Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Agronetin "laatu".  (Luettu 5052 kertaa)

kaenuunkeisari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 515
Vs: Agronetin "laatu".
Pari kertoo puhelin rimmanut myyjienkin toimesta kun täällä totuuksia tuotteista kertoiltu  :P


Kyl niit lukijoita piisaa mut harva "uskaltaa" mitään kirjailla. Vaa sanonta kysyvä ei tieltä eksy sopii hyvin agroon. Ja minusta mukava viihdelisä opelmies,Skn,sorjoset jne.  Vaik kaikki hapan naamat ei niit ymmärrä  :D

Vaan rehellisyyden nimis paljo apua kysymällä saanut ja jos ei julkisella puolella niin sit yv viestillä. Muutamia jopa livenäkin nähnyt ja päässy tiluksillakin vierailemaan

Viimeksi muokattu: 02.04.13 - klo:14:24 kirjoittanut kaenuunkeisari

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Agronetin "laatu".
Yv:llä oon minäkin neuvoja ja kokemuksia saanut, viimeisimpänä tuo vihantaherne homma. Kyllähän täältä varmasti ois paljonkin  ammennettavaa kun lukee asia viestit. Otsikointi on kyllä jokseenkin hakusessa joissain ketjun aloituksissa mutta etsivä löytää ;)

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12101
Vs: Agronetin "laatu".
Tuossa keskustelu aiheesta "Sikoja joessa", Saksa-versio. http://agrarheute.landlive.de/boards/thread/50955/page/1/
Pohditaan enemmän maailmalla jyllääviä epidemioita kuten suu- ja sorkkatautia. Faktoja lyödään tiskiin. Vain yksi näkee mielessään Elbellä kelluvan 12000 siannahkaa. Komeat hymiöt ! Yksi keskustelija ilmoittaa iäkseen 114 v.

Pasi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2373
Vs: Agronetin "laatu".
Kuvia en todellakaan kaipaa lisää. Niistä suurin osa olisi todennäköisesti "Pottupelto-tasoa". Jos omia touhujaan haluaa esitellä, niin omat kotisivut pystyyn ja silloin saa kirjoittaa ja laittaa itsestään melkein mitä kuvia vaan..  :P. Tai kuvat johonkin kuvapalveluun ja tänne linkki.

Siinä on kyllä ajatusta, että itse voisi poistaa vain omat kirjoituksensa ja koko ketjun voisi poistaa vain veppimaasteri. Niille, joita enemmän tai vähämmän asiattomat komentit pahasti häiritsevät, on olemassa Murtolan asiafoorumi.

Jätkä

  • Vieras
Vs: Agronetin "laatu".
Kuvia en todellakaan kaipaa lisää. Niistä suurin osa olisi todennäköisesti "Pottupelto-tasoa". Jos omia touhujaan haluaa esitellä, niin omat kotisivut pystyyn ja silloin saa kirjoittaa ja laittaa itsestään melkein mitä kuvia vaan..  :P. Tai kuvat johonkin kuvapalveluun ja tänne linkki.

Siinä on kyllä ajatusta, että itse voisi poistaa vain omat kirjoituksensa ja koko ketjun voisi poistaa vain veppimaasteri. Niille, joita enemmän tai vähämmän asiattomat komentit pahasti häiritsevät, on olemassa Murtolan asiafoorumi.

Kuvissa ei ole mitään pahaa. Ainakaan minä en lähde kovin helposti etsimään ja katsomaan keskustelun viitteessä olevaa kuvaa jonkin kotisivuilta. Mutta se kuva selventää monta asiaa paremmin kuin epäselvä kirjoittelu. Harva tätäkään ymmärtää (itse ironiaa)
Mutta tekstiin vastaaminen kopioimalla kuvat ja teksti sen seitsemänteen kertaan
 

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Agronetin "laatu".
Itse kaipaan ominaisuutta lisätä kuvia suoraan tälle sivustolle, parilla toisella foorumilla on ollut mahdollista ladata suoraan  puhelimesta kuvia keskusteluun. Erittäin hyvä ominaisuus :)

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Agronetin "laatu".
Kyl tätä vahtaa kaikki maailman ihmiset.

Vain harva kirjoittaa tänne.

Latvastaan harva siis...

 ;D ;D ;D

Ristus notta näkisin Timpan olevan asian ytimessä !  ;D
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

sarvi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 123
Vs: Agronetin "laatu".
Murre -ja muita koiratarinoita saisi olla

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Agronetin "laatu".
Eihän se ole kun kirjoittaa :)