Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Verotiedot 2012  (Luettu 21825 kertaa)

Sepedeus

• Vieras
Vs: Verotiedot 2012
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012110116276729_vi.shtml

Tissin näytöllä tienaa paremmin kuin moni tissinkoitolla ;D

milkboi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.

sepe kiikaroi ryhävalaita kuivalla maalla ;D
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

emo-heikki

• Vieras

AimoMela

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ei paha. Aimo katteli vähän tuota

http://yle.fi/uutiset/nain_moni_tienaa_vahemman_kuin_sina_-_kokeile_itse/6358393

linkkiä ja kun pistin omat tuloni asteikolla niin aika hyvin sitä kuitenkin sijoittuu. Vaikka vaimo meneekin ohitse... Mutta ensi viikolla päätämme firman johtoryhmässä paljonko tulee kaikille joulubonuksia ja alustavasti näyttäisi siltä että bonuksien kera kokonaistulot nousevat yli 60 k-euron. Siihen maataloudesta vähän riippuen niin 10-15 k-euroa varmaan verotettavaa niin lähelle ainakin 75 k-euroa menee ja sillä asettuu tuolla asteikolla jo ihan kivasti? Saankohan minä kuitenkin liian hyvää palkkaa? Tosin toistaiseksi ovat olleet sitä mieltä että teen vähintään palkkani edestä tulosta firmalle niin että mikäs siinä.

Tuo kuvio sinällään myös kertoo hyvin sen miksi SAS & co mantra että "verotetaan rikkaita" ei vaan toimi. Rikkaiden osuus on niin pieni että kertymää vaan ei tule tarpeeksi vaikka vero-% olisi melkein mitä tahansa.

Eniten tienaavien listojakin vähän katselin. Mielenkiinnosta. Jonkun verran on lähinnä vaimon varakkaan suvun kautta olevia hyvänpäivän tuttuja noissa listoissa. Tavataan aina joskus jossakin tylsissä tilaisuuksissa tyyliin Pori Jazz & Savonlinnan oopperajuhlat yms. Mutta sattuipa silmiini yksi "läpituttukin" jonka kanssa aikanaan vähän heilastelin. Rupesi sitten seurustelemaan vakavasti yhden toisen kaverin kanssa ja viimeisin mitä tiedän niin on täyspäiväinen koti-isä ja mikäs on ollessa, näkyy olevan viisi numeroa puolisonsa palkkatuloissa ja ensimmäinen numero ei ole ykkönen eikä kakkonen.

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ei paha. Aimo katteli vähän tuota

http://yle.fi/uutiset/nain_moni_tienaa_vahemman_kuin_sina_-_kokeile_itse/6358393

linkkiä ja kun pistin omat tuloni asteikolla niin aika hyvin sitä kuitenkin sijoittuu. Vaikka vaimo meneekin ohitse... Mutta ensi viikolla päätämme firman johtoryhmässä paljonko tulee kaikille joulubonuksia ja alustavasti näyttäisi siltä että bonuksien kera kokonaistulot nousevat yli 60 k-euron. Siihen maataloudesta vähän riippuen niin 10-15 k-euroa varmaan verotettavaa niin lähelle ainakin 75 k-euroa menee ja sillä asettuu tuolla asteikolla jo ihan kivasti? Saankohan minä kuitenkin liian hyvää palkkaa? Tosin toistaiseksi ovat olleet sitä mieltä että teen vähintään palkkani edestä tulosta firmalle niin että mikäs siinä.

Tuo kuvio sinällään myös kertoo hyvin sen miksi SAS & co mantra että "verotetaan rikkaita" ei vaan toimi. Rikkaiden osuus on niin pieni että kertymää vaan ei tule tarpeeksi vaikka vero-% olisi melkein mitä tahansa.

Eniten tienaavien listojakin vähän katselin. Mielenkiinnosta. Jonkun verran on lähinnä vaimon varakkaan suvun kautta olevia hyvänpäivän tuttuja noissa listoissa. Tavataan aina joskus jossakin tylsissä tilaisuuksissa tyyliin Pori Jazz & Savonlinnan oopperajuhlat yms. Mutta sattuipa silmiini yksi "läpituttukin" jonka kanssa aikanaan vähän heilastelin. Rupesi sitten seurustelemaan vakavasti yhden toisen kaverin kanssa ja viimeisin mitä tiedän niin on täyspäiväinen koti-isä ja mikäs on ollessa, näkyy olevan viisi numeroa puolisonsa palkkatuloissa ja ensimmäinen numero ei ole ykkönen eikä kakkonen.

