Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Fiat 980 DT  (Luettu 8491 kertaa)

maajulli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 614
Vs: Fiat 980 DT

Hei.

Rupesi tuossa aperaktori röpöttämään ja antamaan pikku paukkuja/leimahduksia pakoputkesta,
tyhyjäkäynnillä käy normaai kuuloisesti mutta kun antaa kierroksia ja vaunun pyörimään alkaa tuommonen show.

 

 Mulla oli IH:ssa sama vika.

 Syynä oli hiusmurtuma polttoaineputkessa, sai ilmaa.

 Auttoi kun vaihdoin tuon putkenpätkän.

-samuel-

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 74
Vs: Fiat 980 DT
Jos en väärin muista, niin jollakin oli joskus alkanut Fiudesta tankin maalit sisäpuolelta hilseilemään ja siitä aina roskia systeemiin.

renki68

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 190
Vs: Fiat 980 DT

Hei.

Rupesi tuossa aperaktori röpöttämään ja antamaan pikku paukkuja/leimahduksia pakoputkesta,
tyhyjäkäynnillä käy normaai kuuloisesti mutta kun antaa kierroksia ja vaunun pyörimään alkaa tuommonen show.

Apevaunun edessä on nyt toinen kone. Onko kenelläkään mitään ideoita mistä kannattaa vikaa lähteä
etsimään???  Pö-suodattimet vaihdettu justiinsa. Kaveri epäili venttiilivikaa :'(

Kurkkaa ekaksi sinne tankkiin taskulampun kans. Mulla on tollanen fiiu mutta 680 dt ja joka syksy samat oireet. Aina on ollu vettä tankissa ja paukkuu tosiaan kun haulikolla ampuis.

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Fiat 980 DT
>prkle..toi banjo unohtu.

Ei siinä lukukykyä isompaa taitoa olis tarvinnut jos viittisit muidenkin kirjoituksia lukea

--mä aloitin vastaamaan 16.43.Laitoit vastauksen sillä välin kun kirjoitin omaani....

Viimeksi muokattu: 11.12.12 - klo:07:48 kirjoittanut koivumaki

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Fiat 980 DT
Ilmavaivat / Tukokset on tuon bossin ampumisen aiheuttajat, vettä ei luulisi näillä vuosin enää tankissa olevan, mutta tuo jää ? 
   cría cuervos y te sacarán los ojos