Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MF 6280  (Luettu 5510 kertaa)

2005

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20
MF 6280
Onko kellään 6280:n nostolaitteen vikakoodilistaa? Vilkutti aikansa 2+4, mitähän halunnee kertoa. Huoltomies oli kaukana tietokirjastaan...

massikka_mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 300
  • Pitääkö 200 viestin jälkeen kirjoittaa asiaakin?
Vs: MF 6280
Tuotanoin, 4200 sarjan nostolaitteen vikakoodit löytyy yksinkertaisesti ohjekirjasta joten olisikohan tässä samalla tavalla..? Nostolaitekkin taitaa pääpiirteittäin olla sama joten jos niitä koodeja ei siun ohjekirjasta löydy mie voin huomenna vilkasta että mitähän tuon 4255:sen ohjekirja kertois tuosta vikakoodista
Power By Perkins

mikasep

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 473
Vs: MF 6280
Onko kellään 6280:n nostolaitteen vikakoodilistaa? Vilkutti aikansa 2+4, mitähän halunnee kertoa. Huoltomies oli kaukana tietokirjastaan...

Yläasennon potentiometri.


Mika

2005

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20
Vs: MF 6280
Hienoa, paljon kiitoksia! Aamusella aletaan sitten ehtiä sopivaa osaa. Ohjekirjassa tosiaan ei noita koodeja ole.

mikasep

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 473
Vs: MF 6280
Hienoa, paljon kiitoksia! Aamusella aletaan sitten ehtiä sopivaa osaa. Ohjekirjassa tosiaan ei noita koodeja ole.

Eipä kestä. Siis useimmiten tuo tarkoittaa vain että sieltä paneelista missä on ne kolme nappulaa on joku juotos irti....


Mika

JoHaRa

  • Vieras
Vs: MF 6280
Hienoa, paljon kiitoksia! Aamusella aletaan sitten ehtiä sopivaa osaa. Ohjekirjassa tosiaan ei noita koodeja ole.

Eipä kestä. Siis useimmiten tuo tarkoittaa vain että sieltä paneelista missä on ne kolme nappulaa on joku juotos irti....


Mika

Minulle tuli kyllä nyt ihan puskista tämä tieto että Massikan nappuloita pitää tinailla alituiseen  ;D

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26127
  • vastustan
Vs: MF 6280
Hienoa, paljon kiitoksia! Aamusella aletaan sitten ehtiä sopivaa osaa. Ohjekirjassa tosiaan ei noita koodeja ole.

Eipä kestä. Siis useimmiten tuo tarkoittaa vain että sieltä paneelista missä on ne kolme nappulaa on joku juotos irti....


Mika
rikospoliisissa näkee kuulemma selvästi mitkä nuorisorikolliset on massikkatilolta kotoisin, sormenjäljis tinalangan polttamat ovat kuviot ;D ;D ;D ;D

Minulle tuli kyllä nyt ihan puskista tämä tieto että Massikan nappuloita pitää tinailla alituiseen  ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: MF 6280
Hienoa, paljon kiitoksia! Aamusella aletaan sitten ehtiä sopivaa osaa. Ohjekirjassa tosiaan ei noita koodeja ole.

Eipä kestä. Siis useimmiten tuo tarkoittaa vain että sieltä paneelista missä on ne kolme nappulaa on joku juotos irti....


Mika

Minulle tuli kyllä nyt ihan puskista tämä tieto että Massikan nappuloita pitää tinailla alituiseen  ;D

http://www.youtube.com/watch?v=tG8XpMDbHGM  ;D
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: MF 6280
Massikan lisävaruste: Kongolainen tinakaivos

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: MF 6280
Hienoa, paljon kiitoksia! Aamusella aletaan sitten ehtiä sopivaa osaa. Ohjekirjassa tosiaan ei noita koodeja ole.

Eipä kestä. Siis useimmiten tuo tarkoittaa vain että sieltä paneelista missä on ne kolme nappulaa on joku juotos irti....


Mika

Minulle tuli kyllä nyt ihan puskista tämä tieto että Massikan nappuloita pitää tinailla alituiseen  ;D
Massikassa riittää tinaaminen. Jontikka pistetään kokonaan sulattoon!  ;D

volkkari

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 73
Vs: MF 6280
öö voiko nuo potikat esim hapettua? kun mulla tekee 6265:n joskus samaa häiriötä ja riittää kun ylä-asennon potikkaa pyöräyttää ja sitten herättää nostolaitteen samallalailla kun käynnistäessä.

+250

  • Vieras
Vs: MF 6280
Voiskohan sinne sivukonsolin sisälle kipata vaikka 20kg sulaa tinaa ???

mikasep

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 473
Vs: MF 6280
Hienoa, paljon kiitoksia! Aamusella aletaan sitten ehtiä sopivaa osaa. Ohjekirjassa tosiaan ei noita koodeja ole.

Eipä kestä. Siis useimmiten tuo tarkoittaa vain että sieltä paneelista missä on ne kolme nappulaa on joku juotos irti....


Mika

Minulle tuli kyllä nyt ihan puskista tämä tieto että Massikan nappuloita pitää tinailla alituiseen  ;D

Niin minullekin... itse kun on joutunut korjaamaan noita paneeleja vain Valtroista ja Nyykkäreistä...


Mika

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: MF 6280
Onko kellään 6280:n nostolaitteen vikakoodilistaa? Vilkutti aikansa 2+4, mitähän halunnee kertoa. Huoltomies oli kaukana tietokirjastaan...

Yläasennon potentiometri.


Mika
Kannattaako noita potikoita ”voidella”  pitkäikäisyyttä tavoitellen?

http://www.bebek.fi/kauppa/lisatiedot.php?PHPSESSID=v0fdpcds4eupvfaf92rjq5ppu5&&tuote_id=180
CONTACLEAN / KONTAKT 60
 Puhdistava ja voiteleva yleisaine kytkimille, kontakteille ja säätövastuksille. Poistaa oksideja ja likaa.
 6,10 € / 200ml

[/img]

Eivät tosin tarvikkeena näytä kovin kalliilta – jos vaan tietää minkä hommaa.



Tuotekoodi: VR500KB
Hinta: 5.00 €
Alpha brand 500K mini sized linear taper control pot volume or tone controls. Super smooth quality and feel in a compact size.

Askelvaimentimella toteutettuna on vissiin  varmempi?
   cría cuervos y te sacarán los ojos