Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Minkäs kokoinen on tilikauden voittonne?  (Luettu 37438 kertaa)

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Minkäs kokoinen on tilikauden voittonne?
Tänään tuli välitilinpäätös, 11001,80.

 Eli ei tollasilla tuloilla kyl voi Zetkaa viel vaihtaakaan..  ;D

Jokos sulla on varion pääomalle 5% korko?

 Helpostikin. Mä teen paskahommat(heinäpaalien siirrot) Jontikalla. Variolla, joka on edelleenkin ihan oma, teen pääsääntöisesti hyviä ja kannattavia töitä. Jos ei kannattavia hommia ole, ei aiheita stressiä, vaikka seisois F tuolla tallissa.  ;)  Ps. ihme merkki toi Fendt, kun se vaan jaksaa aiheuttaa ihmisissä lievähköä kateutta(?)... Jos jollain on samanhintainen Vallu tai Nyykkäri, niin se ei aiheuta mitään tunteita.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Zetor

  • Vieras
Vs: Minkäs kokoinen on tilikauden voittonne?
Tänään tuli välitilinpäätös, 11001,80.

 Eli ei tollasilla tuloilla kyl voi Zetkaa viel vaihtaakaan..  ;D

Jokos sulla on varion pääomalle 5% korko?

 Helpostikin. Mä teen paskahommat(heinäpaalien siirrot) Jontikalla. Variolla, joka on edelleenkin ihan oma, teen pääsääntöisesti hyviä ja kannattavia töitä. Jos ei kannattavia hommia ole, ei aiheita stressiä, vaikka seisois F tuolla tallissa.  ;)  Ps. ihme merkki toi Fendt, kun se vaan jaksaa aiheuttaa ihmisissä lievähköä kateutta(?)... Jos jollain on samanhintainen Vallu tai Nyykkäri, niin se ei aiheuta mitään tunteita.

Ureakonetta en ostaisi seisomaan.

KAri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 566
Vs: Minkäs kokoinen on tilikauden voittonne?

 Helpostikin. Mä teen paskahommat(heinäpaalien siirrot) Jontikalla. Variolla, joka on edelleenkin ihan oma, teen pääsääntöisesti hyviä ja kannattavia töitä. Jos ei kannattavia hommia ole, ei aiheita stressiä, vaikka seisois F tuolla tallissa.  ;)  Ps. ihme merkki toi Fendt, kun se vaan jaksaa aiheuttaa ihmisissä lievähköä kateutta(?)... Jos jollain on samanhintainen Vallu tai Nyykkäri, niin se ei aiheuta mitään tunteita.

On se vaan niin F*** - kone, että pitää erikseen mainita. Toinen samaa sarjaa oleva "omituisuus" on portaaton vaihteisto traktorissa yleisesti, onhan noita automaattivaihteisia autoja kin ollut jo kymmeniä vuosia, eikä ne sen kummempia ole kuin vatkattavatkaan. Joku ihme portaattomissa traktoreissa vielä-kin nostaa tunteita.

Itse alkuperäiseen kysymykseen en vielä osaa vastata - onhan tässä monta päivää kaupat vielä auki tälle vuotta  ;D

Zetor

  • Vieras
Vs: Minkäs kokoinen on tilikauden voittonne?
^totta, joulukuu puuttuu vielä.

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: Minkäs kokoinen on tilikauden voittonne?
Niin, esim. tinppalla koko vuoden tulos menee loppujen lopuksi nollille kun pitää ostaa uusi dyna-vt koska hän omistaa vain vanhan 7400-sarjalaisen VT:n.

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1603
Vs: Minkäs kokoinen on tilikauden voittonne?

 Helpostikin. Mä teen paskahommat(heinäpaalien siirrot) Jontikalla. Variolla, joka on edelleenkin ihan oma, teen pääsääntöisesti hyviä ja kannattavia töitä. Jos ei kannattavia hommia ole, ei aiheita stressiä, vaikka seisois F tuolla tallissa.  ;)  Ps. ihme merkki toi Fendt, kun se vaan jaksaa aiheuttaa ihmisissä lievähköä kateutta(?)... Jos jollain on samanhintainen Vallu tai Nyykkäri, niin se ei aiheuta mitään tunteita.

On se vaan niin F*** - kone, että pitää erikseen mainita. Toinen samaa sarjaa oleva "omituisuus" on portaaton vaihteisto traktorissa yleisesti, onhan noita automaattivaihteisia autoja kin ollut jo kymmeniä vuosia, eikä ne sen kummempia ole kuin vatkattavatkaan. Joku ihme portaattomissa traktoreissa vielä-kin nostaa tunteita.

