B-Spacekin soitteli tänään sattumalta Timppalle Keskustelimme mm. kylvötöistä, naiseuden ytimestä sekä cosmic_cowboyn lempiruoista Mämi Kebabissa
Viimeksi muokattu: 09.05.13 - klo:20:04 kirjoittanut Timppa
onko tänään timpan nimipäivä. jos näin, niin onnittelut täältäkin. minun kalenteri on niin vajavainen, jotta siinä lukee tämän päivän nimpparisankareina vain timo, timi ja helatorstai
Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 09.05.13 - klo:20:07onko tänään timpan nimipäivä. jos näin, niin onnittelut täältäkin. minun kalenteri on niin vajavainen, jotta siinä lukee tämän päivän nimpparisankareina vain timo, timi ja helatorstai Sehän se, katos, ku minä sanon kaikkia Timppoja Timoiksi ja kaikkia Timoja Timpoiksi.
Lainaus käyttäjältä: Kevättuuli - 09.05.13 - klo:20:44Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 09.05.13 - klo:20:07onko tänään timpan nimipäivä. jos näin, niin onnittelut täältäkin. minun kalenteri on niin vajavainen, jotta siinä lukee tämän päivän nimpparisankareina vain timo, timi ja helatorstai Sehän se, katos, ku minä sanon kaikkia Timppoja Timoiksi ja kaikkia Timoja Timpoiksi. noniinnojoo. niinhän mä oon pera vaan
aha
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 09.05.13 - klo:19:14B-Spacekin soitteli tänään sattumalta Timppalle Keskustelimme mm. kylvötöistä, naiseuden ytimestä sekä cosmic_cowboyn lempiruoista Mämi Kebabissa Ja totesimme että tämä mies on jo siinä iässä että kaikki jalostuksellisesti tärkeä työ on tullut tehtyä. Elikkä joutais turhana pois kuleksimasta.Surku minua. Sit me keksittiin uus seksiasentokin. "Round Up" on sen nimi.Jääköön se asento tarkemmin kuvailematta.
Jalostustyötä kannattaa aina jatkaa.