Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valtra n-sarja.  (Luettu 34656 kertaa)

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Valtra n-sarja.
Hydrauliset.

Waltteri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 209
Vs: Valtra n-sarja.
Hydrauliset.

Hyvä, ei se traktori sitten mitään jarruja tarttee  ;D ;D
Ei vainiskaan, oletko muuten joutunut kehimään jarruja minkä verran? Itsellä 3000 ajettu 141 ja jarruja joutuu kehimään jatkuvaan. Kohta varmaan levyt kaput??

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Valtra n-sarja.
Hydrauliset.

Hyvä, ei se traktori sitten mitään jarruja tarttee  ;D ;D
Ei vainiskaan, oletko muuten joutunut kehimään jarruja minkä verran? Itsellä 3000 ajettu 141 ja jarruja joutuu kehimään jatkuvaan. Kohta varmaan levyt kaput??
kehimään?  Eipä ole tuttu termi, kiristelty kyllä on pari kertaa..

roadman

  • Vieras
Vs: Valtra n-sarja.
Hydrauliset.

Hyvä, ei se traktori sitten mitään jarruja tarttee  ;D ;D
Ei vainiskaan, oletko muuten joutunut kehimään jarruja minkä verran? Itsellä 3000 ajettu 141 ja jarruja joutuu kehimään jatkuvaan. Kohta varmaan levyt kaput??
kehimään?  Eipä ole tuttu termi, kiristelty kyllä on pari kertaa..

Peräöljyt kun rupee mustumaan, niin onpi aika nykästä kynkät ulos ja levyjä vaihtamaan. miten lie näissä uuvemmissa vielä perässä tulee pakkaremonttia vaihetistoon perässä jos liian pitkään mustilla öljyillä hurruutteleepi?
Alkupään mezzo sarjan koneet herkkiä tästä.

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Valtra n-sarja.
Ajallaan on huollot tehty ja vanha isäntä tekee letkurikkoja niin joutuu tuorettakin lisäämään ennen vaihtoa, tähän asti ei oo ainakaan muuta ollu kun nuo jarrut..

Valtramies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 549
Vs: Valtra n-sarja.
Vikakoodi L302... Polttoaineen siirtopaine liian alhainen... Mikäs v***u sen tekee, kun sen sähkösen siirtopumpun ja samas jalas olevan suodatin "paketin" vaihdoin viime kesänä ja piti siihen vaivaan auttaa, mutta nyt taas tuli... Suodattimien vaihto ei auta. Huoltomieskään ei oikein tiedä, vaikka se kaikki muut on kyllä osannu sanoo jo puhelimes.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 68184
Vs: Valtra n-sarja.
ooko aatellu vaihtaa sitä traktoriin?

Highlander

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 418
Vs: Valtra n-sarja.
Vikakoodi L302... Polttoaineen siirtopaine liian alhainen... Mikäs v***u sen tekee, kun sen sähkösen siirtopumpun ja samas jalas olevan suodatin "paketin" vaihdoin viime kesänä ja piti siihen vaivaan auttaa, mutta nyt taas tuli... Suodattimien vaihto ei auta. Huoltomieskään ei oikein tiedä, vaikka se kaikki muut on kyllä osannu sanoo jo puhelimes.

Kokeiles katsoo se banjoliitin ennen pumppua voip olla päässy jotaki sinne. Mulla oli talvella päässys hämyhäkki tankkin ja löyty sieltä. Eli banjo irti ja silmä käteen ja kurkistus, jos mitään ei näy niin paineilma tankkiin päin ja vot saattas jo pelittää. Näissä ei ole vissiin siivilää tankissa vaan se sihti on pumppua ennen siinä suodatin jalassa.
 Jos ei selvii ni ni valuta vesikuppi tyhjäksi toisesta ja pohjaroppu auki toisesta suodattimesta ja virrat päälle niin näet ainakin että mihin asti ainetta tulee. Kun ruuvaat roput kiinni kun rupee löpö valumaan. Joskus kun oli farmarin kylkeen pikkasen vanhaisäntä hipassu ja tankkas heti niin 5 kilometrin päästä rupes hyytymään niin suodattimet löi tukkoon. Kun näissä commonreileissä on hivenen tiukemmat suodatukset.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Valtra n-sarja.
ooko aatellu vaihtaa sitä traktoriin?
No mikäs se semmonen rakvaattori sitte oikein olis? ::) ;D
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Valtramies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 549
Vs: Valtra n-sarja.
Vikakoodi L302... Polttoaineen siirtopaine liian alhainen... Mikäs v***u sen tekee, kun sen sähkösen siirtopumpun ja samas jalas olevan suodatin "paketin" vaihdoin viime kesänä ja piti siihen vaivaan auttaa, mutta nyt taas tuli... Suodattimien vaihto ei auta. Huoltomieskään ei oikein tiedä, vaikka se kaikki muut on kyllä osannu sanoo jo puhelimes.