Itse alkuperäiseen kysymykseen en vielä osaa vastata - onhan tässä monta päivää kaupat vielä auki tälle vuotta  ;D

En oo koskaan jaksanu ymmärtää tuota fendt kateutta. Jos joku haluaa ostaa äffän niin siinähän ostaa. Mä en oo ikinä viittiny testata äffää ettei vaan rupeaisi tekemään mieli....

Vanha viisaus:

------------- Jos et meinaa kumipyöräkärryä ostaa niin ei pidä kumipyöräkärryä ajaa--------------------

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Minkäs kokoinen on tilikauden voittonne?
Niin, esim. tinppalla koko vuoden tulos menee loppujen lopuksi nollille kun pitää ostaa uusi dyna-vt koska hän omistaa vain vanhan 7400-sarjalaisen VT:n.

Olet oikeilla jäljillä.

Miksi maksaa veroja kun voi ajella Tynäveeteelläkin.

 ;D
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Minkäs kokoinen on tilikauden voittonne?
Niin, esim. tinppalla koko vuoden tulos menee loppujen lopuksi nollille kun pitää ostaa uusi dyna-vt koska hän omistaa vain vanhan 7400-sarjalaisen VT:n.

Olet oikeilla jäljillä.

Miksi maksaa veroja kun voi ajella Tynäveeteelläkin.

 ;D

Akka ja mukulat etsikööt itse eväänsä, Timppa elää symbioosissa DenaVT:n kanssa. :P

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Vs: Minkäs kokoinen on tilikauden voittonne?
Liian pieni!  >:(
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Minkäs kokoinen on tilikauden voittonne?

Eiks sillon mene bisnes hyvin kun kaikki vähintään 200 kilsan säteellä ovat kateellisia..  ???
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

jalle

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 697
  • Enhän mä mistään mitään tiedä
Vs: Minkäs kokoinen on tilikauden voittonne?

Eiks sillon mene bisnes hyvin kun kaikki vähintään 200 kilsan säteellä ovat kateellisia..  ???
Joo menis varmaan hyvin. Mut 250 kilsan säteellä asuu ehkä 7 miljoonaa ihmistä :o

Naturalis

  • Vieras
Vs: Minkäs kokoinen on tilikauden voittonne?

Eiks sillon mene bisnes hyvin kun kaikki vähintään 200 kilsan säteellä ovat kateellisia..  ???
Joo menis varmaan hyvin. Mut 250 kilsan säteellä asuu ehkä 7 miljoonaa ihmistä :o
Aikas liki itärajaa?  ::)

jalle

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 697
  • Enhän mä mistään mitään tiedä
Vs: Minkäs kokoinen on tilikauden voittonne?

Eiks sillon mene bisnes hyvin kun kaikki vähintään 200 kilsan säteellä ovat kateellisia..  ???
Joo menis varmaan hyvin. Mut 200 kilsan säteellä asuu ehkä 7 miljoonaa ihmistä :o
Aikas liki itärajaa?  ::)
Itämeren rantaan  vajaa 1km ja suomen itärajalle ehkä 7 km. Eiköhän rajan takaa löydy aika monta joita ei suomalaisen pienviljelijän vuositulot kiinnosta kissan v****akaan :'(

Naturalis

  • Vieras
Vs: Minkäs kokoinen on tilikauden voittonne?
Tilikauden voitto=oman palkan ja verojen jälkeen jäävä summa. Voitto on sitten pääomalle tuleva korko. Vähintään 5% täytyisi tuottoa saada.
Eli jos on 50ha peltoa ja velaton kuivuri. Niin rahaa on kiinni n. 50t kuivurissa ja pelloissa 500t. 550*0,05=27,5t. Semmonen 60t€ pitäis olla maatalouden tulo 50ha tilalla poistojen jälkeen, jotta hommassa olisi järkeä taloudellisesti.
Tollasiin tuloksiin ei pääse kuin isot kanalat, sikalat ja siemenpakkaamot ja nehän onkin jo Osakeyhtiöitä, jotka kiertävät laillisesti veroja.
Onko toi joku pröötagrian laskenta juttu? Kun mun mielestä palkka lasketaan vasta tilinpäätöksen jälkeen jossa tulo jaetaan ansio- sekä pääomatuloihin...

Shrek

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1911
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Vs: Minkäs kokoinen on tilikauden voittonne?

Eiks sillon mene bisnes hyvin kun kaikki vähintään 200 kilsan säteellä ovat kateellisia..  ???
Joo menis varmaan hyvin. Mut 200 kilsan säteellä asuu ehkä 7 miljoonaa ihmistä :o
Aikas liki itärajaa?  ::)
Itämeren rantaan  vajaa 1km ja suomen itärajalle ehkä 7 km. Eiköhän rajan takaa löydy aika monta joita ei suomalaisen pienviljelijän vuositulot kiinnosta kissan v****akaan :'(
se menee seiskatie aika liki?
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE