Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MOT PIKKUPOJAT LEIKKAUSPÖYDÄLLÄ  (Luettu 8036 kertaa)

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: MOT PIKKUPOJAT LEIKKAUSPÖYDÄLLÄ
Lainaus


Höpö höpö. Jos esarista olisi oikeasti haittaa ihmisen elämälle/lisääntymiselle, niin evoluutio olisi karsinut ko. nahan pois jo apinavaiheessa. Uskonnoissa nyt on vaan tapana leimata ihmiset uskoonsa imeväisiässä, jotta siitä kiemurteleminen pois on sitten aikuisena hankalampaa.

Ihan sama kuin jos leikkaisi vaikka korvalehdet pois, "kuulisi paremmin mitä selän takana puhutaan"  ???
--------------minä olen lukenut tämän kristityt lääkärit lehdestä,joten ei tämä mun mielipide ole.Mulla on esinahaton vävy,eikä hän koskaan ole valittanut sitä,joten ei siitä mitään haittaa ihmiselle ole.
Luterilaiset puhuu evoluutiosta,minä uskon Jumalaan ,ja hänen sanaansa.Onko kirkko todella siirtynyt evoluution kannattajaksi :o No,se on sitten ensimmäinen laatuaan.  :o

Oletteko kenties paljonkin keskustelleet ns. tuntoherkkyydestä?
Minua nyt vähän jäi kiinnostamaan semmonen asia, että mites toi tumputus eroaa normimenosta jos on ympärileikattu vehje, tuntemuksilta ja muutenkin  ??? Tietäiskö simmon vävy vai uhraako joku palstalainen  itsensä tieteen alttarille ja vetää liukuvan taakse esim.viikoksi  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8713
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: MOT PIKKUPOJAT LEIKKAUSPÖYDÄLLÄ


Höpö höpö. Jos esarista olisi oikeasti haittaa ihmisen elämälle/lisääntymiselle, niin evoluutio olisi karsinut ko. nahan pois jo apinavaiheessa. Uskonnoissa nyt on vaan tapana leimata ihmiset uskoonsa imeväisiässä, jotta siitä kiemurteleminen pois on sitten aikuisena hankalampaa.

Ihan sama kuin jos leikkaisi vaikka korvalehdet pois, "kuulisi paremmin mitä selän takana puhutaan"  ???
--------------minä olen lukenut tämän kristityt lääkärit lehdestä,joten ei tämä mun mielipide ole.Mulla on esinahaton vävy,eikä hän koskaan ole valittanut sitä,joten ei siitä mitään haittaa ihmiselle ole.
Luterilaiset puhuu evoluutiosta,minä uskon Jumalaan ,ja hänen sanaansa.Onko kirkko todella siirtynyt evoluution kannattajaksi :o No,se on sitten ensimmäinen laatuaan.  :o
[/quote]

Entäs ne toiset vävyt ja ex-vävyt, ovatko valittaneet anopille mitä haittaa on esinahasta?  ;D ;D ;D ;D ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Repe

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 415
Vs: MOT PIKKUPOJAT LEIKKAUSPÖYDÄLLÄ
Kuinka ihminen voisi kadehtia sellaista, jota ei ole ollutsitten vauvaiän?

Tuuli

  • Vieras
Vs: MOT PIKKUPOJAT LEIKKAUSPÖYDÄLLÄ


Höpö höpö. Jos esarista olisi oikeasti haittaa ihmisen elämälle/lisääntymiselle, niin evoluutio olisi karsinut ko. nahan pois jo apinavaiheessa. Uskonnoissa nyt on vaan tapana leimata ihmiset uskoonsa imeväisiässä, jotta siitä kiemurteleminen pois on sitten aikuisena hankalampaa.

Ihan sama kuin jos leikkaisi vaikka korvalehdet pois, "kuulisi paremmin mitä selän takana puhutaan"  ???
--------------minä olen lukenut tämän kristityt lääkärit lehdestä,joten ei tämä mun mielipide ole.Mulla on esinahaton vävy,eikä hän koskaan ole valittanut sitä,joten ei siitä mitään haittaa ihmiselle ole.
Luterilaiset puhuu evoluutiosta,minä uskon Jumalaan ,ja hänen sanaansa.Onko kirkko todella siirtynyt evoluution kannattajaksi :o No,se on sitten ensimmäinen laatuaan.  :o

Entäs ne toiset vävyt ja ex-vävyt, ovatko valittaneet anopille mitä haittaa on esinahasta?  ;D ;D ;D ;D ;D
[/quote]


 :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: MOT PIKKUPOJAT LEIKKAUSPÖYDÄLLÄ
Miksi miehet (ja naiset) valittavat aina että on liian herkkää, liian herkkää ja ostavat puuduttavia voiteita jne. käyttävät kaikki konstit että kestäis pitempään?  ;D