Kokeiles katsoo se banjoliitin ennen pumppua voip olla päässy jotaki sinne. Mulla oli talvella päässys hämyhäkki tankkin ja löyty sieltä. Eli banjo irti ja silmä käteen ja kurkistus, jos mitään ei näy niin paineilma tankkiin päin ja vot saattas jo pelittää. Näissä ei ole vissiin siivilää tankissa vaan se sihti on pumppua ennen siinä suodatin jalassa.
 Jos ei selvii ni ni valuta vesikuppi tyhjäksi toisesta ja pohjaroppu auki toisesta suodattimesta ja virrat päälle niin näet ainakin että mihin asti ainetta tulee. Kun ruuvaat roput kiinni kun rupee löpö valumaan. Joskus kun oli farmarin kylkeen pikkasen vanhaisäntä hipassu ja tankkas heti niin 5 kilometrin päästä rupes hyytymään niin suodattimet löi tukkoon. Kun näissä commonreileissä on hivenen tiukemmat suodatukset.

Kiitos vinkistä! Tankista pumpulle tulevasta banjoliittimestä löyty roska (luultavasti tankin muovihitsauksesta lähtenyttä "kuonaa"). Nyt taas toimii :)

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Valtra n-sarja.
Vikakoodi L302... Polttoaineen siirtopaine liian alhainen... Mikäs v***u sen tekee, kun sen sähkösen siirtopumpun ja samas jalas olevan suodatin "paketin" vaihdoin viime kesänä ja piti siihen vaivaan auttaa, mutta nyt taas tuli... Suodattimien vaihto ei auta. Huoltomieskään ei oikein tiedä, vaikka se kaikki muut on kyllä osannu sanoo jo puhelimes.

Kokeiles katsoo se banjoliitin ennen pumppua voip olla päässy jotaki sinne. Mulla oli talvella päässys hämyhäkki tankkin ja löyty sieltä. Eli banjo irti ja silmä käteen ja kurkistus, jos mitään ei näy niin paineilma tankkiin päin ja vot saattas jo pelittää. Näissä ei ole vissiin siivilää tankissa vaan se sihti on pumppua ennen siinä suodatin jalassa.
 Jos ei selvii ni ni valuta vesikuppi tyhjäksi toisesta ja pohjaroppu auki toisesta suodattimesta ja virrat päälle niin näet ainakin että mihin asti ainetta tulee. Kun ruuvaat roput kiinni kun rupee löpö valumaan. Joskus kun oli farmarin kylkeen pikkasen vanhaisäntä hipassu ja tankkas heti niin 5 kilometrin päästä rupes hyytymään niin suodattimet löi tukkoon. Kun näissä commonreileissä on hivenen tiukemmat suodatukset.

Kiitos vinkistä! Tankista pumpulle tulevasta banjoliittimestä löyty roska (luultavasti tankin muovihitsauksesta lähtenyttä "kuonaa"). Nyt taas toimii :)
tainnut tämä banjoliitin vinkki olla jo aiemmin 2-3 eri ketjussa täällä, hyvä homma että vika löytyi :)

Highlander

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 418
Vs: Valtra n-sarja.
Vikakoodi L302... Polttoaineen siirtopaine liian alhainen... Mikäs v***u sen tekee, kun sen sähkösen siirtopumpun ja samas jalas olevan suodatin "paketin" vaihdoin viime kesänä ja piti siihen vaivaan auttaa, mutta nyt taas tuli... Suodattimien vaihto ei auta. Huoltomieskään ei oikein tiedä, vaikka se kaikki muut on kyllä osannu sanoo jo puhelimes.

