Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mikä vaivaa Tj / veetiä?  (Luettu 18835 kertaa)

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Mikä vaivaa Tj / veetiä?
Kyllä toi veeti tj on vahva persoona,kun koko agronettin  porukat on siitä kiinnostunut.harmi kun en ole yhtä suosittu. ;D
Onhan näitä välillä mielenkiintoista lukea, tuollaisia menneisyydestä pulppuavia änkyröitä on entistä harvemmassa kun tiloilla viljelijä polvi nuorenee.
Näin se vääjämättä etenee, pikkuhiljaa jää nämä katkerat ja kaunaiset tönöveetit sun muut kelkasta pudonneet pysyvästi sivuun ja se jos mikä on onneksi Suomen maataloudelle.  ;)

 ;D ;D ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Mikä vaivaa Tj / veetiä?
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: Mikä vaivaa Tj / veetiä?

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Mikä vaivaa Tj / veetiä?
HÖLMÖ.  SÄ....... sanoisi A.Anttila

http://sley.fi/node/10812 ...

Maidän AA elää ja voi hyvin ja on ateisti.

Saamieni tiedustelutietojen mukaan voi vähemmän hyvin, aina aamuisin...    ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Mikä vaivaa Tj / veetiä?
" Tietoa Agronetista
Agronet on maatila- ja puutarhayrittäjien tietopalvelut kokoava portaali. Sen tavoitteena on tarjota ammatillista edelläkävijätietoa ja sähköisiä palveluja, jotka auttavat maatila- ja puutarhayrittäjää menestymään.

Agronet on kaikille käyttäjille avoin. Palvelun tuottajina ovat MTT, Agropolis Oy, MTK ja Viestilehdet Oy, ProAgria Keskusten Liitto ja Maatalouden Laskentakeskus Oy."

Mielestäni veeti on lukuisia kertoja ilmaissut olevansa juuri noita yllämainittuja järjestöjä vastaan – eli siis hänen kirjoittelunsa täällä tähtää ainoastaan kiusantekoon poratalin käyttäjiä kohtaan.

Eiköhän riitä, kun MTK ja kepu lakkautetaan.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Mikä vaivaa Tj / veetiä?
Kyllä toi veeti tj on vahva persoona,kun koko agronettin  porukat on siitä kiinnostunut.harmi kun en ole yhtä suosittu. ;D

...harjoitusta poika, harjoitusta, kyllä se siitä lähtee....
Onko tuo tapanila avioliiton ulkopuolella syntynyt, vai mikä tuo poika juttu on?
   cría cuervos y te sacarán los ojos

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Mikä vaivaa Tj / veetiä?
Tuli taas yksi vainoharhaisuus mieleen: täyttelin energiaveropalautuslomaketta, sitäkään ei olisi tarvinnut tehdä eikä laskeskella, jos "Simonkadun edunvalvonta"  ei olisi torjunut valtiovarainministeri Niinistön tarjousta pudottaa maatalous alempaan energiaveroluokkaan teollisuuden rinnalle v. 1996.

Tilalle Simonkatu vaati ja sai uuden ha-tuen c-alueelle.
Pankolla makuusta rahaa – ja siitäkin pitää valittaa - Jo on aikoihin eletty!
   cría cuervos y te sacarán los ojos

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Mikä vaivaa Tj / veetiä?
Tuli taas yksi vainoharhaisuus mieleen: täyttelin energiaveropalautuslomaketta, sitäkään ei olisi tarvinnut tehdä eikä laskeskella, jos "Simonkadun edunvalvonta"  ei olisi torjunut valtiovarainministeri Niinistön tarjousta pudottaa maatalous alempaan energiaveroluokkaan teollisuuden rinnalle v. 1996.

Tilalle Simonkatu vaati ja sai uuden ha-tuen c-alueelle.
Eiköös tää energiaveronpalautus tullut Matille oikein neronleimauksena rukan hangilla.
Paljopn selvempi systeemi olisi kun maatalouden polttoaine olisi verovapaata,samoin kasvihuoneissa käytettävä.Mut kun näitä paperisulkeisia pitää aina ihan jatkuvasti vaan lisätä
Hyvä että edes jollain on –tapanilan neronleimaukset lienee aika harvalukuisia. ;D
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Hell Angel

  • Vieras
Vs: Mikä vaivaa Tj / veetiä?
Laitetaan Fullerille vielä kolmaskin esimerkki vainoharhaisuudesta:

http://www.mavi.fi/fi/index/viljelijatuet/kansallisetpeltotuet/peltokasvituotannontuet/pohjoisethehtaarituet/nuortenviljelijoidentuki.html

Tj ehti saada tuota tukea, ennenkuin MTK junttasi sen pois AB-alueelta jo viime vuosituhannella.

nii.... ja S-L Anttila poisti AB-alueen viljalta viimeisetkin kansalliset tuet pois,,,,semmoistakin vainoharhaisuutta Forssassa.

