Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Timppa  (Luettu 9599 kertaa)

Thad Deutz

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1
Vs: Timppa
tervehdys,

Riemulla saavun vieraaksenne tälle keskustelupalstalle. Nimeni on tosiaan Thad Deutz, ystävät kutsuvat teddiksi. Isäni taisteli urhoollisesti vapaan Suomen puolesta kauan sitten. Minulle ei suotu mahdollisuutta tavata isääni, koska vihamieliset neuvostoliittolaiset veivät hänet, ennen syntymääni.

Monet sekoittavat nimeni Jeesuksen opetuslapseen Thaddeukseen, se en kuitenkaan ollut minä.

Kulkeuduin tälle vivahteikkaalle sivulle, koska hakukoneeni löysi täältä mustialan agrologeja. Kasvattajani, äitini avioitui aikansa surtuaan Arttu Petäjän kanssa. Arttu pääsi ansiokkaasti taivaallisille aukeille kolme viikkoa sitten.

Tiedustelisin, että olisiko täällä ketään, joka tuntisi Artun tempauksia mustialasta ja muualta. Eläissään Arttu kertoi paljon uskomattomia tarinoita, enhän minä niitä uskonut puoliakaan. Tässä niitä tarinoita muistellessani heräsi epäilys, mitä jos tuo mustialan kelmi puhuikin oikeasti totta ?

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Timppa
Tuo Arttu Petäjä oli tunnetti siitä että "oksa oli kova ja pihka piukassa".

 :D
Kui mää ain olen paras?

tukielätti

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 54
  • Mikä ei tapa, se sattuu aivan saatanasti
Vs: Timppa
Olen kuullut kerrottavan, että Petäjä olisi ollut latvasta ts. päästään laho  ;D

nimim. vähää vaille Mustialan agloroogi 8)

Viimeksi muokattu: 18.12.12 - klo:08:29 kirjoittanut tukielätti

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Timppa
Oliko se Arttu kenellä oli maamieskoulussa suhde naispuoliseen metsäopettajaan kuka taas
järjesteli Artulle hyvät arvosanat.

Mustialaan mentyään tietysti hylkäsi tuo metsäopettajan tarpeettomana.

Otti Mustialasta kaverikseen taas naispuolisen opiskelijatytön kuka taas innolla teki Artun koulutehtävät.

Oliko se noin?

Lusmuumalla elämässä eteenpäin on varmaan mottonsa.

Tuo ns "Arttu" on tosi elämässä eturivin kiiltokuvaviljelijä.   :D
Kui mää ain olen paras?

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Timppa
 En tunne miestä, sanoi Ketola Jeesusta. Sen sijaan tuo Arttu vaikutti melko mielenkiintoiselta kaverilta (kuten em. herrakin oli). Aina on kiva lukea hieman harmaasta massasta poikkeavien tyyppien touhuista, joten lisää muistelmia! :)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Timppa
En tunne miestä, sanoi Ketola Jeesusta. Sen sijaan tuo Arttu vaikutti melko mielenkiintoiselta kaverilta (kuten em. herrakin oli). Aina on kiva lukea hieman harmaasta massasta poikkeavien tyyppien touhuista, joten lisää muistelmia! :)

Sillä aikaa :Ventiimiesten seikkailut lumimaastossa  ;)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .