Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe SKN:n hanuri!  (Luettu 3728 kertaa)

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: SKN:n hanuri!
Mää veikkaan halvinta kilohintaa :o

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: SKN:n hanuri!
Mää veikkaan halvinta kilohintaa :o

SKN kiinnitti huomiota pelkkään ainevahvuuteen  :o Tai tarjouksessa mitat olivat tuumissa, pojat luulivat niiden olevan senteissä. Se selittäisi miksi nainen on tasan 2,5 kertaa normaalia suurempi  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: SKN:n hanuri!
Mää veikkaan halvinta kilohintaa :o

SKN kiinnitti huomiota pelkkään ainevahvuuteen  :o Tai tarjouksessa mitat olivat tuumissa, pojat luulivat niiden olevan senteissä. Se selittäisi miksi nainen on tasan 2,5 kertaa normaalia suurempi  ???

Minun harjaantuneet silmäni arvioivat jopa 2,54 kertaiseksi.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: SKN:n hanuri!
Mää veikkaan halvinta kilohintaa :o

Realisti hommas nämä neitoset. Sergei lupas puhelimessa neljä kahden hinnalla. Ei puhunut mitään että kyseessä olikin paino.......
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: SKN:n hanuri!
Mää veikkaan halvinta kilohintaa :o

SKN kiinnitti huomiota pelkkään ainevahvuuteen  :o Tai tarjouksessa mitat olivat tuumissa, pojat luulivat niiden olevan senteissä. Se selittäisi miksi nainen on tasan 2,5 kertaa normaalia suurempi  ???

Minun harjaantuneet silmäni arvioivat jopa 2,54 kertaiseksi.

Minulla silmät menivät kiinni jo ennen tuota täsmällistä arviota. Omassa kertoimessani huomioin myös mittanauhan lämpölaajenemisen, mitta venyy kun mitataan noin kuumia pakkauksia  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.