  Mulla on kuule Veeti semmoinen tunne, että fulleri ei kuule aja pölliä. Seistä törötä nyt postilaatikolla ja odota tuleeko se fulleri R730 Scanialla, jossa Kesla 2010T-kuormain ja Terminatorin pankot sekä Jykin kärri? Auto on sitten kirkaspunainen. Aloita bongaus. Tuntomerkit on jo. :D Ainakin sen ajan pysyt poissa pahanteosta Agronetistä ja rikollisten suosimisesta (kokoomus).

Viimeksi muokattu: 28.02.13 - klo:23:45 kirjoittanut Hell Angel

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26193
  • vastustan
Vs: Mikä vaivaa Tj / veetiä?
Laitetaan Fullerille vielä kolmaskin esimerkki vainoharhaisuudesta:

http://www.mavi.fi/fi/index/viljelijatuet/kansallisetpeltotuet/peltokasvituotannontuet/pohjoisethehtaarituet/nuortenviljelijoidentuki.html

Tj ehti saada tuota tukea, ennenkuin MTK junttasi sen pois AB-alueelta jo viime vuosituhannella.

nii.... ja S-L Anttila poisti AB-alueen viljalta viimeisetkin kansalliset tuet pois,,,,semmoistakin vainoharhaisuutta Forssassa.

  Mulla on kuule Veeti semmoinen tunne, että fulleri ei kuule aja pölliä. Seistä törötä nyt postilaatikolla ja odota tuleeko se fulleri R730 Scanialla, jossa Kesla 2010T-kuormain ja Terminatorin pankot sekä Jykin kärri? Auto on sitten kirkaspunainen. Aloita bongaus. Tuntomerkit on jo. :D Ainakin sen ajan pysyt poissa pahanteosta Agronetistä ja rikollisten suosimisesta (kokoomus).
scorpparin peileistä tähyilemällä niitä valojavilkuttelevia puskurissa roikkujia syyllinen osuu kohdalle todennäköisemmin kuin postilaatikolla, se on veetillä ikäänkuin sisäänrakennettuna tuo taaksepäin katsominen ;) ;D 8) ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Mikä vaivaa Tj / veetiä?
  Mulla on kuule Veeti semmoinen tunne, että fulleri ei kuule aja pölliä. Seistä törötä nyt postilaatikolla ja odota tuleeko se fulleri R730 Scanialla, jossa Kesla 2010T-kuormain ja Terminatorin pankot sekä Jykin kärri? Auto on sitten kirkaspunainen. Aloita bongaus. Tuntomerkit on jo. :D Ainakin sen ajan pysyt poissa pahanteosta Agronetistä ja rikollisten suosimisesta (kokoomus).

 ;)  :D  ;D  ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Mikä vaivaa Tj / veetiä?
Minua kiinnostaisi tietää kannattaako joku tai jotkut Veetin läsnä oloa a-netissä, tai sitten jos ei kannata ja syy moiseen ?

Itse olen vastahakoisesti päätynyt veetin olevan muinaisjäänne joka joutaa mennä.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Hell Angel

  • Vieras
Vs: Mikä vaivaa Tj / veetiä?
Minua kiinnostaisi tietää kannattaako joku tai jotkut Veetin läsnä oloa a-netissä, tai sitten jos ei kannata ja syy moiseen ?

Itse olen vastahakoisesti päätynyt veetin olevan muinaisjäänne joka joutaa mennä.

Demonien syytä koko touhu. Koko elämäntyö on yhtä Agronet-kirjoittelua Veetillä. Ja aina nimimerkki herää kuolleista.

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Mikä vaivaa Tj / veetiä?
Kyllä toi veeti tj on vahva persoona,kun koko agronettin  porukat on siitä kiinnostunut.harmi kun en ole yhtä suosittu. ;D

...harjoitusta poika, harjoitusta, kyllä se siitä lähtee....
Onko tuo tapanila avioliiton ulkopuolella syntynyt, vai mikä tuo poika juttu on?
Y
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: Mikä vaivaa Tj / veetiä?
Minua kiinnostaisi tietää kannattaako joku tai jotkut Veetin läsnä oloa a-netissä, tai sitten jos ei kannata ja syy moiseen ?

Itse olen vastahakoisesti päätynyt veetin olevan muinaisjäänne joka joutaa mennä.

Demonien syytä koko touhu. Koko elämäntyö on yhtä Agronet-kirjoittelua Veetillä. Ja aina nimimerkki herää kuolleista.

Jalovaara pitää kutsua paikalle!