksi!    ;D

simmo

  • Vieras
Vs: simmo

[/quote]

Se on simmo niin, ettei täältä kannata pois lähteä.  Vaikka kuinka sieppais vihaksi!    ;D
[/quote]

---ei kannata vihastua,mutta kun on kauan ollut,niin välillä tuntuu,ettei oo mitään sanomista enää :o

simmo

  • Vieras
Vs: simmo
--Kyllä minä ihmettelin sitä anopin vaatetusta,musta pitkähihainen jakku,maahan asti ulottuva harmaa hame,päässä huivi,joka peitti hiukset kokonaan.Ja ukko ehdotti vaatteiden vähentämistä ;D ;D ;D
Turkkilaisen anopin mielestä sää oli sopiva,koska oli tottunut 40:n asteen lämpöön.Ei hikoillut yhtään,mutta meikä hikoili hellemekossa :o
Hän on käynyt englannin kielikurssia ja tytär opiskellut turkin kieltä,joten pystyimme keskustelemaan melko hyvin,koska minäkin osaan vähän englantia. Minua hän halasi tullen mennen,mutta ukko sai vain paljasta kättä.
Hän hymyili koko ajan ja oli erittäin herttainen.
Kai se on mentävä joskus käymään siellä,jos tuo liitto kestää.
Äidillä on ikävä,koska molemmat pojat on Suomessa,.Saattaa muuttaakin joskus Suomeen.

Penniless

  • Vieras
Vs: simmo
Ei millään pahalla kenellekään ,mutta niin sitä ihmistä koetellaan, eri uskonnoilla ja kulttuureilla ,tai niillä tavanomaisilla vaivoilla kuten sairaudella tai köyhyydellä .
Jokaisella omat murheensa ja ristinsä kannettavanaan.