Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kumpiko rikkoo ensimmäisenä 500/500 haamurajan, Johara vai Skännä?  (Luettu 3699 kertaa)

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8718
  • Don't dream your life, live your dreams.
Mä ajattelin kans, että kun tuli tuo 5555 viestiä, niin olisi ollut mukava numerosarja lopettaa, mutta pääsi lipsahtamaan yli.  :(

No täytyy nyt odotella jokin toinen sopiva numerosarja.  ;D

9999

?

Tai 6666.  ::)
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52034
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Mä oon plussannu Skännää tänäpänä jo kolmesti. On tuon Grinchin seikkailuja niin mukava seurata.  :D


Mää ihastuin tohon hahmoon kun katteltiin sitä nassikoiden kanssa viime viikolla. Aivan ihqu tyyppi. ;D

Iskä on ku krintsi tuumas vanhempi poika.... ;D Tiiä sitten että onko yhtäläisyyksiä... ;D

Mut toi Joharan veketys oli ihan kumma juttu, miksi vitussa se niin teki? Ainoa mahdollisuus joka tulee mieleen on et hiivassa voi vahingossa pyyhkästä koko historian pois ja alottaa alusta, muuta selitystä en keksi. Itelläki ollu jokusen kerran lähellä kun pienessä laitamyötäsessä koittaa klikkailla agron valikkoja.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Mä oon plussannu Skännää tänäpänä jo kolmesti. On tuon Grinchin seikkailuja niin mukava seurata.  :D


Mää ihastuin tohon hahmoon kun katteltiin sitä nassikoiden kanssa viime viikolla. Aivan ihqu tyyppi. ;D

Iskä on ku krintsi tuumas vanhempi poika.... ;D Tiiä sitten että onko yhtäläisyyksiä... ;D

Mut toi Joharan veketys oli ihan kumma juttu, miksi vitussa se niin teki? Ainoa mahdollisuus joka tulee mieleen on et hiivassa voi vahingossa pyyhkästä koko historian pois ja alottaa alusta, muuta selitystä en keksi. Itelläki ollu jokusen kerran lähellä kun pienessä laitamyötäsessä koittaa klikkailla agron valikkoja.
Johora voi olla tarkka hipiästään?
   cría cuervos y te sacarán los ojos

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
 Tullaanko tässä taas tähän "nykynuorison" kasvattamiseen pettymyksien vastaanottamiseen ja käsittelyyn. Olen huomannut että muutamia nimimerkkejä on "mustannut" itsensä, kun on ikäänkuin saanut negatiivistä palautetta karman miinuksien muodossa. Ei osata elää sen asian kanssa, että kohdataan kielteistä arvostelua muilta? Pitää muistaa että *****ilu on edelleenkin välittämistä.  ;D
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Talojuhani

  • Vieras
Tullaanko tässä taas tähän "nykynuorison" kasvattamiseen pettymyksien vastaanottamiseen ja käsittelyyn. Olen huomannut että muutamia nimimerkkejä on "mustannut" itsensä, kun on ikäänkuin saanut negatiivistä palautetta karman miinuksien muodossa. Ei osata elää sen asian kanssa, että kohdataan kielteistä arvostelua muilta? Pitää muistaa että *****ilu on edelleenkin välittämistä.  ;D

Äläpäs nyt: Tj:n välitavoite (1000 miinusta) on kohta saavutettu.

Kamikatze

  • Vieras
Tullaanko tässä taas tähän "nykynuorison" kasvattamiseen pettymyksien vastaanottamiseen ja käsittelyyn. Olen huomannut että muutamia nimimerkkejä on "mustannut" itsensä, kun on ikäänkuin saanut negatiivistä palautetta karman miinuksien muodossa. Ei osata elää sen asian kanssa, että kohdataan kielteistä arvostelua muilta? Pitää muistaa että *****ilu on edelleenkin välittämistä.  ;D

Pisteiden jakajista ei tiedä kukaan ,elleivät ilmoittaudu henk.kohtaisesti. Kieltämättä joidenkin korkea miinussaldo on ihan ansaittua ja kirjoittaja tietää että kirjoitukset keräävät miinussaldoa,mutta viis veisaavat tästä .
Mutta joidenkin kohdalla tämä pitkä miinussaldo herättää ihmetystä ja jos he ottavat hatkat tämän vuoksi niiin "kirjoittajan karma" kääntyy palstan kirjoittajien ja kirjoitusten moniuloitteisuutta   vastaan, eli  toimii juuri päinvastoin kuin on oletettu, ellei sitten näin ole ollut ylläpidon tarkoituskin  ::) :-X

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Tullaanko tässä taas tähän "nykynuorison" kasvattamiseen pettymyksien vastaanottamiseen ja käsittelyyn. Olen huomannut että muutamia nimimerkkejä on "mustannut" itsensä, kun on ikäänkuin saanut negatiivistä palautetta karman miinuksien muodossa. Ei osata elää sen asian kanssa, että kohdataan kielteistä arvostelua muilta? Pitää muistaa että *****ilu on edelleenkin välittämistä.  ;D

Pisteiden jakajista ei tiedä kukaan ,elleivät ilmoittaudu henk.kohtaisesti. Kieltämättä joidenkin korkea miinussaldo on ihan ansaittua ja kirjoittaja tietää että kirjoitukset keräävät miinussaldoa,mutta viis veisaavat tästä .
Mutta joidenkin kohdalla tämä pitkä miinussaldo herättää ihmetystä ja jos he ottavat hatkat tämän vuoksi niiin "kirjoittajan karma" kääntyy palstan kirjoittajien ja kirjoitusten moniuloitteisuutta   vastaan, eli  toimii juuri päinvastoin kuin on oletettu, ellei sitten näin ole ollut ylläpidon tarkoituskin  ::) :-X

 Tää karmajuttu olisi palkitsevampi, kun siitä jäis noi miinukset pois. Olis vähän kisaa kuka kerää eniten plussia parhailla kirjoituksillaan. Nyt noi miinukset vesittävät koko jutun.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Tää karmajuttu olisi palkitsevampi, kun siitä jäis noi miinukset pois. Olis vähän kisaa kuka kerää eniten plussia parhailla kirjoituksillaan. Nyt noi miinukset vesittävät koko jutun.

--Just.Ja sitten tasoituksenhaku on työlästä. 8)

Köntys

  • Vieras
Jo***** on näköjään tehnyt jeesukset ja herännyt toisena päivänä henkiin, ihme on tapahtunut  8)

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Jo***** on näköjään tehnyt jeesukset ja herännyt toisena päivänä henkiin, ihme on tapahtunut  8)
Jaa sä huomasit kanssa – eikä ole edes juutalaisten pääsiäinen ?
   cría cuervos y te sacarán los ojos

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4711
  • Savo savolaisille!
Jo***** on näköjään tehnyt jeesukset ja herännyt toisena päivänä henkiin, ihme on tapahtunut  8)
Jaa sä huomasit kanssa – eikä ole edes juutalaisten pääsiäinen ?

Jos apilakselta kysyttäis (mitä ei tietenkään tehdä), niin tässä on taustalla Mosadin, illuminaattien ja feministien salajuoni. :P
Todennäköisesti J vain kyllästyi meihin, mutta ei osannut elää erossa puolta vuorokautta pidempään. ;D
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

Talojuhani

  • Vieras
Mä ajattelin kans, että kun tuli tuo 5555 viestiä, niin olisi ollut mukava numerosarja lopettaa, mutta pääsi lipsahtamaan yli.  :(

No täytyy nyt odotella jokin toinen sopiva numerosarja.  ;D

9999


?

Tai 6666.  ::)

...tai 69

Viimeksi muokattu: 07.12.12 - klo:17:18 kirjoittanut Talojuhani