Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hei vaan kaikille  (Luettu 39042 kertaa)

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Hei vaan kaikille
Mamiya olis myös aika hyvä runko noihin sinun hommiin, ja kyllä Canonillakin pärjää :)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Hei vaan kaikille
Mamiya olis myös aika hyvä runko noihin sinun hommiin, ja kyllä Canonillakin pärjää :)

Canonissa ei ole vakaajaa rungossa, putket ovat *****maisissa hinnoissa  :P Tosin Mark vetänee vielä filmille  :P
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Mark Trail

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 32
Vs: Hei vaan kaikille
Hei taas!

Viikonloppu takana. Tintit tulivat kuvattua, Bill tuli tyytyväiseksi ja kirjoittaa asiasta rautaisen jutun seuraavaan Woods and Wildlife Magazineen. Rusty onki purosta komean tammukan. Mutta voi ei! Cherry oli taas unohtanut pakata suolan ja pippurin mukaan retkelle. Onneksi hän sai lainattua nämä tärkeät mausteet läheisen tukkikämpän metsureilta Waynelta, Tomilta, Dickiltä ja Texiltä. Olihan seikkailu. Yksityiselämäni fotojournalistina on melkein yhtä jännittävää kuin tämä sarjakuvaelämäni.

Mutta takaisin juonipaljastuksiin. Kavalaksi menee tämä Miss Bakerin koiran panta-asia. Mahtaako Andy olla syyllinen  ;) Missä panta mahtaa lojua. Huomenna käydään piirtämässä keskiviikon strippi, sitten ehkä saan nähdä jo lauantainkin käsiksen  8) Mahtaa teitäkin jännittää!
 
Tulen kolmesti viikossa

Mark Trail

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 32
Vs: Hei vaan kaikille
Hei!

Enpä ole moneen päivään ollut paikalla täällä kertomassa juonipaljastuksista, kiitos vaan yksityisviesteistä; vastaan niihin heti kun ehdin!

Kävi sellainen hauska tapaturma. Olin pimiössä kehittämässä filmejä kun Andy kaatoi tuolin huoneen oven eteen. Ovi jumittui kiinni ja vietin monta päivää yksinäni kopissa punavalo seuranani. Nälkä jo vähän yllätti, söin vanhoja valokuvia ja negatiiveja, päälle hörppäilin kehityskemikaaleja. Hirvistä otetut valokuvat olivat erityisen maukkaista.

Cherry ei ehtinyt avaamaan ovea koska hän oli palauttamassa suolaa ja pippuria tukkikämpän tukkilaisille. Kiitokseksi hän vielä pyykkäili ja kokkaili miehille neljä kokonaista päivää ja yötä. Noin kiitollinen ja avulias vaimo on todella kunniaksi miehelleen.

Mutta juoneen! Sudet ovat täällä meilläkin riesana. Onneksi vakuutusasiamies ottaa aseita mukaan, josko joudutaan vielä pyssysille  :o Panta on kadoksissa, mutta näköhavainto on melkoisen tuore. Saas nähdä miten tässä käy, minä tiedän jo. Tiukat paikat tulossa  8) Harjoittelen parhaillaan tiukkoja ja tuimia ilmeitä peilin edessä, on sitten piirtäjän nopeampi piirtää. Miss Baker päivällä pyörähti kylässä, häntä jo kovasti jännittää tulevat kohtaukset  8)

Mutta hei vaan! Liikkukaa nyt luonnossa kun on kaunis kevätsää siellä teillä Suomessa !
Tulen kolmesti viikossa

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Hei vaan kaikille
Nälkä jo vähän yllätti, söin vanhoja valokuvia ja negatiiveja, päälle hörppäilin kehityskemikaaleja. Hirvistä otetut valokuvat olivat erityisen maukkaista.

Sä oot vähän kuin  yks hessu minkä mä tunnen. Sekin vetää aina erilaisia kemikaaleja monta päivää putkeen, ja kirjoittelee sit sekavia juttuja nettiin. :P
It ain't over till the fat lady sings

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Hei vaan kaikille
On hyvä et huumoria piisaa .  :)


Ps. Varo massikkamiehiä . Katalia konnia kun sille päälle sattuvat .


