Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Peittain  (Luettu 19569 kertaa)

Pohojalaanen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 347
Vs: Peittain
Viisaat sanovat että jauhepeittaus on vähän kun ittensä pettämistä. Nesteellä ja pienen paineen kanssa se aine menee osittain sinne jyvän sisälle. Jauhe jää pintaan ja lähtee hupsis heijaa pois kosteudesta......
No nehän viisahia oli.

Ei jauhe-Baytanin tehoa vastaavaa vielä markkinoolta löyry. Mitä enemmän käsittelöö, sitä parempi on peittaustulos. Kylyvökonepeittaus on tietysti aina heikompi teholtansa kun oikia peittaus, mutta eiköhän sekin nesteiden kans taistele tasapäin.

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7092
Vs: Peittain
Noniin, nyt on pari kevättä takana tuolla omatekoisella "sputnik" merkkisellä peittaimella, joka paineastia hanoilla ts. halvemman luokan peittaimen kopio :)
 Toimii ok., mutta suuttimen tukkeutuminen jatkuva riesa baytanilla -> isompaa reikää suuttimeen -> painetta laskettava. Isompireikäinen suutin tarkoittaa tässä tapauksessa messinkinsuutinta pyöreällä reiällä, viuhkat saa unohtaa...

Kunnon konesta tarttis, että peittamiseen saisi tasaisuutta. Onko kone Jussi2000 vai onko muita vaihtoehtoja? Peitattava määrä vuosittain pieni, joten suuria ei viitsi investoida, luokkaa 100,maksimissaan 200tn.
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

Köntys

  • Vieras
Vs: Peittain
Noniin, nyt on pari kevättä takana tuolla omatekoisella "sputnik" merkkisellä peittaimella, joka paineastia hanoilla ts. halvemman luokan peittaimen kopio :)
 Toimii ok., mutta suuttimen tukkeutuminen jatkuva riesa baytanilla -> isompaa reikää suuttimeen -> painetta laskettava. Isompireikäinen suutin tarkoittaa tässä tapauksessa messinkinsuutinta pyöreällä reiällä, viuhkat saa unohtaa...

Kunnon konesta tarttis, että peittamiseen saisi tasaisuutta. Onko kone Jussi2000 vai onko muita vaihtoehtoja? Peitattava määrä vuosittain pieni, joten suuria ei viitsi investoida, luokkaa 100,maksimissaan 200tn.
Mulla on myös omitekele nestepeittain, olkoon nimi vaikka APOLLO-13.
Lantraa se Baytaani pitempään veteen, tai vaihda ainetta.
Mä teen muuten peittausaineenkin itse :) :D 8)  ;) :P ::) ???