Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Karma  (Luettu 3515 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Karma
Tuli nyt taas tarkasteltua tuota karmajuttua ja monella se on on aika tasapainossa.

Jo aikaisemmin huomasin että monilla ns. totuudenpuhujilla se on aika negatiivinen ja foorumin häiriköiksi luokiteltavilla miinuskarma on moninkertainen komppaaviin verrattuina....Tosin joidenkin osalta tätä negatiivista karmaa voi vain ihmetellä......

Nimin. 26/11
Foorumin häirikkö? Eli minkääääslaaaaaanen se persoona sitte ooookee o???

Sulta mitään kysytty kun olet foorumin p(l)ussatuin.   :-\

No jos joku vituttaa ni juur se. Saatanan ektoplasmaset ameeban asteella olevat *****jäärät, mitä enämpi teille *****ilee sen enämpi joku munaton lantalyseon wannabee talikkoteknikko plussailee mua.

Syökää saippuaa ja haljekkaa mun puolesta. >:(
Ihme spedejä koko jengi.... >:(

Skännäri käyttää niin paljon sivistys- ja vierasperäisiä sanoja tossakin vastauksessa että sanakirja pitää olla hämäläisellä ymmärtääkseen.
Ektoplasma...ameeba...*****jäärä...lantalyseo...talikkoteknikko...spede.
Ektoplasma=fysikaalinen mediumismi...
Tunge se sanakirja, no arvaat varmaan minne, ja keskity miinustamiseen. >:(
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: Karma
Tuli nyt taas tarkasteltua tuota karmajuttua ja monella se on on aika tasapainossa.

Jo aikaisemmin huomasin että monilla ns. totuudenpuhujilla se on aika negatiivinen ja foorumin häiriköiksi luokiteltavilla miinuskarma on moninkertainen komppaaviin verrattuina....Tosin joidenkin osalta tätä negatiivista karmaa voi vain ihmetellä......

Nimin. 26/11
Foorumin häirikkö? Eli minkääääslaaaaaanen se persoona sitte ooookee o???

Sulta mitään kysytty kun olet foorumin p(l)ussatuin.   :-\

No jos joku vituttaa ni juur se. Saatanan ektoplasmaset ameeban asteella olevat *****jäärät, mitä enämpi teille *****ilee sen enämpi joku munaton lantalyseon wannabee talikkoteknikko plussailee mua.

Syökää saippuaa ja haljekkaa mun puolesta. >:(
Ihme spedejä koko jengi.... >:(

Skännäri käyttää niin paljon sivistys- ja vierasperäisiä sanoja tossakin vastauksessa että sanakirja pitää olla hämäläisellä ymmärtääkseen.
Ektoplasma...ameeba...*****jäärä...lantalyseo...talikkoteknikko...spede.
Ektoplasma=fysikaalinen mediumismi...
Tunge se sanakirja, no arvaat varmaan minne, ja keskity miinustamiseen. >:(

Helvetin anenkefaalinen henkelinpaukuttuja ja Setkan nussija, plussaa tulee taas.  ;D

Stana, taas pitää oottaa tunti >:(

Pasi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2373
Vs: Karma
No jos joku vituttaa ni juur se. Saatanan ektoplasmaset ameeban asteella olevat *****jäärät, mitä enämpi teille *****ilee sen enämpi joku munaton lantalyseon wannabee talikkoteknikko plussailee mua.

Syökää saippuaa ja haljekkaa mun puolesta. >:(
Ihme spedejä koko jengi.... >:(

Skännäri käyttää niin paljon sivistys- ja vierasperäisiä sanoja tossakin vastauksessa että sanakirja pitää olla hämäläisellä ymmärtääkseen.
Ektoplasma...ameeba...*****jäärä...lantalyseo...talikkoteknikko...spede.
Ektoplasma=fysikaalinen mediumismi...

Ei tuohon sanakirjaa tarvita, vaan riittävästi Tintin seikkailu lukemista ja vaikutteiden ottamista kapteeni Haddockin kiroilusta.

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: Karma
No jos joku vituttaa ni juur se. Saatanan ektoplasmaset ameeban asteella olevat *****jäärät, mitä enämpi teille *****ilee sen enämpi joku munaton lantalyseon wannabee talikkoteknikko plussailee mua.

Syökää saippuaa ja haljekkaa mun puolesta. >:(
Ihme spedejä koko jengi.... >:(

Skännäri käyttää niin paljon sivistys- ja vierasperäisiä sanoja tossakin vastauksessa että sanakirja pitää olla hämäläisellä ymmärtääkseen.
Ektoplasma...ameeba...*****jäärä...lantalyseo...talikkoteknikko...spede.
Ektoplasma=fysikaalinen mediumismi...

Ei tuohon sanakirjaa tarvita, vaan riittävästi Tintin seikkailu lukemista ja vaikutteiden ottamista kapteeni Haddockin kiroilusta.

 ;D ;D ;D. Skännäri on Tinttinsä lukenut, ilmankos kuulosti niin tutulta.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Karma
Mites nää karmat näin tasan on?

Ihan vaan yleisen veetuilun vuoksi karmat tasoitetaan aina kuin voidaan

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Karma
Jaaha ja joidenkin saittilaisten tavoite täytty näemmä kun saivat mulle yli 500 klikkausta karmaa.  >:(

Olis tarvinnu mustata ittensä ennen ku tulee täyteen. Nyt ei enää kannata.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

sorjone

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1437
  • Karjala takaisin.
Vs: Karma
   Hei kaikki pohojalaaset, oletteko huomanneet että minulla on miinuksia karmassa enemmän kuin viestejä.
  Nyt jos saisin vielä lisää miinuksia ja 300 niitä täyteen nii  ajattelin poistua teidän harminanne täällä olemasta.  Etukäteen jo kiittäen kaikkia pohojalaasia yli-ihmisiä ja narsisteja.
FIXIT

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Karma
Heh pistin sulle Sorjonen plussaa. ;) Ihan yli-ihmisten kiusaksi :o :P . Joten jatkahan samaan malliin!
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Karma


Olen voittanut karmani tasapainon suututtamalla saitin luuseri jengin ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?