Kyl apinas nyt yhden lynkauksen kestää.Älä nyt viitti olla tommonen..
No kuka perkeles sua on kurmootanu? Ainakin 42 on ottanut sun yyveet ym muut haukkumiset stoalaisen tyynesti, en ole sua kuin hiukan etusormelle napsauttanut –ja sen kyllä pitääs miehen kestää – joten älä viitti ruikuttaa.
Lainaus käyttäjältä: 42 - 09.11.12 - klo:21:11No kuka perkeles sua on kurmootanu? Ainakin 42 on ottanut sun yyveet ym muut haukkumiset stoalaisen tyynesti, en ole sua kuin hiukan etusormelle napsauttanut –ja sen kyllä pitääs miehen kestää – joten älä viitti ruikuttaa. Siis oot saanu apilakselta yksäreitä? Mä oon kyllä nyt kateellinen. Mulle nappailee vain noita miinuksia.
Pellelauma on ollut tänään vauhdissa
Siis oot saanu apilakselta yksäreitä? Mä oon kyllä nyt kateellinen. Mulle nappailee vain noita miinuksia.
Lainaus käyttäjältä: apilas - 09.11.12 - klo:19:43Pellelauma on ollut tänään vauhdissa Ehkä voisit sisäistää meille muillekin mistä nyt lienee kyse. Mun osalta lienee kyse harvinaisesta päivästä kun katson tarpeelliseksi seurata agroa ja ehkä jopa kommentoida joitakin aiheita....
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 14.11.12 - klo:18:01Lainaus käyttäjältä: apilas - 09.11.12 - klo:19:43Pellelauma on ollut tänään vauhdissa Ehkä voisit sisäistää meille muillekin mistä nyt lienee kyse. Mun osalta lienee kyse harvinaisesta päivästä kun katson tarpeelliseksi seurata agroa ja ehkä jopa kommentoida joitakin aiheita....et ole siis kokenut vastaavaa ahronetissä että useampikin kirjoittelija olisi kanssasi erimieltä
Lainaus käyttäjältä: apilas - 14.11.12 - klo:18:05Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 14.11.12 - klo:18:01Lainaus käyttäjältä: apilas - 09.11.12 - klo:19:43Pellelauma on ollut tänään vauhdissa et ole siis kokenut vastaavaa ahronetissä että useampikin kirjoittelija olisi kanssasi erimieltä Siitä on ollut aikaa kun joku on kyennyt todistamaan että olisin ollut väärässä....Haluut alkaa anal
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 14.11.12 - klo:18:01Lainaus käyttäjältä: apilas - 09.11.12 - klo:19:43Pellelauma on ollut tänään vauhdissa et ole siis kokenut vastaavaa ahronetissä että useampikin kirjoittelija olisi kanssasi erimieltä
Lainaus käyttäjältä: apilas - 09.11.12 - klo:19:43Pellelauma on ollut tänään vauhdissa