Oon sammaa mieltä Miinan kanssa siitä,että turkistarhaus ei oo yhtään pahempaa eläinrääkkäystä,kuin jos kissoja tai koiria pidetään kerrostalo asunnossa ja että ne steriloidaan niin,ettei ne voi toimia enää luonnonmukaisesti.
On vaarallista,että viherpiiperot pääsee yleensäkkään päättämään Suomen asioista,kun ne on ite ihan pihalla kaikesta. Minä en käytä turkkia,koska en tarvitse sitä,mutta suon sen ilon muille. Kautta aikojen ovat ihmiset pukeutuneet eläinten nahkoihin ja se jos mikä on ekologista. 
Muuten asiaa mutta tuon ekologisuuden kanssa olisi paljon toivomisen varaa ellei lainsäädännöllä olisi rajoitettu ja vaikeutettu turkiseläinten ruuan käyttöä muuhun kun turkiseläinten ruuaksi

Joo, en minäkään näe elinkeinona turkistarhauksessa mitään sinänsä tuomittavaa, turkis on luomutuote ja sen hiilijalanjälki on hyvin pieni 
Turkis vaatii niin runsaat kemikaalikäsittelyt että en mitenkään ymmärrä kuinka voi puhua luomutuotteesta

Niin on kai se hiilijalanjälki pieni, negatiivinen suorastaan, jos ampuu susia ja käsittelee turkit itse suden päältä omaksi liiviksi

Jos pieneen hiilijalanjälkeen pyrkii niin silloin olisi aihetta kierrättää...
En minäkään turkistuotantoa kummemin tuomitse, elinkeino se on siinä kuin muutkin lailliset elinkeinot