Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Haaskoo...  (Luettu 1892 kertaa)

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Haaskoo...

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Haaskoo...
Seuraava vaihe on kaikkien himmeleiden isoäiti ????

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: Haaskoo...
Seuraava vaihe on kaikkien himmeleiden isoäiti ????
...ja käteiseltä onnistuu sekin...

Vihtori se Sika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1372
  • "Kollektiivinimimerkki"
Vs: Haaskoo...
Tähän jotain älytöntä ja mahtipontista, mikä ei liity millään tavalla kirjoittajan todellisiin kykyihin, esim. "Mahdottoman teen heti, ihmeen kanssa menee tovi".

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Haaskoo...
 Kaikki mitä kepulaanen sanoo kokoomuksesta, on niin helevetin haaskoo. Kepu itse sössinyt kannatuksensa ja nyt ovat siitä katkeria toisille. Se on nyt sitten kepun viimeinen vaali. Seuraavis vaaleis kannatus alle vasureiden.  ;D

Vihtori se Sika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1372
  • "Kollektiivinimimerkki"
Vs: Haaskoo...
Kaikki mitä kepulaanen sanoo kokoomuksesta, on niin helevetin haaskoo. Kepu itse sössinyt kannatuksensa ja nyt ovat siitä katkeria toisille. Se on nyt sitten kepun viimeinen vaali. Seuraavis vaaleis kannatus alle vasureiden.  ;D

Uskon, että Keskusta ja Perussuomalaiset saavat yllättävän suuren kannatuksen tulevissa kunnallisvaaleissa.
Tähän jotain älytöntä ja mahtipontista, mikä ei liity millään tavalla kirjoittajan todellisiin kykyihin, esim. "Mahdottoman teen heti, ihmeen kanssa menee tovi".

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Haaskoo...
Kaikki mitä kepulaanen sanoo kokoomuksesta, on niin helevetin haaskoo. Kepu itse sössinyt kannatuksensa ja nyt ovat siitä katkeria toisille. Se on nyt sitten kepun viimeinen vaali. Seuraavis vaaleis kannatus alle vasureiden.  ;D

Uskon, että Keskusta ja Perussuomalaiset saavat yllättävän suuren kannatuksen tulevissa kunnallisvaaleissa.

  Mutta, kerro mitä kepu tekee vaalivoitolla, kun Virkkunen vie kunnat alta. Siis moni kepuvaltuutettu voi ainoastaan lopettaa kuntansa toiminnan ;D

Santatukki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 324
Vs: Haaskoo...
Kyllä sepellä on haaskoo, mutta miten aattelee ne jotka äänesti tyhjää. Seuraavissa eduskuntavaaleissa sepellä on vähemmän haaskoo.
Kokkareista seuraava pienpuolue?

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Haaskoo...
Kyllä sepellä on haaskoo, mutta miten aattelee ne jotka äänesti tyhjää. Seuraavissa eduskuntavaaleissa sepellä on vähemmän haaskoo.
Kokkareista seuraava pienpuolue?

   Ei mulla tässä mitään muuta haaskoo oo kuin se, että kepun aate alkiolaisuus on menettänyt merkityksensä. Onneksi suomen kansasta 90% on ymmärtänyt tämän huijjauksen ;D

Santatukki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 324
Vs: Haaskoo...
JOS, Kun jne. Virkkunen vie kunnan alta moni suomalainen äänestää tyhjää. ÄÄNESTÄÄKÖ tälläinen äänestäjä kokkareta ikinä.
Voipi olla sepellekin kova paikka.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Haaskoo...
JOS, Kun jne. Virkkunen vie kunnan alta moni suomalainen äänestää tyhjää. ÄÄNESTÄÄKÖ tälläinen äänestäjä kokkareta ikinä.
Voipi olla sepellekin kova paikka.

  Mulle aivan "sama" ;D

 

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Haaskoo...
eräillä halvat huvit mutta sepellä ilmaset!

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Haaskoo...
eräillä halvat huvit mutta sepellä ilmaset!

  Savolaisilla on. Pohojalaasten pitää siitäkin maksaa.  ;)