Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Onko kelkkareittien veto "jokamiesoikeutta" ?  (Luettu 5019 kertaa)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Saitin totaalipelle...


http://www.youtube.com/watch?v=fEJ7YrS4ZL8&feature=related viimme keväällä ajeltiin etelä-savon kelkkareitillä sepen talon ohi :o :o :o :o :o

   Tuskin  Apilas, Repe, Antitesantti ja Fuller ovat tämän saitin pellejä.
SDPede on osottanu olevansa Akro-Vepin totaalisin pelle jo siittä lähtien, ku alako mainostaan niitä sutenööritouhuja wanahasa Akrosa...     ::)

  Mähän en mainosta, mä kerron totuuden. Vituttaahan se, kun moni kepulaanen käveli ansaan.

Niiiiiii että sinua siis vituttaa, ku KePu:laaset käveli ansaan...?     ::)

Ihimettelleepi: sittoutumaton

  Niinhän net kaikki sanoo. Vaaraton miäs. Toinen yleinen sanota on. Mulla on muijan lupa käydä vieraissa. Niinpitkään se lupa oli voimassa,  kun soitin sille muijalle. Silloin se muija sanoi: nyt se on loppu ;D ;D ;D ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Onko kelkkareittien veto "jokamiesoikeutta" ?
http://www.youtube.com/watch?v=Y-hAe8-8szI&feature=plcp

Fullerilta nunohtunut tuo juolanhävitys kelkkailun melskeessä. Tuo on kyllä yhtä *****a, etten yhtään ihmettele jos vituttaa.

http://www.youtube.com/watch?v=Y-hAe8-8szI&feature=plcp


 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Onko kelkkareittien veto "jokamiesoikeutta" ?
http://www.mtk.fi/ajankohtaista/uutiset/uutiset_2012/fi_FI/mita_jokamiehenoikeus_on_ja_ei_ole/

Kovasti on Tornberg joutunut reivaamaan mielipiteitään viime vuodesta....
,
Tjaah mä en laske pien riistan metsöilijöitä enkä kelkkapoikia mailleni,se on selvä.
TAi no eihän mulla ole maatakaan ;D

   Hiukkasen on hiljentynyt tuo autossa naiminen noilla metsäteillä. Meilläkin oli tuossa metsätiellä sellainen vakipaikka. Ei siinä juuri lumi pysynyt talvella. Kuka sitä kylmässä autossa panee?  Tuollainen toiminta ei koskaan häiritse. sen verran hiljakseen hoitelevat homman ;D

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Saitin totaalipelle...
  Niinhän net kaikki sanoo. Vaaraton miäs. Toinen yleinen sanota on. Mulla on muijan lupa käydä vieraissa. Niinpitkään se lupa oli voimassa,  kun soitin sille muijalle. Silloin se muija sanoi: nyt se on loppu

Pilasit sitte suhtees sen peltojenviljeliän kans. Ku menit sen akale soitteleen...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Saitin totaalipelle...
  Niinhän net kaikki sanoo. Vaaraton miäs. Toinen yleinen sanota on. Mulla on muijan lupa käydä vieraissa. Niinpitkään se lupa oli voimassa,  kun soitin sille muijalle. Silloin se muija sanoi: nyt se on loppu

Pilasit sitte suhtees sen peltojenviljeliän kans. Ku menit sen akale soitteleen...     ::)

Meni ainoo kaveri  ;D ;D ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Saitin totaalipelle...
  Niinhän net kaikki sanoo. Vaaraton miäs. Toinen yleinen sanota on. Mulla on muijan lupa käydä vieraissa. Niinpitkään se lupa oli voimassa,  kun soitin sille muijalle. Silloin se muija sanoi: nyt se on loppu

Pilasit sitte suhtees sen peltojenviljeliän kans. Ku menit sen akale soitteleen...     ::)

  On se sunkin lukutaito ja luetun ymmärtminen todella heikkoo. Kollektiivinimimerkki ei toimi tässä tilanteessa.  ;) :D :D :D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Saitin totaalipelle...
  Niinhän net kaikki sanoo. Vaaraton miäs. Toinen yleinen sanota on. Mulla on muijan lupa käydä vieraissa. Niinpitkään se lupa oli voimassa,  kun soitin sille muijalle. Silloin se muija sanoi: nyt se on loppu

