Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 23.11.12 - klo:08:20Onko tämä monivalintatehtävä? Vai onko pakko valita yksi On. Kyllä, 1/päivä, korkeintaan...
Onko tämä monivalintatehtävä? Vai onko pakko valita yksi
Kaikkea täällä on kyselty, tilan kokoa, vehkeen kokoa, akan kokoa, velkojen määrää ym. joten voi sitä kai kysyä tätäkin.Siviilisäätysi, onko se:A) SinkkuB) AvioliitossaC) AvoliitossaD) EronnutE) LeskiF) SeurusteleeKatapultti kyselee vienosti yksityisasioita ja myy tiedot kohta jonnekin kuten Facebook. Vielä syntymäaika ja pari muuta, niin voi kohta avata useamman luottokorttitilin agronauttien nimissä.
Lainaus käyttäjältä: Greenpwr - 23.11.12 - klo:08:28Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 23.11.12 - klo:08:20Onko tämä monivalintatehtävä? Vai onko pakko valita yksi On. Kyllä, 1/päivä, korkeintaan...No tänään se on B ...eikai tätä tarvii tänne ruveta joka päivä päivittelemään
Viimeksi muokattu: 23.11.12 - klo:17:59 kirjoittanut Katapultti
Tähän väliin statuspäivitys, nyt F:stä A:han eli sinkuksi jälleen, alkoikin tuo seurustelu ja jatkuva saman reijän poraaminen kyllästyttämään jo.
Kohtaan nainut vai naimaton kirjoittaa JoHaRa : Suattaapi olla mutta mix ?
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 23.11.12 - klo:10:47Lainaus käyttäjältä: Greenpwr - 23.11.12 - klo:08:28Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 23.11.12 - klo:08:20Onko tämä monivalintatehtävä? Vai onko pakko valita yksi On. Kyllä, 1/päivä, korkeintaan...No tänään se on B ...eikai tätä tarvii tänne ruveta joka päivä päivittelemään Ei tietenkään mutta hauskaa niit vois olla lukea. Vieläkö Sinä naapurin Rouvan kaa .... ?
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 23.11.12 - klo:18:39Kohtaan nainut vai naimaton kirjoittaa JoHaRa : Suattaapi olla mutta mix ?Mä olen naimisissa, mutta seurustelen vakavasti Satu Tuomiston kanssa. Mulla ja satulla menee tosi hyvin, Satu ei vaan tiedä sitä itse
Lainaus käyttäjältä: Katapultti - 23.11.12 - klo:17:57Tähän väliin statuspäivitys, nyt F:stä A:han eli sinkuksi jälleen, alkoikin tuo seurustelu ja jatkuva saman reijän poraaminen kyllästyttämään jo. Sinun suhteessasi se on varmaan aina se sama reikä mutta poraaja vaihtuu
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 23.11.12 - klo:18:36Lainaus käyttäjältä: Katapultti - 23.11.12 - klo:17:57Tähän väliin statuspäivitys, nyt F:stä A:han eli sinkuksi jälleen, alkoikin tuo seurustelu ja jatkuva saman reijän poraaminen kyllästyttämään jo. Sinun suhteessasi se on varmaan aina se sama reikä mutta poraaja vaihtuu *****ileksää? jos *****ilet, niin kohta *****ilen takasin, kunhan ensin keksin jotain nasevaa....