Venttimiehet ihan hyviä tyyppejä . Perinnöt jää saamatta mutta *****akos siitä .

Jonne miehet  :-[ :-[

John Deeren vapaa suomennos on sonta-reki . Koittakaa kestää ja varokaa portaattomia ppaitsi Amerikanportaattomia jotka toimivat -60 luvulta alkaen . Toivottavasti.  :-[
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Hei vaan kaikille
Joskus kyl pelottaa Markin puolesta. Jänskättää odottaa seuraavaa strippiä. Nuo erämaat kuitenkin kaikkia vaaroja täynnä  :o


Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Hei vaan kaikille
Joskus kyl pelottaa Markin puolesta. Jänskättää odottaa seuraavaa strippiä. Nuo erämaat kuitenkin kaikkia vaaroja täynnä  :o




Ja C1:n kengännumero oli? :P
It ain't over till the fat lady sings

Mark Trail

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 32
Vs: Hei vaan kaikille
Hei vaan taas täältä Lost Forestista!

Oli kova lumimyräkkä, lennätinlinja katkesi ja modeemini lakkasi kokonaan toimimasta. Onneksi ystävällinen naapurini lainasi koiravaljakkoaan ja matkustin sillä 150 mailia tätä viestiä kirjoittamaan. Samalla vastasin yksityisviesteihin! Mutta... En aio paljastaa vielä mistä Miss Bakerin koiran kaulapanta löytyy  :D

Ystävällisestä naapurista tuli mieleeni toinen naapurini, ikävä Ken! Hän on edelleen vihainen koska optetin hänen vaimolleen vähän näppäilytekniikkaa. Patty oli ostanut uuden kameran ja minä fotojournalistina tietysti tarjouduin opettamaan häntä pyyteettömästi. Ken ei pitänyt asiasta ja korotti ääntään. Mutta muistattehan te tuon tarinan! Juurihan se Maaseudun Tulevaisuudessa julkaistiin 70-luvulla. Patty löysi siinä metsästä pikkuisen peuran jota hoivaili ja Ken oli niin mustasukkainen.

Tässä kuva: Minulla on tuossa tuima ilmeeni, Ken oli hieman juovuksissa ja Pattyn päätä särki. Piirtäminen kesti puoli päivää. Andy haukkui autossa koko ajan.



Patty on melkoisen hemaiseva pörröpää, jos saa sanoa. Olen pannut merkille.

Mutta tarinaan! Menee kyllä jännittäväksi! Panta on kadoksissa edelleen ja nyt lähdetään etsimään. Vakuutusmies "ostaa" vähän vaatteita, oikeasti ei osta vaan piirtäjä piirtää hänelle turkikset ylle. Ja sitten mennään. Vauhtia ei tule puuttumaan, varoittakaapa taas pikkupilttejä etteivät rajut käänteet tule uniin!

Kiva kilpikonna oli yhdessä kuvassa, ja viime viikolla oli hirvi. Eläinten kanssa on mukava puuhailla, nämä kaikki eläinhahmot ovat minun ystäviäni. Tuota kilpikonnaa säilytän laatikossa sänkyni alla, kerran vuodessa se kaivetaan sieltä esille piirrettäväksi. Saas  nähdä mikä kiva eläin vilahtaa seuraavassa lehdessä  8) Saattaapa jokunen susikin tulla kuviin lähipäivinä, hui hui !!!
Tulen kolmesti viikossa

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Hei vaan kaikille
Hei vaan taas täältä Lost Forestista!

Oli kova lumimyräkkä, lennätinlinja katkesi ja modeemini lakkasi kokonaan toimimasta. Onneksi ystävällinen naapurini lainasi koiravaljakkoaan ja matkustin sillä 150 mailia tätä viestiä kirjoittamaan. Samalla vastasin yksityisviesteihin! Mutta... En aio paljastaa vielä mistä Miss Bakerin koiran kaulapanta löytyy  :D

Ystävällisestä naapurista tuli mieleeni toinen naapurini, ikävä Ken! Hän on edelleen vihainen koska optetin hänen vaimolleen vähän näppäilytekniikkaa. Patty oli ostanut uuden kameran ja minä fotojournalistina tietysti tarjouduin opettamaan häntä pyyteettömästi. Ken ei pitänyt asiasta ja korotti ääntään. Mutta muistattehan te tuon tarinan! Juurihan se Maaseudun Tulevaisuudessa julkaistiin 70-luvulla. Patty löysi siinä metsästä pikkuisen peuran jota hoivaili ja Ken oli niin mustasukkainen.

