Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Soini on oikeassa  (Luettu 3605 kertaa)

simmo

  • Vieras
Vs: Soini on oikeassa
Sipilällä on kaikki mahdollisuudet tulevaisuudessa.Voimat kannattaa yhdistää,jos saa tarpeeksi kannatusta.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Soini on oikeassa
--keskustassa on tällä hetkellä Sipilä ainoa täysin rehellinen,jonka kanssa kannattaa tehdä yhteistyötä.
Toisin kuin persuista, joista ei voi tietää mistä seuraavaks roiskahtaa silmille....   :o

juu  ,,,,persut  haluaa  että  vanki - kaikkonen  häipyy   näkyvistä   koska  sai  tuomion
eikä   se  ollut   edes  poliittinen  tuomio   kuten  halla-aholla  8)

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Soini on oikeassa

[/q

 ton takia rukoilet ikuista elämää ;D

-ei taivaassa ole puolueita :)
[/quote]

Kyllä sielläkin tehdään jako, vuohiin ja lampaisiin  :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

simmo

  • Vieras
Vs: Soini on oikeassa


Kyllä sielläkin tehdään jako, vuohiin ja lampaisiin  :o
[/quote

--minähän olen vasta matkalla sinne.Ei ole varmaa,pääsenkö taivaaseen.Piru kurkkii olan takana koko ajan. Voin sortua vaikkapa valehteluun,kateuteen,,voi kiusauksia on vaikka millä mitalla.Tarvitsen paljon esirukousta.Apilas vois ottaa minut varmaan rukouslistalleen :'(
Sillä minulla on kova halu päästä perille.   ???

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Soini on oikeassa


Kyllä sielläkin tehdään jako, vuohiin ja lampaisiin  :o
[/quote

--minähän olen vasta matkalla sinne.Ei ole varmaa,pääsenkö taivaaseen.Piru kurkkii olan takana koko ajan. Voin sortua vaikkapa valehteluun,kateuteen,,voi kiusauksia on vaikka millä mitalla.Tarvitsen paljon esirukousta.Apilas vois ottaa minut varmaan rukouslistalleen :'(
Sillä minulla on kova halu päästä perille.   ???

Joo, toivottavasti pääset sinne yläkertaan, minut viedään takuuvarmasti sinne alakertaan ja ei se oikeastaan mitään haittaa, siellä ne kaikki mun kaveritkin on  ;D ;D ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

simmo

  • Vieras
Vs: Soini on oikeassa


Joo, toivottavasti pääset sinne yläkertaan, minut viedään takuuvarmasti sinne alakertaan ja ei se oikeastaan mitään haittaa, siellä ne kaikki mun kaveritkin on  ;D ;D ;D
[/quote]

------------minä toivon,että kaikki ihmiset pääsisivät taivaan iloon,apilaskin ::)