Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe matkakulut?  (Luettu 7881 kertaa)

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: matkakulut?
Jätkälle >:( sen verran; että itse olen nuo huoltohommat ratkaissut hankkimalla itselle riittävästi työkaluja ja kokemusta että suurin osa huolloista ja korjauksista onnistuu ilman huoltomiestä. 8) 8) 8)

Että sää osaat olla ihanan korvaamaton!

Määkin investoin öljynsuodatinavaimeen jotta saan itte vaihdettua massikan moottoriöljyt.

Talousmarkasta 5 euroa.



Turha investointi tuokin. Sopivaan pilalliseen vanhaan halpishylsyyn pieni putkenpätkä, jonka kyljessä ketjunmentävä reikä, edesmenneen mopon ketjua pätkä lenkiksi ja siinä suodatinavain kaikenkokoisille suodattimille. Tekemisen vaiva, kun oma työaikahan on ilmaista.
tethering holes to their concave windings

Maitopoika

  • Vieras
Vs: matkakulut?
Jätkälle >:( sen verran; että itse olen nuo huoltohommat ratkaissut hankkimalla itselle riittävästi työkaluja ja kokemusta että suurin osa huolloista ja korjauksista onnistuu ilman huoltomiestä. 8) 8) 8)

Miksi olet vihainen? En ole mikään huoltomies ja enkä rahojasi viennyt, Varmaan valtion pitäisi maksaa jonain tukiaisena huoltomiesten käynnit maitopojalle niihin kun olet niihin tottunut että kaikki on puoli ilmaista  ;). Vain pitäisikö huoltomiesten lopettaa hommansa kannattamattomana?
Itseppä siinä ärhentelet koska sulla itsellä on peukalo keskellä kämmentä.Ja toisekseen kaikki toiminta joka on kannattamatonta pitää lopettaa ;D