Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mikä tänään vituttaa  (Luettu 4686 kertaa)

pullanpyörittäjä

  • Vieras
Vs: Mikä tänään vituttaa
Keskiviikkoa    :D

http://www.youtube.com/watch?v=ouG0DlgQwyc

-eli ei niin yhtään mikään v....a    ;)

Viimeksi muokattu: 27.03.13 - klo:09:37 kirjoittanut pullanpyörittäjä

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Mikä tänään vituttaa
voi ittu. joku riminaali oli istuttanut puun hypyn jälkeiselle alastulolinjalle.
männystä irtos parkki, suksi kääntyi kärjeltään taaksepäin, ripustukset ilmeisesti kunnossa ja taisipa kaalikin säilyä ehyenä ::)


eiköös  niitä  kelkalla  kaalinsa  halkaisseitta  ole  jo  toistakymmentä  näille  lumille  ???


taitaapa olla joo :(, mutta ei tuo sentäs kaalinhalkaisumänty ollut, enkä minäkään niin hullu oo, jotta tietoisesti tukkileimikkoon hyppäisin. olipahan sellainen reiluhko taimi. allehan se olisi taittunut, jos keskelle osui. nyt se juutas sivuosumalla taittoi suksen lips*****un :)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Mikä tänään vituttaa
Raatokontin apurahapaperia pitäis täytella ja haeskella ***** kun vituttaa tämä turhan aikaisten paperien pyörittely. Ehkä viisainta kattella netistä käytettyjä suoraan ilman mitää avustuksia.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Mikä tänään vituttaa
voi ittu. joku riminaali oli istuttanut puun hypyn jälkeiselle alastulolinjalle.
männystä irtos parkki, suksi kääntyi kärjeltään taaksepäin, ripustukset ilmeisesti kunnossa ja taisipa kaalikin säilyä ehyenä ::)


eiköös  niitä  kelkalla  kaalinsa  halkaisseitta  ole  jo  toistakymmentä  näille  lumille  ???


taitaapa olla joo :(, mutta ei tuo sentäs kaalinhalkaisumänty ollut, enkä minäkään niin hullu oo, jotta tietoisesti tukkileimikkoon hyppäisin. olipahan sellainen reiluhko taimi. allehan se olisi taittunut, jos keskelle osui. nyt se juutas sivuosumalla taittoi suksen lips*****un :)

et   sitten  sinäkään  pysy  reiteillä   ja  naapurin  mettät   lakoaa  :P

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Mikä tänään vituttaa
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Mikä tänään vituttaa
voi ittu. joku riminaali oli istuttanut puun hypyn jälkeiselle alastulolinjalle.
männystä irtos parkki, suksi kääntyi kärjeltään taaksepäin, ripustukset ilmeisesti kunnossa ja taisipa kaalikin säilyä ehyenä ::)


eiköös  niitä  kelkalla  kaalinsa  halkaisseitta  ole  jo  toistakymmentä  näille  lumille  ???


taitaapa olla joo :(, mutta ei tuo sentäs kaalinhalkaisumänty ollut, enkä minäkään niin hullu oo, jotta tietoisesti tukkileimikkoon hyppäisin. olipahan sellainen reiluhko taimi. allehan se olisi taittunut, jos keskelle osui. nyt se juutas sivuosumalla taittoi suksen lips*****un :)

et   sitten  sinäkään  pysy  reiteillä   ja  naapurin  mettät   lakoaa  :P


eeeeiii oltu reitillä. montulla. naapurin soramontulla, van kun se kerpele on vielä minuakin hupsumpi, niin hyppäs sen käkkärän yli, eikä karvankaan vahinkoa. ei sen kelkalle, eikä puulle. minulle sitten molemmat.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Mikä tänään vituttaa
No tämä agro! Huono henki ja katkerat tyypit!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Mikä tänään vituttaa
Tästä Ala-Pertille niin pääsee jatkossa halvemmalla ja liukkaammasti yli latvuston. Ei ku käpyjä keräämään, muutamalla litralla tuo palikka lähtee.

http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Moottoripyorat/Korjaamovarustus/Vaijerinvoitelulaite-82218/
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Mikä tänään vituttaa
Minua vituttaa se kun olin rouvan kanssa äsken ulkona juomassa kuohuviiniä niin rupesi satamaan lunta  >:( Piti lähteä sisälle juomaan  :D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Mikä tänään vituttaa
Minua vituttaa se kun olin rouvan kanssa äsken ulkona juomassa kuohuviiniä niin rupesi satamaan lunta  >:( Piti lähteä sisälle juomaan  :D

Muista päästää frouvakin sit sisälle, ei tarkene vielä yötä jos et ole minkkiturkkia sille hankkinu.  :D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Mikä tänään vituttaa
Mua vituttaa kun pääsiäisruohoa myyvä rastukkainen palttooseen pukeutuva hujoppi oli lähteny köpikseen kahdeks viikoks. Nyt jumalauta joutuu tyytymään savukkeisiin ja alkomahooliin.

Perkeleen nistit........ >:(
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Mikä tänään vituttaa
Minua vituttaa se kun olin rouvan kanssa äsken ulkona juomassa kuohuviiniä niin rupesi satamaan lunta  >:( Piti lähteä sisälle juomaan  :D

Muista päästää frouvakin sit sisälle, ei tarkene vielä yötä jos et ole minkkiturkkia sille hankkinu.  :D

Minkkiturkki perätilalla? Buah-hah-hah-haaaa!!!!!!!!
It ain't over till the fat lady sings

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Mikä tänään vituttaa
Mua vituttaa kun pääsiäisruohoa myyvä rastukkainen palttooseen pukeutuva hujoppi oli lähteny köpikseen kahdeks viikoks. Nyt jumalauta joutuu tyytymään savukkeisiin ja alkomahooliin.

Perkeleen nistit........ >:(

Laita köysi palamaan .








Hankitaan skännäälleee pottu , eiku , iisooopottu pontikkaa . Eikös Maraani ole sieltäpäin . Jos hankkisit niin joskus toukokuulla maksettais .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Mikä tänään vituttaa
Mua vituttaa kun pääsiäisruohoa myyvä rastukkainen palttooseen pukeutuva hujoppi oli lähteny köpikseen kahdeks viikoks. Nyt jumalauta joutuu tyytymään savukkeisiin ja alkomahooliin.

Perkeleen nistit........ >:(

Laita köysi palamaan .








Hankitaan skännäälleee pottu , eiku , iisooopottu pontikkaa . Eikös Maraani ole sieltäpäin . Jos hankkisit niin joskus toukokuulla maksettais .

Ponun keitto sopiskin sulle hyvin liitännäiselinkeinoksi. Jakelureissut menis mansikin duunaus-keikkojen ohessa, matkakulutkin saisit verovähennyksiin. ;D
It ain't over till the fat lady sings

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8713
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Mikä tänään vituttaa
No se vähän ketuttaa, kun piti lopettaa tää roikkuminen täällä 5555 viestin jälkeen, :( mutta meni ohi ja se seuraava etappi 6000 viestiäkin pääsi livahtamaan ohi. >:( Nyt täytyy laittaa joku hälytys 6666 viestin kohdalle, josko sitten lopettaisi.  ::)
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.