Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Webmaaster  (Luettu 5546 kertaa)

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Webmaaster


---ootko taas saanut pikapostia pääkallonpaikalta : )Mistä ne nyt kehu?
Päivittäin. Tänään viimeks kun mun pikkuäes kysely ei niille kelvannut?  Mää en käsitä..... ???
-joo vaan tuolla hommafoorumilla on oikein julkinen bannilista ja veebmasterit nolaa kyllä kilpaa niitä bannattuja :o Kyllä täällä on paljon rennompaa.Hommafoorumin vebmasterit bannais täältä ainaski kolmasosan porukasta.

Esim.Enter ja eemeli ja tj sais ikuiset bannit jankkaamisistaan :D :D
[/quote]

Höps, tehtäisiin niinkuin Simmo, vaihdettaisiin nimmaria  ::)
[/quote]
Mitenkä muuten Tj iin yhteistyö webnasterin kanssa on sujunut – ootko sitä neuvomaan pääsyt kertaakaan ?
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Fuller

  • Vieras
Vs: Webmaaster
Kyllä sieltä webbimasteri vastaa, se on ilmeisesti se kuiva kääpä joka ainakin takavuosina oli agronetin osastolla maatal.messuilla ::)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52034
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Webmaaster


---ootko taas saanut pikapostia pääkallonpaikalta : )Mistä ne nyt kehu?
Päivittäin. Tänään viimeks kun mun pikkuäes kysely ei niille kelvannut?  Mää en käsitä..... ???
-joo vaan tuolla hommafoorumilla on oikein julkinen bannilista ja veebmasterit nolaa kyllä kilpaa niitä bannattuja :o Kyllä täällä on paljon rennompaa.Hommafoorumin vebmasterit bannais täältä ainaski kolmasosan porukasta.

Esim.Enter ja eemeli ja tj sais ikuiset bannit jankkaamisistaan :D :D
[/quote]

Höps, tehtäisiin niinkuin Simmo, vaihdettaisiin nimmaria  ::)
[/quote]
Jos ja kun homma menee niin tiukalle että bannia pösähtää, niin nimimerkkiä en kyllä vaihda. Siinä vaiheesa saa olla agro omissa oloissaan kukkahattu-setien ja tätien temmellyskenttänä. Toiset sa mainostaa ja tuubailla mielin märin, mulle aletaan jo mussuttaa siitä kun kyselen pienestä äkeestä... >:(

Ymmärrän kyllä senkin että tämän saitin kustantajat haluaa notta suurta ja komiaa, se tuli selväksi tuossa äsköisessä A-ohjelman klipissä.... :P
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52034
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Webmaaster
Kyllä sieltä webbimasteri vastaa, se on ilmeisesti se kuiva kääpä joka ainakin takavuosina oli agronetin osastolla maatal.messuilla ::)
Mulle ei vastata. Varmaan ei halua...... Mutta jos sille vastais asiallisesti??

Nääh, vitut, höpinää tötteröön ja pariks kuukaudeks murtolaan "asiallisoimaan" kirjakielellä maailmaa viljelijän silmin.......
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Webmaaster
Näillä agron webmaastereilla on toi L-kirjain numeron kanssa siellä tittelin perässä. Onko pro rahastuksella vai minkä putiikin nää sivut nyt sitten onkaan, ni sama juttu kun niillä "lunta paskahuusin katolla"-tyypeillä eli ylioppilailla? Mitä enämpi älliä sen kovempi maasteri? Vai mikäs se L-juttu oikeen on???

    Ilman muuta tuossa tilanteessa L on L-koodi. Kait jokainen tietää mikä se on. Ja Apilas H-koodin.  ;D

Pankkomies

  • Vieras
Vs: Webmaaster
SKN:ltä unohtui Webmaster69L...

Ps. Miksi Pankkomies ei vielä ole saanut bannia?

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Webmaaster
Kyllä sieltä webbimasteri vastaa, se on ilmeisesti se kuiva kääpä joka ainakin takavuosina oli agronetin osastolla maatal.messuilla ::)
Mulle ei vastata. Varmaan ei halua...... Mutta jos sille vastais asiallisesti??

Nääh, vitut, höpinää tötteröön ja pariks kuukaudeks murtolaan "asiallisoimaan" kirjakielellä maailmaa viljelijän silmin.......

Heitä telkkari pihalle kostoksi , sull ei nääs vituilla .

Aja jonkun pappatuntsa paskaks , sulle ei edelleenkään vituuilla


Jätä kiljuu mullekkin koska mullekkaan ei vituilla .

Sepelle turpaan koska hänelle saa *****illa , olis jopa suotavaakin .

Tai hyvin tei Sepelle vituilette , mikä on ihan oikeen  8)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Webmaaster
Kyllä sieltä webbimasteri vastaa, se on ilmeisesti se kuiva kääpä joka ainakin takavuosina oli agronetin osastolla maatal.messuilla ::)
Mulle ei vastata. Varmaan ei halua...... Mutta jos sille vastais asiallisesti??

Nääh, vitut, höpinää tötteröön ja pariks kuukaudeks murtolaan "asiallisoimaan" kirjakielellä maailmaa viljelijän silmin.......

Heitä telkkari pihalle kostoksi , sull ei nääs vituilla .

Aja jonkun pappatuntsa paskaks , sulle ei edelleenkään vituuilla


Jätä kiljuu mullekkin koska mullekkaan ei vituilla .

Sepelle turpaan koska hänelle saa *****illa , olis jopa suotavaakin .

Tai hyvin tei Sepelle vituilette , mikä on ihan oikeen  8)

  Kiitos,,, mee nyt nukkumaan että jaksat taas niitä lehmän perseitä katella. Mää en oon sulle yhtään mustis. Silittele vaan  ;D

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4711
  • Savo savolaisille!
Vs: Webmaaster


Jätä kiljuu mullekkin koska mullekkaan ei vituilla .


Ikävä tuottaa pettymys, mutta kyllä sulle *****illaan. Välillä melko ankarastikin. :P :P :P
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Webmaaster


Jätä kiljuu mullekkin koska mullekkaan ei vituilla .


Ikävä tuottaa pettymys, mutta kyllä sulle *****illaan. Välillä melko ankarastikin. :P :P :P
Siellä Jumalanselän takana kyllä mutta lähempänä  8)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Webmaaster
L tarkoittaa kokoa large elikkäs tosi iso.

Elikkäös läski.

 ;D

Eli webmaster5L on sellanen kunnon vasara, oikea jyrä?
ei mahtunu large päälle,oli rintsikat liian pienet,,,vai miten se popeda lauloi ;D
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12256
  • Virolaista kiitos!
Vs: Webmaaster

-joo vaan tuolla hommafoorumilla on oikein julkinen bannilista ja veebmasterit nolaa kyllä kilpaa niitä bannattuja :o

Mistäs tuommoinen löytyy?? Minä voisin käydä katsomassa olenko listoilla. Jos on *****iltu, niin *****ilen takaisin.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Webmaaster
Mä ole kätellyt Webmasteria ja se sanoi että "pidä linjasi, ainoa lukukelpoinen materiaali tulee Sinulta"  8)

 ;D

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4711
  • Savo savolaisille!
Vs: Webmaaster
Mä ole kätellyt Webmasteria ja se sanoi että "pidä linjasi, ainoa lukukelpoinen materiaali tulee Sinulta"  8)

 ;D

Esittäydyit sitten kylmiksenä, vai?
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Webmaaster
Mä ole kätellyt Webmasteria ja se sanoi että "pidä linjasi, ainoa lukukelpoinen materiaali tulee Sinulta"  8)

 ;D

Esittäydyit sitten kylmiksenä, vai?

Ei kun me ollaan tunnettu 12-13 vuotta  ;D Tosin en tiennyt hänen olevan WankMasturbin  ???