  Se on niin herkkä asia tuo tuppi*****. ;D

Matami Mimmi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 162
Vs: MOT PIKKUPOJAT LEIKKAUSPÖYDÄLLÄ
Ihopoimu toisaalta suojaa ylivoimaisesti parhaiten mutta kerää myös bakteereita. Israelissa ei taida päästä naimisiinkaan ennen kuin on paikat siistitty normaaleiksi.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: MOT PIKKUPOJAT LEIKKAUSPÖYDÄLLÄ
Miksi miehet (ja naiset) valittavat aina että on liian herkkää, liian herkkää ja ostavat puuduttavia voiteita jne. käyttävät kaikki konstit että kestäis pitempään?  ;D
Konstit on monet, sano Curttu kun mirrillä pöytää pyyhki. Pitäis tuossa tilanteessa harrastaa suuseksii sillai, että syö apteekin niitä kurkkutabletteja, misä puuduttavaa ainetta  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20045
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: MOT PIKKUPOJAT LEIKKAUSPÖYDÄLLÄ
minkääs  hygienian  takia  ne  musut  leikkelee  tyttönsä   ???

Ei ole musujen tapa yksistään, sitä tehdään myös uskonnottomien keskuudessa. Sattumoisin vain islam on levinnyt niille alueille, joilla jo ennestään on ympärileikattu tyttöjä.

-SS-

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: MOT PIKKUPOJAT LEIKKAUSPÖYDÄLLÄ
Miksi miehet (ja naiset) valittavat aina että on liian herkkää, liian herkkää ja ostavat puuduttavia voiteita jne. käyttävät kaikki konstit että kestäis pitempään?  ;D
Konstit on monet, sano Curttu kun mirrillä pöytää pyyhki. Pitäis tuossa tilanteessa harrastaa suuseksii sillai, että syö apteekin niitä kurkkutabletteja, misä puuduttavaa ainetta  :D

"Inhoan shar pei -koirarotua!", sanoi Curttu ja passitti ukkonsa sähköskapellin alle.

...No en tiedä kuinka paljon C1 on katsonut sinkkuelämää, mutta hyvin kylmästi kävi naturelleille miehille NY cityssä.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: MOT PIKKUPOJAT LEIKKAUSPÖYDÄLLÄ
Miksi miehet (ja naiset) valittavat aina että on liian herkkää, liian herkkää ja ostavat puuduttavia voiteita jne. käyttävät kaikki konstit että kestäis pitempään?  ;D
Konstit on monet, sano Curttu kun mirrillä pöytää pyyhki. Pitäis tuossa tilanteessa harrastaa suuseksii sillai, että syö apteekin niitä kurkkutabletteja, misä puuduttavaa ainetta  :D

Curttu tietää nämä asiat. Mutta tiedätkö, että viittomakielellä kommunikoivalta tytöltä saatu "hand job" rinnastetaan "blow job":iin  ???

kujala

  • Vieras
Vs: MOT PIKKUPOJAT LEIKKAUSPÖYDÄLLÄ
Osaatkos Curttu siihen vastata, että jos minä kaivan sormella korvaani, kumpi siitä nauttii enemmän: sormi vai korva?

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: MOT PIKKUPOJAT LEIKKAUSPÖYDÄLLÄ
Osaatkos Curttu siihen vastata, että jos minä kaivan sormella korvaani, kumpi siitä nauttii enemmän: sormi vai korva?
Noh, varmaan sinä itse tyydytyt ja nautit siitä ihan kokonaisvaltaisesti, jos et kouki varomattomasti liian syvälle. Voi mennä ikävästi korvaneitsyys, kun tärykalvo puhkeaa. Henkilökohtaisesti nautin eniten, jos sormet on yhtä aikaa molemmissa korvissa  :o

Tärkeintähän kuitenkin on, että molemmat nauttii: mies ja muna  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: MOT PIKKUPOJAT LEIKKAUSPÖYDÄLLÄ
Riettaita on jutut . Runkkaatte korvaanne , hyi helvetti .


Nyt ymmärrän miks runkkaaminen vie kuulon .......
























JoHaRaltakin  ;D
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Greenpwr

  • Vieras
Vs: MOT PIKKUPOJAT LEIKKAUSPÖYDÄLLÄ

 Ei kai se kuulon meno mitään, jos ymmärrys edes säilyy...

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: MOT PIKKUPOJAT LEIKKAUSPÖYDÄLLÄ
Ei tule kuuroksi vaikka Agrossa joku HUUTAISIKIN!!!!!!!!!! Tä?
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.