Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Miltäs tuntuu?  (Luettu 5036 kertaa)

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Miltäs tuntuu?
  Laittakaa viestiä päättäjille.  :(

Ei taida Ville Niinistö ja Paloma Hannonen nyt olla oikea osoite? :(
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Miltäs tuntuu?
  Laittakaa viestiä päättäjille.  :(

Ei taida Ville Niinistö ja Paloma Hannonen nyt olla oikea osoite? :(

  Ei ole.  Tuonne vaan viestiä muiltakin.

jyrki.katainen@eduskunta.fi

jutta.urpilainen@eduskunta.fi

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Miltäs tuntuu?
  Metsäkeskus pitäisi karsia pelkäksi valvovaksi viranomaiseksi. Ja tämänkin voi automatisoida. Yksi metsäkeskus riittää koko suomeen. Itse valvonta voidaan järjestää metsänomistajien omavalvontana, siten että hakkuuilmoitus pankkitunnuksilla riittää.  ;D

Jotain kummallistahan siinä on oltava kun edelleenkään ei ole mahdollista tehdä hakkuuilmoitusta itse verkossa, mutta veroilmoitukset ja tukilankettien jättäminen on jo vuosia ollut mahdollista...
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Miltäs tuntuu?
  Metsäkeskus pitäisi karsia pelkäksi valvovaksi viranomaiseksi. Ja tämänkin voi automatisoida. Yksi metsäkeskus riittää koko suomeen. Itse valvonta voidaan järjestää metsänomistajien omavalvontana, siten että hakkuuilmoitus pankkitunnuksilla riittää.  ;D

Jotain kummallistahan siinä on oltava kun edelleenkään ei ole mahdollista tehdä hakkuuilmoitusta itse verkossa, mutta veroilmoitukset ja tukilankettien jättäminen on jo vuosia ollut mahdollista...

Eikös niillä ole joku maksullinen metsäpalvelu jota pidetään verovaroin yllä? Ainakin mulle metsäkeskus kauppasi mahdolisuutta ilmaiseen koeaikaan jolloin olisi omia tietoja kait voinut netissä tutkia, mutta ei olisi voinut tehdä muutoksia kuin maksavana asiakkaana.

MHY:N kun soittaa ja sanoo että pistetääs 20 hehtaaria sileeksi, että tarjouskilpailu pystyyn! Niin ei tarvii kuin sen puhelinsoiton jälkeen skriivata nimi paperiin ja tulee rahatkin samalla tulilla tilille!
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!