Pilasit sitte suhtees sen peltojenviljeliän kans. Ku menit sen akale soitteleen...     ::)

Meni ainoo kaveri  ;D ;D ;D

  Mutta missä Jallu luuraa

Vihtori se Sika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1372
  • "Kollektiivinimimerkki"
Vs: Saitin totaalipelle...
  Niinhän net kaikki sanoo. Vaaraton miäs. Toinen yleinen sanota on. Mulla on muijan lupa käydä vieraissa. Niinpitkään se lupa oli voimassa,  kun soitin sille muijalle. Silloin se muija sanoi: nyt se on loppu

Pilasit sitte suhtees sen peltojenviljeliän kans. Ku menit sen akale soitteleen...     ::)

  On se sunkin lukutaito ja luetun ymmärtminen todella heikkoo. Kollektiivinimimerkki ei toimi tässä tilanteessa.  ;) :D :D :D
Saitin törkein kollektiivinimimerkki onkin suljettu. Kaikkien onneksi.
Tähän jotain älytöntä ja mahtipontista, mikä ei liity millään tavalla kirjoittajan todellisiin kykyihin, esim. "Mahdottoman teen heti, ihmeen kanssa menee tovi".

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2671
Vs: Onko kelkkareittien veto "jokamiesoikeutta" ?
Kelkkareitti on siitä hyvä että juhannukseen mennessä se häviää. Ja kelkka ei isoa reikää tartte.

Talojuhani

  • Vieras
Vs: Onko kelkkareittien veto "jokamiesoikeutta" ?
Kelkkareitti on siitä hyvä että juhannukseen mennessä se häviää. Ja kelkka ei isoa reikää tartte.

6-10 m leveyttä ja pituutta satoja kilometrejä.

Pakkolunastuksessa kertakaikkinen  maanomistajakorvaus on 150 €/km MTK:n suosituksen mukaisesti.

Talojuhani

  • Vieras

Fuller

  • Vieras
Vs: Onko kelkkareittien veto "jokamiesoikeutta" ?
tuskin Talujuhanin maapohja siitä huononee jos jokunen pärrää kelkalla muutenkin lyhyenä talvena ohitse,tuo vaihtelua talujuhanin arkeen ja pirtin akkunasta katseluun,kun odottaa iltapäivisin kouluruokaa kotiin ::)

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: Onko kelkkareittien veto "jokamiesoikeutta" ?
http://www.mtk.fi/ajankohtaista/uutiset/uutiset_2012/fi_FI/mita_jokamiehenoikeus_on_ja_ei_ole/

Kovasti on Tornberg joutunut reivaamaan mielipiteitään viime vuodesta....
,
Tjaah mä en laske pien riistan metsöilijöitä enkä kelkkapoikia mailleni,se on selvä.
TAi no eihän mulla ole maatakaan ;D

   Hiukkasen on hiljentynyt tuo autossa naiminen noilla metsäteillä. Meilläkin oli tuossa metsätiellä sellainen vakipaikka. Ei siinä juuri lumi pysynyt talvella. Kuka sitä kylmässä autossa panee?  Tuollainen toiminta ei koskaan häiritse. sen verran hiljakseen hoitelevat homman ;D

Niin, onhan sulla niitä tyttäriä.
Mukavahan se on opetella kotinurkissa, isäänsä tulleet.

nilihaara

  • Vieras
Vs: Onko kelkkareittien veto "jokamiesoikeutta" ?
http://www.mtk.fi/ajankohtaista/uutiset/uutiset_2012/fi_FI/mita_jokamiehenoikeus_on_ja_ei_ole/

Kovasti on Tornberg joutunut reivaamaan mielipiteitään viime vuodesta....
,
Tjaah mä en laske pien riistan metsöilijöitä enkä kelkkapoikia mailleni,se on selvä.
TAi no eihän mulla ole maatakaan ;D

   Hiukkasen on hiljentynyt tuo autossa naiminen noilla metsäteillä. Meilläkin oli tuossa metsätiellä sellainen vakipaikka. Ei siinä juuri lumi pysynyt talvella. Kuka sitä kylmässä autossa panee?  Tuollainen toiminta ei koskaan häiritse. sen verran hiljakseen hoitelevat homman ;D
   Kelkkailu saastuttaa vähemmän, ei niitä nestuukia jää kanervikkoon kun lumet sulaa ja melukin on hävinnyt jonnekkin.