Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jos olet saanut tarpeeksi Skn:n jauhannasta  (Luettu 12163 kertaa)

caps lock

• Vieras
Vs: Jos olet saanut tarpeeksi Skn:n jauhannasta
Minä en ole saanut tarpeeksi SKN:n jauhannasta. Kunnon revittely piristää ihmeesti ja kaverilla on myös itseironiaa riittävästi.
Lähestulkoon kiinnostais, paljonko palstalla on skänäläisiä? Mutta voi pysyä kaapissakin jos haluaa? :o

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vaikeetahan se on pysyä pois, moni on yrittänyt jo aiemmin ja myöntänyt tappionsa.

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=35034.0
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

caps lock

• Vieras
Kannattais poikien harkita ;)

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Kannattais poikien harkita ;)

ooppelmiehellä taitaa olla näpit rasvassa aina :D :D :D :D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

hvinnamo

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • ******** 50 / 50 % :)
 Minä uskoin ja toivon, että Skänä tekee vielä paluun, omana itsenään.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Jätkä

• Vieras

Nyt kaikki joilla on mitta täynnä viestiä webmasterille,

Eihän tässä ole mitään järkeä että skänä suoltaa päättömyyksiä useamman nimimerkin voimin päivästä toiseen ja ex väkirehukauppias komppaa sitten vielä päälle parilla nimimerkillä.

Mietippä että onko kaksinaismoralismia ottaa nimimerkki "raskas sinko" käyttöön, kun ei vakituisella nimimerkillään kehtaa arvostella toisten kirjoituksia ja skitsofreniaa.

raskas sinko

• Vieras

Eihän tässä ole mitään järkeä että skänä suoltaa päättömyyksiä useamman nimimerkin voimin päivästä toiseen ja ex väkirehukauppias komppaa sitten vielä päälle parilla nimimerkillä.

Mietippä että onko kaksinaismoralismia ottaa nimimerkki "raskas sinko" käyttöön, kun ei vakituisella nimimerkillään kehtaa arvostella toisten kirjoituksia ja skitsofreniaa.

nimimerkki apilas on bannattu kk loppuun saakka,joten revi siitä kaksinaismoralismia :'(

Pasi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Minä en ole saanut tarpeeksi SKN:n jauhannasta. Kunnon revittely piristää ihmeesti ja kaverilla on myös itseironiaa riittävästi.

Olen ihan samaa mieltä. Lisäksi SKN:n kirjoituksissa on ihan täyttä asiaa paljon enemmän kuin usean vapaan sanan vakiokirjoittelijan viesteissä. Täytesanoja sekä oman huvin ja harrastuksen vuoksi kirjoitettuja viestejä ei kenenkään tarvitse lukea.

ktm87

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

Olen ihan samaa mieltä. Lisäksi SKN:n kirjoituksissa on ihan täyttä asiaa paljon enemmän kuin usean vapaan sanan vakiokirjoittelijan viesteissä. Täytesanoja sekä oman huvin ja harrastuksen vuoksi kirjoitettuja viestejä ei kenenkään tarvitse lukea.
pasi varastaa ajatuksiani 8)

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tykkään skännästä.  :)
Kui mää ain olen paras?

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

makunautintonsa  kullakin  sanoi  kolli  kun  hännänalustaansa  nuoli  :P

Apilas Jr.

• Vieras

Tää kyllä on huomattu... :-*

Opelmieskin pyysi kertomaan, että on hyvin läheiset välit Skännään, istuu kuulemma tälläkin hetkellä traktorin vänkärinpenkillä Skännän äestäessä. Apilas, raskas sinko ja Skänän veli istuvat kuulemma pientareella eväskoria vartioitsemassa. :)

Cosmarin kanssa kannattaa yleensä olla yhtä mieltä, joten yhdyn Cosmariin.
Siis Cosmarin mielipiteeseen. :)

42

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia

Mitä lisäarvoa lehtimäen lausunto asiasta tuo foorumille ? – koittaisit viimein  aikuistua – vanha mies :(
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mitä lisäarvoa lehtimäen lausunto asiasta tuo foorumille ? – koittaisit viimein  aikuistua – vanha mies :(

Lehtimäen kepu-jankutus ei tuo mitään lisarvoa millekkään foorumille  ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

cosmic_cowboy

• Vieras

nimimerkki apilas on bannattu kk loppuun saakka,joten revi siitä kaksinaismoralismia :'(

JA kk on sitten konekivääri?