Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Minkäskokoinen on  (Luettu 13216 kertaa)

Astral

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1163
Vs: Minkäskokoinen on
Ei se *****n koko ole millään muotoo oleellinen asia. Siinä vaiheessa ku se ämmälle selvii ni se on jo liian myöhästä alkaa kieltäytyy

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9769
Vs: Minkäskokoinen on
Mä olen pienviljelijä tälläkin mittarilla. Toisaalta jotain näkyvääkin olen joskus silti saanut aikaan. Tekniikastahan se on kiinni kosteissa oloissa viljelykin  ::)

jylperö

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1255
Vs: Minkäskokoinen on
käy ottamassa jatko pätkä lerssiä vaikka tallinnassa ;D

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5895
Vs: Minkäskokoinen on
Mä olen pienviljelijä tälläkin mittarilla. Toisaalta jotain näkyvääkin olen joskus silti saanut aikaan. Tekniikastahan se on kiinni kosteissa oloissa viljelykin  ::)
Sen takia esim. Sepelässä kävi urakoitsija ahkerasti.  ::)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Minkäskokoinen on
Tekniikkaa....?? Sitten tää olis pitäny avata koneet-osiossa. Pitääkö panemiseenkin sotkea tekniikka? Oliko puusta laskeutuneella apinanaamasella esi-isällä tekniikkaa? Ei ollu, samalla kaavalla homma hoitu jo silloin.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Minkäskokoinen on
Tekniikkaa....?? Sitten tää olis pitäny avata koneet-osiossa. Pitääkö panemiseenkin sotkea tekniikka? Oliko puusta laskeutuneella apinanaamasella esi-isällä tekniikkaa? Ei ollu, samalla kaavalla homma hoitu jo silloin.

skännän motto on tuurilla ei taidolla ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9769
Vs: Minkäskokoinen on
Tekniikkaa....?? Sitten tää olis pitäny avata koneet-osiossa. Pitääkö panemiseenkin sotkea tekniikka? Oliko puusta laskeutuneella apinanaamasella esi-isällä tekniikkaa? Ei ollu, samalla kaavalla homma hoitu jo silloin.

Eikö kaavamaisuuten kangistu ? Tai hyvähän se jos edes siihen  ::) Muutkinko ovat olleet  tyytyväisiä apinamaiseen touhuamisesi - vai luuletko vaan.  ;D Toisaalta jos "esinaaraat" on ollut , niin mitenkäs se olis siitä muuttunut. ??? 

kujala

  • Vieras
Vs: Minkäskokoinen on
Itse en pysty heittämään tähän aiheeseen mitään tarkkoja mittoja, mutta noin viisinkertaiseksi se kasvaa tarvittaessa.
Juuri nyt se on suurimmillaan, kävin ottamassa siihen lääkityksen, viehättävä sairaanhoitaja laittoi jotain tippoja siinä odotushuoneen penkillä.
Palautuu varmaan normaalitilaan iltaan mennessä.





Jaa niin, hyvää nimipäivää kaikille Iiriksille!

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4698
  • Savo savolaisille!
Vs: Minkäskokoinen on
Itse en pysty heittämään tähän aiheeseen mitään tarkkoja mittoja, mutta noin viisinkertaiseksi se kasvaa tarvittaessa.
Juuri nyt se on suurimmillaan, kävin ottamassa siihen lääkityksen, viehättävä sairaanhoitaja laittoi jotain tippoja siinä odotushuoneen penkillä.
Palautuu varmaan normaalitilaan iltaan mennessä.





Jaa niin, hyvää nimipäivää kaikille Iiriksille!

Kertoo jotain itsetunnosta, jos sitä pitää edes mittanauhan kanssa mennä mittailemaan.... ::)
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

ana111

  • Vieras
Vs: Minkäskokoinen on
En oo varma pituudesta :o

Mut munat on melkein tämmötteet http://www.iltalehti.fi/iltvluontojaelaimet/20121113014980295_v6.shtml   8) 8) 8)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Minkäskokoinen on
Oletteko mitanneet nupista tyveen vaiko nupista polvilumpioihin  ???

Tumputtaja mittaa pituuden piiruina. Tässä pitää muistaa, että neljä sormenleveyttä on 5 piirua.

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Minkäskokoinen on
Oletteko mitanneet nupista tyveen vaiko nupista polvilumpioihin  ???

Tumputtaja mittaa pituuden piiruina. Tässä pitää muistaa, että neljä sormenleveyttä on 5 piirua.

 Puolessa välissä, jos polvet yhdessä...seisoo...lumpiot etäämmällä mittausmenetelmä epätarkentuu...

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4698
  • Savo savolaisille!
Vs: Minkäskokoinen on
Oletteko mitanneet nupista tyveen vaiko nupista polvilumpioihin  ???

Tumputtaja mittaa pituuden piiruina. Tässä pitää muistaa, että neljä sormenleveyttä on 5 piirua.

Entäs jos  on liiallisen rälläkän käytön turvottamat sormet? Joutuuko käyttämään eri asteikkoa?
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Minkäskokoinen on
Oletteko mitanneet nupista tyveen vaiko nupista polvilumpioihin  ???

Tumputtaja mittaa pituuden piiruina. Tässä pitää muistaa, että neljä sormenleveyttä on 5 piirua.

Entäs jos  on liiallisen rälläkän käytön turvottamat sormet? Joutuuko käyttämään eri asteikkoa?

Sirkkelimiehillä piirumitta ei toimi, sanovat aina että "nollasta viiteen piiruun"  ???

matso

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 727
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
Vs: Minkäskokoinen on
joko C1 on oman" vehkeensä" koon ilmottana  8) 8) 8) 8) 8)