Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe SYKEHARVESTERI  (Luettu 4038 kertaa)

artov

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1
SYKEHARVESTERI
Tälläinenkin olisi tarjolla valmiina tai tee-se-itse miehelle tai vaikkapa naiselle.
Osat tarkasti numeroitu kokoamista varten, varmasti saat hyvän tuntipalkan jos hitsaat itse.
Sekä myös lisä öljy säiliön traktorin noukalla (valmet) pumpulla, valmis paketti tai sitten hitsaat itse jo valmiiksi leikatuista palikoista.

 SYKETEC OY AB
 Raippaluoto.

 Löytyy netistä; syketec

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: SYKEHARVESTERI
Ihan fiksun näköinen aparaatti ja pisteet rakennussarjasta.

Kehittäkääpä seuraavaksi vastaavalla rakennussarjaperiaatteella oleva istutuskone, joka sopii kaivinkoneeseen.

erik

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1855
Vs: SYKEHARVESTERI
Yksi asia mitä yhdessäkään sykeharvesterissa ei ole niin joukkokäsittelymahdollisuutta!
Sitä ihan oikeasti kannattaisi kehitellä. Kuitenkin tuolla paljon korjataan nuorta pientä puuta niin miksei samalla käsittelis useampia runkoja kerrallas

Itse en sykeharvesteria ole hankkimassa mutta on tuo asia vaan pistäny silmään

JKH

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19
Vs: SYKEHARVESTERI
Joukossa on voimaa.
Joskus närppinyt Naarva-Sykkeellä vitelikköä niin joukkokäsittely kyllä nopeuttaa, Naarvassa kun saa pysymään pari lepänraippaa pitokäpälien välissä. Aika huonosti karsii, samankokoisia jos on 2-3 niin kyllä saa menemään jotenkin läpite. Lepät ja muut vähäoksaiset usein vaan kaatanut ja kasannut Naarvalla ja oksaisempia karsinut samaan kourakasaan. Kohteet olleet sekalaisia joissa osa raivaussahakokoa ja osa isompia, ja osa tien varsia tms. joista puut kuitenkin korjattava poies. Sinänsä nopeammin varmaan tehnyt raivaussahalla maahan kaataen, mutta energiapuu kun on muotia...

Ajatuksena olisi mulkata vähän Naarvaa tuohon suuntaan, yläpihti pitäisi muuttaa että aukeaa enemmän, vakiona todella kapea, samoin pitokäpäliä pitäisi muokata joukkokäsittelevään suuntaan, eli taitto että tulevat nipusta paremmin poies, samoin ohjaukseen pitäisi tehdä pelkkä käpälien käyttö, nythän ne toimivat syketoiminnosta, eli käpälät saa kiinni kun naksauttaa sykettä päälle, ja auki kun naksauttaa sykettä toiseen suuntaan.