Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Eläinrääkkystä  (Luettu 2760 kertaa)

cosmic_cowboy

• Vieras
Vs: Eläinrääkkystä
Minä nupotin vasikoita apteekista saatavalla liuoksella ja se onnistui aina.Siinä piti vain varoa,ettei ainetta valunut silmiin.Miksikähän se aine kiellettiin. :(

-okei ,minä tunnustan,että olen joskus nupottanut raudallakin,mutta se on niin kovaa tappelua,eikä läheskään niin varmaa. :-[

Isäkin nupoutti lipeällä silloin kauan sitten kun se oli sallittua. Muistaakseni ei sen kanssa mitään sattunut.

Yhdeltä sähköraudalla itse nupouttavalta ostin pitkään sonnivasikat. Oli yleensä jäänyt vähän vajaaksi se kierros ja niille kasvoi melko taiteellisen näköisiä koristeita. Semmosia pirunsarvia };>

Ihan pro touhua oli ainoan meillä kasvaneen ternivasikkaerän nupoutus. Yksityinen eläinlääkäri tuli ja nukutti, kipulääkitti, nupoutti viimitten päälle huolellisesti, tarkasti navat, kuumeet ja paskat. Taisi kuunnella vielä hengityksenkin parilta. Oli todella hintansa väärtti sessio.

JoHaRa

• Vieras
Minä nupotin vasikoita apteekista saatavalla liuoksella ja se onnistui aina.Siinä piti vain varoa,ettei ainetta valunut silmiin.Miksikähän se aine kiellettiin. :(

-okei ,minä tunnustan,että olen joskus nupottanut raudallakin,mutta se on niin kovaa tappelua,eikä läheskään niin varmaa. :-[

Eli lipeällä siis... Tuskin se sen kivemmalta tuntui. Kai se kiellettiin koska aine on oikeasti vaarallista, siitä saa tehtyä kivoja pommeja, sitä tosiaan valui eläinten silmiin ja syövyttävän aineen laittaminen toisen päähän on vaan aika järkkyä puuhaa.

Lipeä vaatii nykyään ostoluvan. Sitä saa kyllä rakeisena ostettua, mutta niitä "tankoja" ei varmaan ole enää muualla kuin vanhojen navettojen vanhoissa kaapeissa.

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Pitää vain odottaa että kolvi hehkuu punaisena ja koittaa ensim esin puupalaan ett
Omaan päähänkö meinasit ;D 

Korvalehdessä on heikko tuntoaisti.

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

JoHaRa

• Vieras
Sallitaan elukoille polttomerkitkin... maailmalla...

Miten nupottaminen onnistuisi vaikkapa nestemäisellä typellä. Hiilihappojää taitaa olla liian lämmintä tuohon käyttöön  ???