Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Miina Äkkijyrkkä  (Luettu 4163 kertaa)

millamagia

• Vieras
Miina Äkkijyrkkä
Oon sammaa mieltä Miinan kanssa siitä,että turkistarhaus ei oo yhtään pahempaa eläinrääkkäystä,kuin jos kissoja tai koiria pidetään kerrostalo asunnossa ja että ne steriloidaan niin,ettei ne voi toimia enää luonnonmukaisesti.
On vaarallista,että viherpiiperot pääsee yleensäkkään päättämään Suomen asioista,kun ne on ite ihan pihalla kaikesta. Minä en käytä turkkia,koska en tarvitse sitä,mutta suon sen ilon muille. Kautta aikojen ovat ihmiset pukeutuneet eläinten nahkoihin ja se jos mikä on ekologista. ::)

Sepedeus

• Vieras
Vs: Miina Äkkijyrkkä
Oon sammaa mieltä Miinan kanssa siitä,että turkistarhaus ei oo yhtään pahempaa eläinrääkkäystä,kuin jos kissoja tai koiria pidetään kerrostalo asunnossa ja että ne steriloidaan niin,ettei ne voi toimia enää luonnonmukaisesti.
On vaarallista,että viherpiiperot pääsee yleensäkkään päättämään Suomen asioista,kun ne on ite ihan pihalla kaikesta. Minä en käytä turkkia,koska en tarvitse sitä,mutta suon sen ilon muille. Kautta aikojen ovat ihmiset pukeutuneet eläinten nahkoihin ja se jos mikä on ekologista. ::)

Joo Miina on tosi hyvä tyyppi. Realiteetit kohillaan ;D

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Just tuli uutisissa että Vieremällä on susiturkit muodissa.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Veeti

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Samaa mieltä. Miinaa on kohdeltu epäoikeudenmukaisesti.

bdr-529

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Samaa mieltä. Miinaa on kohdeltu epäoikeudenmukaisesti.

Vahva veikkaus että on vikaa niin syssissä kuin sepissä.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Joo, en minäkään näe elinkeinona turkistarhauksessa mitään sinänsä tuomittavaa, turkis on luomutuote ja sen hiilijalanjälki on hyvin pieni  ;)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Miina on ollut ihan pimeä pikkutytöstä lähtien
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Veeti

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Niinhän taiteilijan pitääkin.

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer

Niinhän taiteilijan pitääkin.

Miinan luomisen tuska on näkynyt kyllä monenmoisena sekoiluna ja kohelluksena  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Toi otsikon täti on sen verran "omalaatunen" että ei voi edes pimeissä mietteissään sanoa, no antaa olla.... ::)

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Sepedeus

• Vieras

Joo, mutta osaa maalata lehmän ja vasikan paremmin kuin kukaan täällä kirjoittelevista. Ja autonromuistakin syntyy hienoja lehmiä ;D

cosmic_cowboy

• Vieras

Joo, mutta osaa maalata lehmän ja vasikan paremmin kuin kukaan täällä kirjoittelevista. Ja autonromuistakin syntyy hienoja lehmiä ;D

Eikös se ole eläinrääkkäystä niitä maalata, ainakin jollain lateksilla?

Sepedeus

• Vieras
Miina ja simmo taitavat olla sukulaissieluja. "Nuorempana oli mottona, että kaikki liha mikä liikkuu on minun". ;D ;D ;D

http://areena.yle.fi/tv/1804248

Kohdasta 23:30 eteenpäin.

Decitonni taitaa pelätä tuollaisia naisia.  ;D

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Muuten asiaa mutta tuon ekologisuuden kanssa olisi paljon toivomisen  varaa ellei lainsäädännöllä olisi rajoitettu ja vaikeutettu turkiseläinten ruuan käyttöä muuhun kun turkiseläinten ruuaksi :-\
Joo, en minäkään näe elinkeinona turkistarhauksessa mitään sinänsä tuomittavaa, turkis on luomutuote ja sen hiilijalanjälki on hyvin pieni  ;)
  Turkis vaatii niin runsaat kemikaalikäsittelyt että en mitenkään ymmärrä kuinka voi puhua luomutuotteesta :o    Niin on kai se hiilijalanjälki pieni, negatiivinen suorastaan, jos ampuu susia  ja käsittelee turkit itse suden päältä omaksi liiviksi ;D     Jos pieneen hiilijalanjälkeen pyrkii niin silloin olisi aihetta kierrättää...
 En minäkään turkistuotantoa kummemin tuomitse, elinkeino se on siinä kuin muutkin lailliset elinkeinot :)

Viimeksi muokattu: 16.03.13 - klo:11:35 kirjoittanut rene

millamagia

• Vieras
Entä sitten eläintarhat? Voiko siinäkään eläin elää luonnonmukaisesti. Eläinten hyväksikäyttöä on sekin,että se joutuu olemaan koko ikänsä ihmisten silmien alla >:(  Siis koko elämän tarkoitus on sama kuin turkistarhan eläimellä,olla ihmisen tarpeiden tyydyttäjä. Katsomisen nautintoa voi hyvin verrata lämpimän turkin tuottamaan nautintoon. 8)