Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Uuden vuoden varusteet  (Luettu 3810 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52026
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Uuden vuoden varusteet
En halua vaikuttaa kukkahattusedältä, koska itsekin tulen nauttimaan (HUOM: NAUTTIMAAN) alkoholista  uuden vuoden aattona, mutta miksi ihmeessä pitää vetää aivan KUULA JUMIIN??

Paljon mukavampaa on, kun seuraavanakin  päivänä muistaa illan ja yön  tapahtumat, joten järkevämpää nauttia alkoa kohtuudella.
Ensi vuonna puolet 70-vuodesta mittarissa ja tarvii sanoa että viimiseen 20-vuoteen mahtuu 2-kertaa jonka muistan vuoden vaihtumisesta. 1. oli se kun makasin lasareetissa kämmenluu katkenneena, ja 2. kerta oli sellainen kun oli lääkekuuri jonka aikana ei uskaltanut nauttia virvokkeita.

Alkoholin maisteleminen on akkojen touhua, kun juodaan niin sitten juodaan.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Uuden vuoden varusteet
Ensi vuonna puolet 70-vuodesta mittarissa ja tarvii sanoa että viimiseen 20-vuoteen mahtuu 2-kertaa jonka muistan vuoden vaihtumisesta. 1. oli se kun makasin lasareetissa kämmenluu katkenneena, ja 2. kerta oli sellainen kun oli lääkekuuri jonka aikana ei uskaltanut nauttia virvokkeita.

Alkoholin maisteleminen on akkojen touhua, kun juodaan niin sitten juodaan.
Mulla on puolet kasikympistä kasassa ja olen aina tuuminut, että miehet nauttii alkoholia ja akat tms vetää kuulan jumiin ;D ;D

Muuten mennään kuten maraanilla ;)
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Uuden vuoden varusteet
Ensi vuonna puolet 70-vuodesta mittarissa ja tarvii sanoa että viimiseen 20-vuoteen mahtuu 2-kertaa jonka muistan vuoden vaihtumisesta. 1. oli se kun makasin lasareetissa kämmenluu katkenneena, ja 2. kerta oli sellainen kun oli lääkekuuri jonka aikana ei uskaltanut nauttia virvokkeita.

Alkoholin maisteleminen on akkojen touhua, kun juodaan niin sitten juodaan.
Mulla on puolet kasikympistä kasassa ja olen aina tuuminut, että miehet nauttii alkoholia ja akat tms vetää kuulan jumiin ;D ;D

Muuten mennään kuten maraanilla ;)
...voi teitä raukkoja  :-[ :-[ :-[

Jaaa . Mitäskö tekis aattona . Jos sairaskeikka tulee niin hoidetaan mut nuppi täyteen , mikäs siinä  :)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52026
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Uuden vuoden varusteet
Ensi vuonna puolet 70-vuodesta mittarissa ja tarvii sanoa että viimiseen 20-vuoteen mahtuu 2-kertaa jonka muistan vuoden vaihtumisesta. 1. oli se kun makasin lasareetissa kämmenluu katkenneena, ja 2. kerta oli sellainen kun oli lääkekuuri jonka aikana ei uskaltanut nauttia virvokkeita.

Alkoholin maisteleminen on akkojen touhua, kun juodaan niin sitten juodaan.
Mulla on puolet kasikympistä kasassa ja olen aina tuuminut, että miehet nauttii alkoholia ja akat tms vetää kuulan jumiin ;D ;D

Muuten mennään kuten maraanilla ;)
...voi teitä raukkoja  :-[ :-[ :-[

Jaaa . Mitäskö tekis aattona . Jos sairaskeikka tulee niin hoidetaan mut nuppi täyteen , mikäs siinä  :)
Urakkanupinko aattelit täyttää vai jotain "Jormaan" liittyvää? Vai onko jonkun "hoidokin" nimi Nuppi? Aattelit sitten sinne Nupin sisään laskea "mahlat"? Tiekkös, morkkis, että "olentoihin" "liittyminen" on rangaistava teko? Jossakin topiikissa kehuit kuinka sulta kuola valuu ja luomet väärinpäin tykkäät "painua" "olennon" "poistoluukkuun".

