Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe JD 6610 peräöljyn lämpeneminen  (Luettu 2304 kertaa)

oltsik

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 738
JD 6610 peräöljyn lämpeneminen
JD 6610 Premium malli on nyt keväällä peltotöissä pukannu liian lämpimien peräöljyjen merkkivaloa. Onko aavistusta mitä mahtaisi olla?

Käytännössä vilkuttelu on suht satunnaista, valo syttyy pellolla ihan kevyissäkin töissä(apulannan levittäminen), ei välttämättä kestä pitkään ja sammuu aina lopulta maantiellä vaikka vetäisi painavaa lantakuormaa...

Luin jostain et vois olla kannentiiviste, miten sen hajoaminen voi vaikuttaa peräöljyjen lämpenemiseen?

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: JD 6610 peräöljyn lämpeneminen
Ne pyöränpult...  ;) eiku onko siinä joku jäähdytyskierto peräöljyille tai matalapainepiirille ? Sellaiset varmaan kannattais tarkkaan tutkailla. Siihen viittais sekin, että tieajossa öljyt jäähtyy ja hitaammassa ajossa lämpenee. Jarrulevyongelmissa kai olis toistepäin ?
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Masinisti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 250
Vs: JD 6610 peräöljyn lämpeneminen
Öljynsuodattimet ja/tai lauhdutin tukossa.

Agronautti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1568
Vs: JD 6610 peräöljyn lämpeneminen
JD 6610 Premium malli on nyt keväällä peltotöissä pukannu liian lämpimien peräöljyjen merkkivaloa. Onko aavistusta mitä mahtaisi olla?

Käytännössä vilkuttelu on suht satunnaista, valo syttyy pellolla ihan kevyissäkin töissä(apulannan levittäminen), ei välttämättä kestä pitkään ja sammuu aina lopulta maantiellä vaikka vetäisi painavaa lantakuormaa...

Luin jostain et vois olla kannentiiviste, miten sen hajoaminen voi vaikuttaa peräöljyjen lämpenemiseen?

Tuo mun 6620 päästeli valkoiset savumerkit viime syksynä ja kansiremppaanhan se joutui (stanan rottelo).. niin ja joutuivat uusimaan myös välijäähdyttimen .. Kyllä siinä aina perä kuumana kävi, varskin PTO:a vaativissa töissä, ei paljoa takaikkunaa auki kesällä viittinyt pitää..

No nyt kun tässä peltotöitä olen aloitellut niin 6620:n perä ei enää lämpiä niin voimakkasti..


kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: JD 6610 peräöljyn lämpeneminen
JD 6610 Premium malli on nyt keväällä peltotöissä pukannu liian lämpimien peräöljyjen merkkivaloa. Onko aavistusta mitä mahtaisi olla?

Käytännössä vilkuttelu on suht satunnaista, valo syttyy pellolla ihan kevyissäkin töissä(apulannan levittäminen), ei välttämättä kestä pitkään ja sammuu aina lopulta maantiellä vaikka vetäisi painavaa lantakuormaa...

Luin jostain et vois olla kannentiiviste, miten sen hajoaminen voi vaikuttaa peräöljyjen lämpenemiseen?

Peräöljyt jäähtyy jäähdytinnesteellä ainakin 30 sarjassa, vähän nesteen huomaa peräöljyn kohonneesta lämmöstä.
Ja järjestelmä vaatii sitten ilmauksen.
Nii se on...