Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pilleri tekee tappajan !  (Luettu 5316 kertaa)

Tuuli

  • Vieras
Vs: Pilleri tekee tappajan !
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288544078503.html

Ovatko lääketehtaat vastuussa koulusurmista ??? Siltä se vähän vaikuttaa....


 >:(

Päättäisitte nyt mitä mieltä olette, juurihan  teistä useimmat  tossa Jalovaara-ketjussa teilasitte Jalovaaran sillä perusteella että hän väheksyy lääketiedettä ja varsinkin psykiatriaa, ja nyt olette tuomitsemassa psykiatrit, tuo väite että   pilleri tekee tappajan, no  sehän juuri todistaa että psyykenlääkkeen mukana ihmiseen menee paholainen, kyl Pirkko on oikeassa,  ja vaikka ei olisikaan, niin vähemmän hänen toiminnastaan on harmia, jos sairas  ihminen menee hänen luokseen  rukoiltavaksi, ja paranee, niin sittenhän  kaikki on hyvin, mutta jos mitään ei tapahdu, niin ei mitään vahinkoakaan ole tapahtunut,  toista on psykiatrinen lääkehoito, paraneminen ei ole mitenkään taattu, mutta  lääkkeet voivat aiheuttaa pahojakin sivuvaikutuksia, ja niin kuin on tutkimuksissa löydetty, niin psyykenlääkkeiden jäämiä on löytynyt kaloistakin, joten haitallisia nuo kaikenmaailman lääkkeet ja niiden jäämät on luonnollekin.

Alkoholilla saadaan myös paljon hulluja aikaiseksi ja riivaajia ihmisiin.    ;D
Tulee siitä myös mukavalle mielelle –onko Tuuli muuten itse kokeillut viinaa, kun kerran kokemuksen äänellä puhuu?

Tuuli on lukenut lehtiä ja katsellut ympärilleen.
Pikku huppeli hyvässä seurassa viikonloppuna voisi avata Tuulinkin silmät.

Höpönpöpön.   :D
Ei tuossa nyt pahalle pikkusormea anneta – kokeile niin tiedät.

Ei oo tarvetta.     :P
Ei ei, en minä sitä epäile, mutta kyllä sitä pitää edes kerran kokeilla.

Jos annat pahalle pikkusormen, se vie koko käden.   :o


Mutta ainahan voit  mennä Pirkko Jalovaaran tilaisuuteen,  hän manaa sinusta pahan ulos.

En aio saattaa itseäni siihen tilanteeseen.    8)

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8713
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Pilleri tekee tappajan !
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288544078503.html

Ovatko lääketehtaat vastuussa koulusurmista ??? Siltä se vähän vaikuttaa....


 >:(

Päättäisitte nyt mitä mieltä olette, juurihan  teistä useimmat  tossa Jalovaara-ketjussa teilasitte Jalovaaran sillä perusteella että hän väheksyy lääketiedettä ja varsinkin psykiatriaa, ja nyt olette tuomitsemassa psykiatrit, tuo väite että   pilleri tekee tappajan, no  sehän juuri todistaa että psyykenlääkkeen mukana ihmiseen menee paholainen, kyl Pirkko on oikeassa,  ja vaikka ei olisikaan, niin vähemmän hänen toiminnastaan on harmia, jos sairas  ihminen menee hänen luokseen  rukoiltavaksi, ja paranee, niin sittenhän  kaikki on hyvin, mutta jos mitään ei tapahdu, niin ei mitään vahinkoakaan ole tapahtunut,  toista on psykiatrinen lääkehoito, paraneminen ei ole mitenkään taattu, mutta  lääkkeet voivat aiheuttaa pahojakin sivuvaikutuksia, ja niin kuin on tutkimuksissa löydetty, niin psyykenlääkkeiden jäämiä on löytynyt kaloistakin, joten haitallisia nuo kaikenmaailman lääkkeet ja niiden jäämät on luonnollekin.

Kyl se taitaa noiden lääkkeiden kanssa olla pelkkää kemiaa, ei siinä millään hengillä ole mitään tekemissä.  ::)
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Monttööri

  • Vieras
Vs: Pilleri tekee tappajan !
Olen nähnyt muutamia ihmisiä elämän varrella jotka ovat itse diagnosoineet itseään ja jättäeet psyykelääkkeet ottamatta tai vähentäneet lääkkeitä kun omasta mielestään eivät tarvitse. Kukaan ei onneksi ehtinyt tehnyt itselleen tai muille mitään ,mutta eräs tuhlasi koko omaisuutensa vajaan vuoden aikana ja parilla nyttemmin jo edesmenneellä  elämä meni vaihtelevasti välillä psykiatrisessa hoidossa kunnes taas pystyivät palaamaan normaalielämään . Ja nämä kaikki todella itse lopettivat lääkkeidensä ottamisen.
Kukaan vastuullinen ihminen ei kannusta ketään lopettamaan psyykelääkitystä  ,seuraukset kohdistuvat hyvin usein myös potilaan lähiomaisiin  .
Tämmöiset puheet lääkkeistä ovat yksiselitteisesti täysin vastuuttomia .

Viimeksi muokattu: 01.03.13 - klo:21:43 kirjoittanut Monttööri

millamagia

  • Vieras
Vs: Pilleri tekee tappajan !
]


 Tähän ei Pirkko Jalovaaraa tarvitse sotkea. Tarvitsee hoitoa itsekin. En tiedä yhtään mielenterveydeltään häiriintynyttä ihmistä joka olis uskolla parantunut. Päin vastoin tiedän monta jotka ovat uskolla sairastuneet.  Alkoholisti on ainoa tauti joka paranee uskolla. Syynä on se, että jos yksi addikti poistuu niin toinen pitää saada tilalle. ;D
[/quote]
-mikähän addikti mulla on sitte korvautunut,Sepen arvion mukaan ::) Sepe yrittää olla saitin viisain,mutta ei kuitenkaan tiedä kaikkea. ;)
Mutta joskus harvoin osuu lähelle.