Hyi hitsi, ihmisellä "B-rappuun" voi mennä "sytyttämään" valoja jos on huolehdittu hygieeniasta. Onko sulla pokkaa laittaa "puhdistus"-laitteet jonkun vieraan navetassa Nuppi-nimisen "olennon" poistoluukkuun"?? Ei hyvää päivää............. :o :o
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Kunniaton paskiainen

  • Vieras
Vs: Uuden vuoden varusteet
Dorkkis on "raappa-mies"   :D

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Uuden vuoden varusteet
Joku pata tai kax, budjetti 20-30 €. Täräytetään ilmaan kun juniorit vielä on tolkuissaan eli ehkä klo 21.30. Tinat valetaan jos valetaan, yleensä ei oo valettu. Loppuyö karjutaan teineille että olisivat hiljempaa.

Juomabudjetti luokkaa 5 € - sillä saa kaksi ES-lonkeroa kookaupasta. Emännälle ja mulle saunajuomaksi.

Navettaan mennään illalla ja aamulla.
Ei menny ihan niinku ennustin...paukkuja ei ollu omalla pihalla yhtään. Koirat muutenkin vauhkoina naapurustosta kuuluvasta paukkeesta. Ei oo kyl roskiakaan. Jätkänkynttilän virittelin palamaan vesisateessa, mutta tuulessa paloi aika nopeaan. Juniorit heilutteli tähtisadetikkuja (ai ne oli K18, voi ***** unohdin). 

Saunassa ei käyty ja lonkero oli Kurko/Ananas-Rakuuna, ei niin kovin erikoista ja 0.568 tölkki. Tinaa ei valettu. Kossi kohelsi jossain kylillä volkkarillaan tieltä pois, mutta onnex olin juur tempassu ton lonkeron niin tarvinnu lähtee vetämään. Seuraava painos meni traktorilla ja oli sekin sälli kuulemma naapurissa jotain ottanu vaik on alaikäinen...PRKL!

Teinit oli naapurissa paukuttelemassa ym. ja kaikki ei oo vissiin vieläkään heränny...
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

millamagia

  • Vieras
Vs: Uuden vuoden varusteet
Luin Sarasvuon sisäisen sankarin ja koin valaistumisen.
------------------ ;D

millamagia

  • Vieras
Vs: Uuden vuoden varusteet
Mulla oli kaupunkikävely 8-vuotiaan lapsenlapsen kanssa.Pappa lähti nuoremman kanssa nukkumaan,mutta me palloiltiin yli puolen yön kaupungilla ja se oli kuin sota-aikaa,hirvee pauke ja rätinä joka puolella.Välillä lasta jo pelotti,kun paukahti ihan lähellä ja viimein se meteli  lakkasi n.15min yli puolen yön ja tulimme kotiin nukkumaan. On se hurjaa touhua. :o

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5918
Vs: Uuden vuoden varusteet
Boulilla oli rauhallinen uusivuosi.
Muu perhe meni mummolaan uuden vuoden viettoon, boulinkin sinne piti lähteä mutta iskikin vuorostaan minuun koko perheen läpi kiertäneen nuhakuumeen.
Jouduin sitten jäämään ihan yksikseni tänne kotiin lepäilemään.
Varsin harmillista..  ::)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Uuden vuoden varusteet
Boulilla oli rauhallinen uusivuosi.
Muu perhe meni mummolaan uuden vuoden viettoon, boulinkin sinne piti lähteä mutta iskikin vuorostaan minuun koko perheen läpi kiertäneen nuhakuumeen.
Jouduin sitten jäämään ihan yksikseni tänne kotiin lepäilemään.
Varsin harmillista..  ::)

Loistava ajoitus nuhakuumeella.  Pelimiehiä...  :)
Kui mää ain olen paras?

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5918
Vs: Uuden vuoden varusteet
Boulilla oli rauhallinen uusivuosi.
Muu perhe meni mummolaan uuden vuoden viettoon, boulinkin sinne piti lähteä mutta iskikin vuorostaan minuun koko perheen läpi kiertäneen nuhakuumeen.
Jouduin sitten jäämään ihan yksikseni tänne kotiin lepäilemään.
Varsin harmillista..  ::)

Loistava ajoitus nuhakuumeella.  Pelimiehiä...  :)
;D
Jos ihan rehellisiä ollaan niin aika paljon mielummin mä olisin kyllä poikien kanssa kattellut raketteja kuin maannut tossa sohvalla.