Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Venäjän asevoimat  (Luettu 3052 kertaa)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Venäjän asevoimat
Antaa tulla vaan, ei täällä pelätä ?????

juu  teillä siellä  on  auton   tai   moottorikelkan  keula  ruåttia  kohti  :P

Ei me mihinkään lähetä, itse on saatu tähän asti selvitä ....

Talvisodassakin kaikki lapin miehet, jotka kustuttiin palvelukseen vietiin kannakselle taistelemaan, lapin puolustus jäi kahden paikallisen suojeluskunnan varaan, jolle valtio antoi vahvistukseksi rajavartioston upseereista kootun esikunnan.
Aseetkin piti itse ostaa Ruotsista, Nordsröm vai mikähän sen kaverin nimi nyt oli, joka osti ne aseet omilla rahoilla.

Jos nää supistukset jatkuu tähän tahtiin, niin ei niitä miehiä armeijan puolelta kumminkaan tänne riitä ????
Hä? Eikö ole ihan järkevää että jampat laitetaan sotimaan sinne missä on jotain sodittavaa? Viis siitä mistä joukot on koottu.
Nothing is Something Worth Doing

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Venäjän asevoimat
Antaa tulla vaan, ei täällä pelätä ?????

juu  teillä siellä  on  auton   tai   moottorikelkan  keula  ruåttia  kohti  :P

Ei me mihinkään lähetä, itse on saatu tähän asti selvitä ....

Talvisodassakin kaikki lapin miehet, jotka kustuttiin palvelukseen vietiin kannakselle taistelemaan, lapin puolustus jäi kahden paikallisen suojeluskunnan varaan, jolle valtio antoi vahvistukseksi rajavartioston upseereista kootun esikunnan.
Aseetkin piti itse ostaa Ruotsista, Nordsröm vai mikähän sen kaverin nimi nyt oli, joka osti ne aseet omilla rahoilla.

Jos nää supistukset jatkuu tähän tahtiin, niin ei niitä miehiä armeijan puolelta kumminkaan tänne riitä ????
Hä? Eikö ole ihan järkevää että jampat laitetaan sotimaan sinne missä on jotain sodittavaa? Viis siitä mistä joukot on koottu.

On se järkevää, sentakia niitä joukkoja ei tänne riitä, koska niitä tarvitaan muualla.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Venäjän asevoimat
Antaa tulla vaan, ei täällä pelätä ?????

juu  teillä siellä  on  auton   tai   moottorikelkan  keula  ruåttia  kohti  :P

No jääkärihän tekee täyskäänöksen ja etenee jälleen!
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!