Kokeiles katsoo se banjoliitin ennen pumppua voip olla päässy jotaki sinne. Mulla oli talvella päässys hämyhäkki tankkin ja löyty sieltä. Eli banjo irti ja silmä käteen ja kurkistus, jos mitään ei näy niin paineilma tankkiin päin ja vot saattas jo pelittää. Näissä ei ole vissiin siivilää tankissa vaan se sihti on pumppua ennen siinä suodatin jalassa.
 Jos ei selvii ni ni valuta vesikuppi tyhjäksi toisesta ja pohjaroppu auki toisesta suodattimesta ja virrat päälle niin näet ainakin että mihin asti ainetta tulee. Kun ruuvaat roput kiinni kun rupee löpö valumaan. Joskus kun oli farmarin kylkeen pikkasen vanhaisäntä hipassu ja tankkas heti niin 5 kilometrin päästä rupes hyytymään niin suodattimet löi tukkoon. Kun näissä commonreileissä on hivenen tiukemmat suodatukset.

Kiitos vinkistä! Tankista pumpulle tulevasta banjoliittimestä löyty roska (luultavasti tankin muovihitsauksesta lähtenyttä "kuonaa"). Nyt taas toimii :)
tainnut tämä banjoliitin vinkki olla jo aiemmin 2-3 eri ketjussa täällä, hyvä homma että vika löytyi :)

On tota itsekkin tullut tänne kirjoiteltua, mutta pääasia että hommat skulaa kollegoilla taas. :D

Flavor

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 14
Vs: Valtra n-sarja.
Mulla N121ht -08 Quicken 55 etukuormaimella ja ajettu vajaa kolmetonnia josta puolet meillä.

Miinuksia.
Koppi pitää ihme natinaa/narinaa kun nokalla paljon painoa ja ajelee epätasaisella alustalla. Ääni on lähes kuin hankaisi ilmapalloa kämmentä vasten. Kuuluu jostain tuulilasin nurkasta mutta ei ovia ahdista ettei koppi niin paljon vielä "elä".


Voi olla kopin kumityyny irronnu liimauksestaan tai vulkanoinnista miten se sitte ikään onkaan kiinni, kumi natisee rautaa vasten. toinen on että kun löysänny kopin etupultit ja kiriny uudelleen, asentaessa pystyy jäämään vähän ns kierteelle jos toinen puoli kiritään ennen ku toisella puolen on pultti reiässä.

Highlander

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 418
Vs: Valtra n-sarja.
Mulla N121ht -08 Quicken 55 etukuormaimella ja ajettu vajaa kolmetonnia josta puolet meillä.

Miinuksia.
Koppi pitää ihme natinaa/narinaa kun nokalla paljon painoa ja ajelee epätasaisella alustalla. Ääni on lähes kuin hankaisi ilmapalloa kämmentä vasten. Kuuluu jostain tuulilasin nurkasta mutta ei ovia ahdista ettei koppi niin paljon vielä "elä".


Voi olla kopin kumityyny irronnu liimauksestaan tai vulkanoinnista miten se sitte ikään onkaan kiinni, kumi natisee rautaa vasten. toinen on että kun löysänny kopin etupultit ja kiriny uudelleen, asentaessa pystyy jäämään vähän ns kierteelle jos toinen puoli kiritään ennen ku toisella puolen on pultti reiässä.

Pitääpä joskus taas tutkailla kunhan kerkii. Pultit oli kuitenkin tiukalla kun ne ttsekkasin.

Kontuveikko

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 434
Vs: Valtra n-sarja.
Mitkä aatamin aikaiset jarrut ännässä oikein on, jos niitä pitää vähän väliä olla kehimässä?

JD:n  jarruihin ei oo tarvinu kajota 6700 tuntiin ja ovat paremmat vieläkin kuin kokeilemissani ännöissä uutena 8)