Tässä kuva: Minulla on tuossa tuima ilmeeni, Ken oli hieman juovuksissa ja Pattyn päätä särki. Piirtäminen kesti puoli päivää. Andy haukkui autossa koko ajan.



Patty on melkoisen hemaiseva pörröpää, jos saa sanoa. Olen pannut merkille.

Mutta tarinaan! Menee kyllä jännittäväksi! Panta on kadoksissa edelleen ja nyt lähdetään etsimään. Vakuutusmies "ostaa" vähän vaatteita, oikeasti ei osta vaan piirtäjä piirtää hänelle turkikset ylle. Ja sitten mennään. Vauhtia ei tule puuttumaan, varoittakaapa taas pikkupilttejä etteivät rajut käänteet tule uniin!

Kiva kilpikonna oli yhdessä kuvassa, ja viime viikolla oli hirvi. Eläinten kanssa on mukava puuhailla, nämä kaikki eläinhahmot ovat minun ystäviäni. Tuota kilpikonnaa säilytän laatikossa sänkyni alla, kerran vuodessa se kaivetaan sieltä esille piirrettäväksi. Saas  nähdä mikä kiva eläin vilahtaa seuraavassa lehdessä  8) Saattaapa jokunen susikin tulla kuviin lähipäivinä, hui hui !!!

Voiskohan tuota esittää toivomuksia niiden elukoiden suhteen? Majava, tai sellainen mirri olis kiva nähdä joskus?
It ain't over till the fat lady sings

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Hei vaan kaikille
Voiskohan tuota esittää toivomuksia niiden elukoiden suhteen? Majava, tai sellainen mirri olis kiva nähdä joskus?


tiedän muutamia huonon vastustuskyvyn omaavia kavereita, joiden juttu on päättynyt huonosti nähtyään sellaisen mirrin. se juttu on päättynyt naimisiin ::)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Hei vaan kaikille
Voiskohan tuota esittää toivomuksia niiden elukoiden suhteen? Majava, tai sellainen mirri olis kiva nähdä joskus?


tiedän muutamia huonon vastustuskyvyn omaavia kavereita, joiden juttu on päättynyt huonosti nähtyään sellaisen mirrin. se juttu on päättynyt naimisiin ::)

Jaa että kavereita... Vähän niinkuin että "kaverin puolesta" tässä kyselen ... ::)
It ain't over till the fat lady sings

Mark Trail

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 32
Vs: Hei vaan kaikille
Hei vaan!

Lunta tulla tuiskuttaa. Täällä meillä Lost Forestissa sataa lunta joskus metri tai kolme. Harvoin kaksi. Kerran vaan, hupsistakeikkaa, tuli 5 metriä lunta yhden piirtokeikan aikana. Cherry katosi hankeen ja hänet löydettiin vasta keväällä intiaanileiristä päällikkö "Takaa Astuvan" tiipiistä. Olihan seikkailu!

Opelmies kyseli noista eläinhahmoista! Kerroin piirtäjälle tästä toiveestasi saada "majava tai joku muu pörrö" mukaan kuvitukseen. Jack pyysi ottamaan Cherryn mukaan ja hänet nyt voikin bongata yhdestä kuvasta. Ja Andy on myös kuvassa kuolaa valuen. Piirtäjäni Jack ei tainnut oikein tajuta tätä asiaa, mutta annetaan se anteeksi vanhalle miehelle. Majavaa on Opelmiehelle kuitenkin tulossa kesällä ilmestyvässä uudessa seikkailussa jonka käsistä parhaillaan opettelen ulkoa  8) Onkin jännä juttu tulossa.