Mihin omoheikki on häipynyt suurine viisauksineen :(

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Pilleri tekee tappajan !
]


 Tähän ei Pirkko Jalovaaraa tarvitse sotkea. Tarvitsee hoitoa itsekin. En tiedä yhtään mielenterveydeltään häiriintynyttä ihmistä joka olis uskolla parantunut. Päin vastoin tiedän monta jotka ovat uskolla sairastuneet.  Alkoholisti on ainoa tauti joka paranee uskolla. Syynä on se, että jos yksi addikti poistuu niin toinen pitää saada tilalle. ;D
-mikähän addikti mulla on sitte korvautunut,Sepen arvion mukaan ::) Sepe yrittää olla saitin viisain,mutta ei kuitenkaan tiedä kaikkea. ;)
Mutta joskus harvoin osuu lähelle.

Mihin omoheikki on häipynyt suurine viisauksineen :(
[/quote]

Se varmaan väsyi, foorumin varsin suvaitsemattomaan poliittiseen keskusteluilmapiiriin  8)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Pilleri tekee tappajan !
]


 Tähän ei Pirkko Jalovaaraa tarvitse sotkea. Tarvitsee hoitoa itsekin. En tiedä yhtään mielenterveydeltään häiriintynyttä ihmistä joka olis uskolla parantunut. Päin vastoin tiedän monta jotka ovat uskolla sairastuneet.  Alkoholisti on ainoa tauti joka paranee uskolla. Syynä on se, että jos yksi addikti poistuu niin toinen pitää saada tilalle. ;D
-mikähän addikti mulla on sitte korvautunut,Sepen arvion mukaan ::) Sepe yrittää olla saitin viisain,mutta ei kuitenkaan tiedä kaikkea. ;)
Mutta joskus harvoin osuu lähelle.

Mihin omoheikki on häipynyt suurine viisauksineen :(

Se varmaan väsyi, foorumin varsin suvaitsemattomaan poliittiseen keskusteluilmapiiriin  8)
[/quote]

Tai sitten sen lemmikkiporo laittoi ukaasin: Joko mä tai A-net lähtee sun elämästä! 8)
It ain't over till the fat lady sings

millamagia

  • Vieras
Vs: Pilleri tekee tappajan !
---Siitä on kauan,kun olen käynyt Jalovaaran rukousillassa,joten en muista,että hän silloin olisi puhunut mitään riivaajista. Itse kuitenkin uskon niihin,koska olen elänyt lähellä henkilöä,joka sai ihan hirveitä raivareita,uhkaili ja kiroili ja manas kaikki uskovaiset alimpaan helvettiin.
Sittenkun tuli uskoon,kaikki kohtaukset loppui ja nykyään on ihan kiltti ihminen :)

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Pilleri tekee tappajan !
]


 Tähän ei Pirkko Jalovaaraa tarvitse sotkea. Tarvitsee hoitoa itsekin. En tiedä yhtään mielenterveydeltään häiriintynyttä ihmistä joka olis uskolla parantunut. Päin vastoin tiedän monta jotka ovat uskolla sairastuneet.  Alkoholisti on ainoa tauti joka paranee uskolla. Syynä on se, että jos yksi addikti poistuu niin toinen pitää saada tilalle. ;D
-mikähän addikti mulla on sitte korvautunut,Sepen arvion mukaan ::) Sepe yrittää olla saitin viisain,mutta ei kuitenkaan tiedä kaikkea. ;)
Mutta joskus harvoin osuu lähelle.

Mihin omoheikki on häipynyt suurine viisauksineen :(

Se varmaan väsyi, foorumin varsin suvaitsemattomaan poliittiseen keskusteluilmapiiriin  8)

Tai sitten sen lemmikkiporo laittoi ukaasin: Joko mä tai A-net lähtee sun elämästä! 8)
[/quote]

hah  ;D ;D ;D ;D ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Pilleri tekee tappajan !
---Siitä on kauan,kun olen käynyt Jalovaaran rukousillassa,joten en muista,että hän silloin olisi puhunut mitään riivaajista. Itse kuitenkin uskon niihin,koska olen elänyt lähellä henkilöä,joka sai ihan hirveitä raivareita,uhkaili ja kiroili ja manas kaikki uskovaiset alimpaan helvettiin.
Sittenkun tuli uskoon,kaikki kohtaukset loppui ja nykyään on ihan kiltti ihminen :)



Jos eksyy tieltä ni käy näin:

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Pilleri tekee tappajan !
Jos eksyy tieltä ni käy näin:



Tottapahan sä tiesit, että tuo kuva kuuluu sarjaan apilaksen salaiset fantasiat. :o
It ain't over till the fat lady sings

millamagia

  • Vieras
Vs: Pilleri tekee tappajan !
-----------apua,mitä kuvia :o :o :o :o

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Pilleri tekee tappajan !
Jos eksyy tieltä ni käy näin:



Tottapahan sä tiesit, että tuo kuva kuuluu sarjaan apilaksen salaiset fantasiat. :o
Apilas on niin pikkunen että se vaan näy tuossa kuvassa – kyllä se tuon uroksen alla kuitenkin on.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Pilleri tekee tappajan !
Jos eksyy tieltä ni käy näin:



Tottapahan sä tiesit, että tuo kuva kuuluu sarjaan apilaksen salaiset fantasiat. :o

Apilas...uuuh, mika suomalaane sonni..uuh iihhana. :-* :-*
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159