Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Rengas kaupassa  (Luettu 7457 kertaa)

meedio

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: Rengas kaupassa
Myykö joku suomessa niitä Pirellin Trellekopioita? Mulla on Teessä takana sellaset ja hyviltä vaikuttavat. Lienee Trellejä edullisemmat...

Niin, en tiedä, ja tietääkö kukaan muukaan enää, mikä rengas Kleber/pirelli/ trelle on. Mutta kaksi vuotta vanhat Trellen700 on ihan hyvät talvella, kun taas kymmenkunta vuotta vanhat Kleeberit ja Pirellit on olleet koko ikänsä luistimet, niin hyvät, että traktori yksinään ei paikaltaan lähde talvikelillä liikkeelle, ja jos lumilingon laskee tiehen, niin sitten suunta on penkalle! 

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Vs: Rengas kaupassa
Myykö joku suomessa niitä Pirellin Trellekopioita? Mulla on Teessä takana sellaset ja hyviltä vaikuttavat. Lienee Trellejä edullisemmat...

Trelleborg osti joku vuosi sitten Pirellin traktorinrenkaat. Minulla oli jossain kohtaa etusissa Pirellin TM, takasissa Trellen TM, ostettu sarjana...   8)

Trellessä hyvä talvipito, kulutuskestävä, 600 leveä on oikeasti 600 mm ei 535 mm kuten joillain halpismerkeillä.  :o

Hintaakin on, mutta renkaat käytön mukaan kuhunkin koneeseen...
Slippin 'n sliding

+250

  • Vieras
Vs: Rengas kaupassa
Myykö joku suomessa niitä Pirellin Trellekopioita? Mulla on Teessä takana sellaset ja hyviltä vaikuttavat. Lienee Trellejä edullisemmat...

Trelleborg osti joku vuosi sitten Pirellin traktorinrenkaat. Minulla oli jossain kohtaa etusissa Pirellin TM, takasissa Trellen TM, ostettu sarjana...   8)

Trellessä hyvä talvipito, kulutuskestävä, 600 leveä on oikeasti 600 mm ei 535 mm kuten joillain halpismerkeillä.  :o

Hintaakin on, mutta renkaat käytön mukaan kuhunkin koneeseen...
Jostain syystä isoimmas jonnikas kuluu trellet tosi nopeasti,ja on murtumia tullu hiukan liian nopeasti.
Leveys on trelles ok.Samankokoinen Mitas on 5cm kapeampi.

kaaleppi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 762
Vs: Rengas kaupassa
Jaa siks ne on niin samantyyppiset...

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7101
  • karkki vai keppana?
Vs: Rengas kaupassa
Myykö joku suomessa niitä Pirellin Trellekopioita? Mulla on Teessä takana sellaset ja hyviltä vaikuttavat. Lienee Trellejä edullisemmat...

Trelleborg osti joku vuosi sitten Pirellin traktorinrenkaat. Minulla oli jossain kohtaa etusissa Pirellin TM, takasissa Trellen TM, ostettu sarjana...   8)

Trellessä hyvä talvipito, kulutuskestävä, 600 leveä on oikeasti 600 mm ei 535 mm kuten joillain halpismerkeillä.  :o

Hintaakin on, mutta renkaat käytön mukaan kuhunkin koneeseen...
Lasketaanko Michelin halpismerkkeihin? 580 Pirelli on leveämpi kun 600 Misukka.
pessimisti ei pety!

viisasmies

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66
Vs: Rengas kaupassa
meneppäs googleen ja reifen tai land reifen .de nimellä rengas liikkeeitä saksasta !itse ostin saksasta firestonet sieltä ,pyysin tarjouksen siltä tiistenjoen kitupiikiltä joka pitää seinäjoella sitä firestonen myyntipistettä, hinta oli puolet siitä saksasta rahtineen kotiin tuotuna dhl rekka toi aikaa meni viikko !

Kaupoi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1052
Vs: Rengas kaupassa
Nykku nuista leveyksistä tuli juttua, nii kävin tylsyyksissäni mittaamassa...

Tässä ensin takakumeista koko 650/65R38
Merkki/malli,  valmistusaika vkvv, leveys hokkien reunoista, vanteen leveys.

Trelleborg Tm800, 1711, 64cm, 20"

BKT Agrimax RT657, ~09, 62cm, 18"

BKt Agrimax RT657, ~09, 61,5cm, 20"

Cont. ContractAC65, 0104, 59,5cm, 18"

Taurus Point65, ~03, 59cm, 18"


Ja eturenkaista mitat, koko 540/65R28
Merkki/malli,  valmistusaika vkvv, leveys hokkien reunoista, vanteen leveys.

Trelleborg Tm800, 4311, 51,5cm, 18"

Trelleborg Tm800, 4111, 51cm, 15"

Cont. ContractAC65, 0504, 50,5cm, 15"

"Yllä oleva teksti on tuotettu tiloissa, missä käsitellään faktatietoja."