Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe parren lattian korjaus  (Luettu 4364 kertaa)

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9596
Vs: parren lattian korjaus
Jos mä nyt tarttisin vaikka 3tonnia mattoihin niin paljonko ely:keskus lähettää mulle rahaa siihen hommaan?

Meijeri lähettää sulle 10 000€ lisärahaa vuodessa noin karkeasti laskien. ::)

Ja eläinlääkärin palkkiot pienenee vuodessa vielä jollain 1000:lla ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64927
Vs: parren lattian korjaus
elikkä;   laittaako kuntainliitto mulle rahaa??   ei käyny viime vuonna kuin kerran ja maksoi sen 160!

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: parren lattian korjaus
Matot on ollut paras investointi ja nyt se yks mulkku voi olla kommentoimatta.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9596
Vs: parren lattian korjaus
elikkä;   laittaako kuntainliitto mulle rahaa??   ei käyny viime vuonna kuin kerran ja maksoi sen 160!

Ok! No hyvin siis menee.

 Suhteutin ajatuksen omaan navettaan. Esim. vedin polkemat on onneksi taakse jäänyttä elämää - KAIT ? Tosin onhan viime vuosina utarerakenne parantunut paljon, mutta saattaa matotkin tuota vähentää. Hiertymät , niveltulehdukset ym. oli vaan ajoittaisia vieraita ja poistonkin syitä, eipä ole onneksi mattojen aikana ollut.

Mutta mulla lähtötilanne ei ollutkaan hyvä, eikä varsinkaan kiitettävä, joten parannukset siksi sitten suurempia kuin kiitettävissä olosuhteissa jo entuudestaan elelevillä lehmillä.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: parren lattian korjaus
elikkä;   laittaako kuntainliitto mulle rahaa??   ei käyny viime vuonna kuin kerran ja maksoi sen 160!

Mulla on sellainen olo, että osa meijereistä on tukenut näitä hyvinvointiin liittyviä investointeja  :-X
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

navettapiika

  • Vieras
Vs: parren lattian korjaus
elikkä;   laittaako kuntainliitto mulle rahaa??   ei käyny viime vuonna kuin kerran ja maksoi sen 160!

Mulla on sellainen olo, että osa meijereistä on tukenut näitä hyvinvointiin liittyviä investointeja  :-X
Eipä ole vielä tielle sellaista osunut.. Mutta nuo matot..huonot on huonompia kuin se betoni kuivikkeella ja paremmat maksaakin sitten oikeasti. Meillä on tuo liukkaus. Montaa on kokeiltu, mutta toimivaa ei ole löytynyt. :'(

karvankasvattaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 572
Vs: parren lattian korjaus
Valiolta saa lainaa osuuspääomaa vastaan..ei ne "anna" sitä rahaa.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9596
Vs: parren lattian korjaus
elikkä;   laittaako kuntainliitto mulle rahaa??   ei käyny viime vuonna kuin kerran ja maksoi sen 160!

Mulla on sellainen olo, että osa meijereistä on tukenut näitä hyvinvointiin liittyviä investointeja  :-X

Ei tosiaankaan tuotantoneuvoja tuollaista mainostellut. Käski kysellä TE-keskuksesta tuohon aikaan kun oli puhetta. En kysellyt, maksuun tuli  ;D

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: parren lattian korjaus
Valiolta saa lainaa osuuspääomaa vastaan..ei ne "anna" sitä rahaa.

Tarkka sanamuotoni olikin "osa meijereistä"
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

navettapiika

  • Vieras
Vs: parren lattian korjaus
Valiolta saa lainaa osuuspääomaa vastaan..ei ne "anna" sitä rahaa.

Tarkka sanamuotoni olikin "osa meijereistä"
Ja mikähän tämä "osa meijeri" sitten on??  Tietäs harkita vaihtoa. ???