Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Houdyyyyyyy!!!!!!!!  (Luettu 4039 kertaa)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Houdyyyyyyy!!!!!!!!
Saako Texiltä kysyä  ??? ???

Vaimosi Lily kuoli kuppaan jo 20 vuotta sitten... Sen jälkeen olet hengaillut lähinnä "Tiger Jackin" ja "Kitt Carsonin" kanssa... Mahdatko olla ""pikkuisen homoseksuaali""   ??? ???

Tere... en ole yhtään semmonen Gau, aina kun alkaa panettaan, hyppään ratsuni selkään ja käyn asioimassa intiaanityttöjen teltoissa. Erään heimon johtaja Seisova Härkä meinasi kerrattain estää aikeeni, hänet tunnetaan nykyään Istuvana Härkänä.

Mutta kanssasi teltassa hän oli kuulemma intiaanipäällikkö Astuva Härkä  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Tex Willer

  • Vieras
Vs: Houdyyyyyyy!!!!!!!!
Olen nähnyt villejä savumerkkejä jostain Laikkaaja-legendasta, joka ajelee peltihevosella, jonka takajalat ovat poikki? Tiedättekö te hänestä?

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Houdyyyyyyy!!!!!!!!
Niin ja myös kuulemma Mäntä Ali? ::) ::) ;D ;D OLIKS SE SITTE YHTÄ MÄNTÄÄ VAAN :o :o :o
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Houdyyyyyyy!!!!!!!!
Olen nähnyt villejä savumerkkejä jostain Laikkaaja-legendasta, joka ajelee peltihevosella, jonka takajalat ovat poikki? Tiedättekö te hänestä?

Tarkoitatko nyt laikkaajan vai hevosen jalkoja? :o
It ain't over till the fat lady sings

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Houdyyyyyyy!!!!!!!!
Olen nähnyt villejä savumerkkejä jostain Laikkaaja-legendasta, joka ajelee peltihevosella, jonka takajalat ovat poikki? Tiedättekö te hänestä?

Vilahti juuri Mexikon puolelle, naamansa on kuulemma punakka ja anuksensa turpea. Kuuluu olevan "nopea vetäjä", vetää veltosta velttoon kympillä  :o
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Tex Willer

  • Vieras
Vs: Houdyyyyyyy!!!!!!!!
Mikäli oikein tulkitsin, peltihevosen jalat, joita kuulemma myös jousiksi kutsutaan, olivat poikki. Naapuriheimossa hänet tunnetaan nimellä Vaalianpunanen-Heikka...

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Houdyyyyyyy!!!!!!!!
Mikäli oikein tulkitsin, peltihevosen jalat, joita kuulemma myös jousiksi kutsutaan, olivat poikki. Naapuriheimossa hänet tunnetaan nimellä Vaalianpunanen-Heikka...

Tarkoitat siis Tärisevää Kättä?
It ain't over till the fat lady sings

Tex Willer

  • Vieras
Vs: Houdyyyyyyy!!!!!!!!
Ja on salaperäisellä miehellä myös kolmas nimi: Laulava Makita...

Onkohan tämä kalpean... anteeksi vaalianpunanen naama sama mies, mistä Villin Kosken tarinat kertovat?

Tex Willer

  • Vieras
Vs: Houdyyyyyyy!!!!!!!!
Tuossa on kuva lempityttösestäni eräässä teltassa vierailtuani... intiaanityttö Iskevä Silmä.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Houdyyyyyyy!!!!!!!!
Ja on salaperäisellä miehellä myös kolmas nimi: Laulava Makita...

Onkohan tämä kalpean... anteeksi vaalianpunanen naama sama mies, mistä Villin Kosken tarinat kertovat?

Kyllä. Samoissa tarinoissa esiintyvät myös naapurikylän  Juo Kuin Sieni ja Punaisen Rautahevon Rakastaja.
It ain't over till the fat lady sings

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Houdyyyyyyy!!!!!!!!
Olen Tex Willer.
Liian kauan olen lojunut kauppojen hyllyillä

Muista maastoutua sitte hyvin, jos sattuupi koKKKoomukselaisia puoluesihteerikköjä liikuskelemmaan hyllyn lähelä...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52027
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Houdyyyyyyy!!!!!!!!
Oikeudenmukaista ja ruudinkatkuista alkuiltaa teille kaikille Agron piirikunnan asukeille.
 Olen Tex Willer.
Liian kauan olen lojunut kauppojen hyllyillä ja L-positiivisten postilaatikoissa, joissa olin aina Suomenmaan ja Maaseudun tulevaisuuden varjossa.
Nyt olen laskeutunut tänne Agron preerialle, tervetuloa leirinuotiolle Agrolaiset!

T: Tex Willer

Haloo??
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Houdyyyyyyy!!!!!!!!
 ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Houdyyyyyyy!!!!!!!!
Mitähän se "Tex" Tujunen nykysin puuhastellee...?     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."