Mutta tarinaan! En tahdo enää pitää teitä jännityksessä näillä ylimäärisillä jutuillani. Pantaa lähdetään nyt etsimään. Hieman minua ärsyttää se että minua epäillään tämän pannan varastamisesta ja se näkyy keskimmäisessä kuvassa. Aika hyvä ilme! Ensi viikko onkin sitten ulkotöitä. Lähdetään samoamaan Lost Forestiin ja piirretään stripit aidoissa maisemissa. Toivottavasti Jackin muste ei jäädy kuten.... Mutta hei! Sehän onkin jo uusi tarina, kerron sen joskus myöhemmin  ;)

Otan Leican ja ISO 400:sta mukaan, josko saisi räpsittyä muutaman kuvankin "Woods and Wildlife Magazineen". Tuurilla korppi tai tikka tarttuu filmille. Rahaa pitäisi ansaita, Cherryn permanentti on kaunis katsella, mutta kalliksi se käy.
Tulen kolmesti viikossa

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Hei vaan kaikille
Hei vaan!

Lunta tulla tuiskuttaa. Täällä meillä Lost Forestissa sataa lunta joskus metri tai kolme. Harvoin kaksi. Kerran vaan, hupsistakeikkaa, tuli 5 metriä lunta yhden piirtokeikan aikana. Cherry katosi hankeen ja hänet löydettiin vasta keväällä intiaanileiristä päällikkö "Takaa Astuvan" tiipiistä. Olihan seikkailu!

Opelmies kyseli noista eläinhahmoista! Kerroin piirtäjälle tästä toiveestasi saada "majava tai joku muu pörrö" mukaan kuvitukseen. Jack pyysi ottamaan Cherryn mukaan ja hänet nyt voikin bongata yhdestä kuvasta. Ja Andy on myös kuvassa kuolaa valuen. Piirtäjäni Jack ei tainnut oikein tajuta tätä asiaa, mutta annetaan se anteeksi vanhalle miehelle. Majavaa on Opelmiehelle kuitenkin tulossa kesällä ilmestyvässä uudessa seikkailussa jonka käsistä parhaillaan opettelen ulkoa  8) Onkin jännä juttu tulossa.

Mutta tarinaan! En tahdo enää pitää teitä jännityksessä näillä ylimäärisillä jutuillani. Pantaa lähdetään nyt etsimään. Hieman minua ärsyttää se että minua epäillään tämän pannan varastamisesta ja se näkyy keskimmäisessä kuvassa. Aika hyvä ilme! Ensi viikko onkin sitten ulkotöitä. Lähdetään samoamaan Lost Forestiin ja piirretään stripit aidoissa maisemissa. Toivottavasti Jackin muste ei jäädy kuten.... Mutta hei! Sehän onkin jo uusi tarina, kerron sen joskus myöhemmin  ;)

Otan Leican ja ISO 400:sta mukaan, josko saisi räpsittyä muutaman kuvankin "Woods and Wildlife Magazineen". Tuurilla korppi tai tikka tarttuu filmille. Rahaa pitäisi ansaita, Cherryn permanentti on kaunis katsella, mutta kalliksi se käy.
Eikös tuo Cherryn permis ole mallia: Kesto, 80-luvulta? Tietäiskö vaikka nimimerkki Tuulia, miten kalliiksi sellaisen ylläpitäminen tulee vuosien mittaan  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Mark Trail

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 32
Vs: Hei vaan kaikille
Hei hei!

Pääsinkin nettiin vielä uudestaan tänään! Cherry lähti Lost Forestin "Lost Women"-meetingiin ja minä ja Rusty jäimme kotimiehiksi  :) Rusty tuolla vuoleksii kiehisiä muuripadan alle ja minä kehittelen filmejä pimiössä.

Courtney1:lle vastaan että Cherryn permanentti ei ole kesto. Eipä ollenkaan! Viikoittain hän käy Maurizin hiussalongissa ottamassa uuden. Yleensä naapurin Patty lähtee mukaan ja tytöt palaavat vasta pimeällä kaupungilta tuoksuen. Ken on kuskina.

Minulla tämä fotojournalistin työ on aika vaativaa edelleen. Päivällä kuvataan ja yöllä kehitetään  8) Aikaa tähän yhteydenpitoon on vähän, mutta se mitä on niin käytän mieluusti fanieni valistamisessa  :)
Tulen kolmesti viikossa