Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kauan eläköön Neuvostoliitto  (Luettu 4510 kertaa)

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Kauan eläköön Neuvostoliitto
eikös se aulikki anttilakin ollut toimittamassa sitä hupihetkeä; näin naapurissa?   ja hää ite väittää olevansa kokkare!                  liekö sitten sitä kopiokommunisti siipeä?                                mutta onko neukkula tosiaan poistunut mihinkään?                            ei ainakaan putin anna siitä mitään vinkkiä, vaan hoitaa hommia kuten kunon neukkula aikoina!

"Kenelle mun pitää ilmoittautua vangiksi Suomen Cuantanamoon, kun mieleni tekee nousta valtiovaltaa vastaan jatkuvasti? Ajatukseni ovat 101% vallankumouksen tekemisessä ja presidentin valtaoikeuksien kaappaamisessa?
 Olenko erilainen nuorivanhus vai arhinmäkeläisyyteen pysähtynyt katutappelija?
 Toisaalta olisi se aika gutaa"
 “*ittumainen *ulis -Suomen nokkamies Ykkönen”!
   cría cuervos y te sacarán los ojos

skänän veli

  • Vieras
Vs: Kauan eläköön Neuvostoliitto
eikös se aulikki anttilakin ollut toimittamassa sitä hupihetkeä; näin naapurissa?   ja hää ite väittää olevansa kokkare!                  liekö sitten sitä kopiokommunisti siipeä?                                mutta onko neukkula tosiaan poistunut mihinkään?                            ei ainakaan putin anna siitä mitään vinkkiä, vaan hoitaa hommia kuten kunon neukkula aikoina!

"Kenelle mun pitää ilmoittautua vangiksi Suomen Cuantanamoon, kun mieleni tekee nousta valtiovaltaa vastaan jatkuvasti? Ajatukseni ovat 101% vallankumouksen tekemisessä ja presidentin valtaoikeuksien kaappaamisessa?
 Olenko erilainen nuorivanhus vai arhinmäkeläisyyteen pysähtynyt katutappelija?
 Toisaalta olisi se aika gutaa"
 “*ittumainen *ulis -Suomen nokkamies Ykkönen”!


Se paikka kuuluu yksin minulle 8)

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Kauan eläköön Neuvostoliitto
eikös se aulikki anttilakin ollut toimittamassa sitä hupihetkeä; näin naapurissa?   ja hää ite väittää olevansa kokkare!                  liekö sitten sitä kopiokommunisti siipeä?                                mutta onko neukkula tosiaan poistunut mihinkään?                            ei ainakaan putin anna siitä mitään vinkkiä, vaan hoitaa hommia kuten kunon neukkula aikoina!

"Kenelle mun pitää ilmoittautua vangiksi Suomen Cuantanamoon, kun mieleni tekee nousta valtiovaltaa vastaan jatkuvasti? Ajatukseni ovat 101% vallankumouksen tekemisessä ja presidentin valtaoikeuksien kaappaamisessa?
 Olenko erilainen nuorivanhus vai arhinmäkeläisyyteen pysähtynyt katutappelija?
 Toisaalta olisi se aika gutaa"
 “*ittumainen *ulis -Suomen nokkamies Ykkönen”!


Se paikka kuuluu yksin minulle 8)
Juu – ei ainakaan natsi apilakselle ;D
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Lussat ja miinukset...
Plussilla ja miinuksilla mä pyyhin persettä.

Mahtaapi olla kivuliasta tuommonen...     :o  :o  :o  :o  :o  :o
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."