Pikaisesti lukasin...

Nii olinko se koti-isä Aimon läpituttu?

:o ::)
Kui mää ain olen paras?

Sepedeus

• Vieras

sepe kiikaroi ryhävalaita kuivalla maalla ;D

Ryhävalas on hieno kala. Jospa sen sais joskus verkkoon ;D

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Pikaisesti lukasin...

Juu. Ei ollut. Oli vaan tuttu. Aimon silloinen lyhytaikainen heilastelukumppani on tämän koti-isän nykyinen vaimo. Juu.

Mulla on semmonen käsitys että Aimo on elämässään lähes kauttaaltaan hyvin onnistunut.

:)

Kui mää ain olen paras?

Sepedeus

• Vieras
Pikaisesti lukasin...

Juu. Ei ollut. Oli vaan tuttu. Aimon silloinen lyhytaikainen heilastelukumppani on tämän koti-isän nykyinen vaimo. Juu.

Mulla on semmonen käsitys että Aimo on elämässään lähes kauttaaltaan hyvin onnistunut.

Ei kannata kadehtia. Aimolla menee hyvin. Toisin on eräillä muilla.  ;D

emo-heikki

• Vieras
Pikaisesti lukasin...

Aimolla mene paljon paremmin kuin mulla, ei tienaa mun muija noin hyvin  ;D ;D ;D

Sepedeus

• Vieras
Pikaisesti lukasin...

Aimolla mene paljon paremmin kuin mulla, ei tienaa mun muija noin hyvin  ;D ;D ;D

Mut jos se antaa yhtä hyvin niin ei oo valittamista ;D

emo-heikki

• Vieras
Pikaisesti lukasin...

Mut jos se antaa yhtä hyvin niin ei oo valittamista ;D

Mistäs sinä Aimon vaimon hyvät antamiset tiedät  :o

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Meikäläisellä kävi sillee ettei verotettavaa pariin vuoteen ole tullut koska pari viimistä talvee on menny totaallisesti perseelleen . Kova pakkanen ja nivelreuma teki sen ettei juurikaan pääse tuloilla juhlimaan .

Tänävuonna näyttäis aikaspaljon paremmalta  :)

021 Stihllin rupes paremmin käymään kun korjasin joten voiko elämältä parempaa toivoa .  :)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Meikäläisellä kävi sillee ettei verotettavaa pariin vuoteen ole tullut koska pari viimistä talvee on menny totaallisesti perseelleen . Kova pakkanen ja nivelreuma teki sen ettei juurikaan pääse tuloilla juhlimaan .

021 Stihllin rupes paremmin käymään kun korjasin joten voiko elämältä parempaa toivoa:)

Kutsu Farmin pikkujouluun ja Ankkalan avajaisiin.......... ;D ;D ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

JoHaRa

• Vieras
Meikäläisellä kävi sillee ettei verotettavaa pariin vuoteen ole tullut koska pari viimistä talvee on menny totaallisesti perseeseen . Kova pakkanen ja nivelreuma teki sen ettei juurikaan pääse tuloilla juhlimaan .

021 Stihllin rupes paremmin käymään kun korjasin joten voiko elämältä parempaa toivoa .  :)

Hienoa  ;D Firma ollut pystyssä kohta vuoden ja nyt jo joku korjaantuikin  ;D

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Meikäläisellä kävi sillee ettei verotettavaa pariin vuoteen ole tullut koska pari viimistä talvee on menny totaallisesti perseeseen . Kova pakkanen ja nivelreuma teki sen ettei juurikaan pääse tuloilla juhlimaan .

Hienoa  ;D Firma ollut pystyssä kohta vuoden ja nyt jo joku korjaantuikin  ;D
Siis oma tilhi .  ;D

Noita pienkone hommia olen tehnyt ikäni  ;D
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .