JD 6610 Premium malli on nyt keväällä peltotöissä pukannu liian lämpimien peräöljyjen merkkivaloa. Onko aavistusta mitä mahtaisi olla?
Käytännössä vilkuttelu on suht satunnaista, valo syttyy pellolla ihan kevyissäkin töissä(apulannan levittäminen), ei välttämättä kestä pitkään ja sammuu aina lopulta maantiellä vaikka vetäisi painavaa lantakuormaa...
Luin jostain et vois olla kannentiiviste, miten sen hajoaminen voi vaikuttaa peräöljyjen lämpenemiseen?
Tuo mun 6620 päästeli valkoiset savumerkit viime syksynä ja kansiremppaanhan se joutui (stanan rottelo).. niin ja joutuivat uusimaan myös välijäähdyttimen .. Kyllä siinä aina perä kuumana kävi, varskin PTO:a vaativissa töissä, ei paljoa takaikkunaa auki kesällä viittinyt pitää..
No nyt kun tässä peltotöitä olen aloitellut niin 6620:n perä ei enää lämpiä niin voimakkasti..