Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ootteko kukaan...  (Luettu 3594 kertaa)

mah

  • Vieras
Vs: Ootteko kukaan...
En kyllä ole ihan varma, kun en tiedä kuka Courtney on, että olenko häntä pannut. :'( Kovin paljon kyllä toivon, etten ole pannut muitakaan agronettilaisia. :-X Mutta kotikaljaa olen joskus pannut. Ja joka ilta, kun lamppu sammuu ja saapuu oikea yö, olen pannut maate. Olen myös pannut heiniä seipäälle. :o  Ja joskus olen pannut asioita merkille. :-X
Pistää ja panna merkittee samaa . Onkos käärme "pannut " sua ?
:o Hö? Ihanko tosi? Eli ampiaisetkinko panevat? Au. :'( Mutta jos ampiainen tuikkaa vain kerran, onko se pistämistä, mutta jos se hinkkaisee edestakaisin, onko se panemista? Vai onko pistämisessä ja panemisessa joku ajallinen ero? Eli joku väittää panneensa, mutta onkin vain pistänyt? :'(

mah

  • Vieras
Vs: Ootteko kukaan...
En tosin ole nähnyt käärmeen pistävän enkä panevan. Olen luullut, että kärmekset purevat, kun en tiennyt niillä olevan muita raajoja kuin pää ja häntä. :'( Eli noilla ruumiin osilla ei kyllä voi kuin puraista tai mätkiä. :-X

ana111

  • Vieras
Vs: Ootteko kukaan...
En kyllä ole ihan varma, kun en tiedä kuka Courtney on, että olenko häntä pannut. :'( Kovin paljon kyllä toivon, etten ole pannut muitakaan agronettilaisia. :-X Mutta kotikaljaa olen joskus pannut. Ja joka ilta, kun lamppu sammuu ja saapuu oikea yö, olen pannut maate. Olen myös pannut heiniä seipäälle. :o  Ja joskus olen pannut asioita merkille. :-X
Pistää ja panna merkittee samaa . Onkos käärme "pannut " sua ?
Jos panee tai pistää sian hengilt,siinäkin on ihan PIKKU ero :o

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Ootteko kukaan...
Jos panee sian hengilt
Courtney tai possu, epäilen että yhtä paha ääni pääsee molemmista. ;D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

ana111

  • Vieras
Vs: Ootteko kukaan...
Jos panee sian hengilt
Courtney tai possu, epäilen että yhtä paha ääni pääsee molemmista. ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: Ootteko kukaan...
Mitähän kuuluu nykyään Jormalle? Tässäkin voi kysyä että pistikö Jorma miehen kylmäksi vai paniko sen kylmäksi.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288339457346.html

Jorma tappoi miehen niin muut panee halvalla.

Kondomit jäivät pesänhoitajalle  ???

Ei tainnut saada pesää kun halvalla möi Jormat pois.

Viimeksi muokattu: 07.09.12 - klo:21:13 kirjoittanut Latz

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8702
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Ootteko kukaan...
En tosin ole nähnyt käärmeen pistävän enkä panevan. Olen luullut, että kärmekset purevat, kun en tiennyt niillä olevan muita raajoja kuin pää ja häntä. :'( Eli noilla ruumiin osilla ei kyllä voi kuin puraista tai mätkiä. :-X

Mitenkähän se silmälasikäärme, pani, pisti vai puri sitä Sepen exää?  ;D ;D ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5895
Vs: Ootteko kukaan...
En tosin ole nähnyt käärmeen pistävän enkä panevan. Olen luullut, että kärmekset purevat, kun en tiennyt niillä olevan muita raajoja kuin pää ja häntä. :'( Eli noilla ruumiin osilla ei kyllä voi kuin puraista tai mätkiä. :-X

Mitenkähän se silmälasikäärme, pani, pisti vai puri sitä Sepen exää?  ;D ;D ;D
Mä luulen että se teki noita kaikkia ja joka suunnasta.  :o
Olikohan sillä Sepen exällä kyypakkaus ehkäisynä?  ???

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Ootteko kukaan...
En tosin ole nähnyt käärmeen pistävän enkä panevan. Olen luullut, että kärmekset purevat, kun en tiennyt niillä olevan muita raajoja kuin pää ja häntä. :'( Eli noilla ruumiin osilla ei kyllä voi kuin puraista tai mätkiä. :-X

Mitenkähän se silmälasikäärme, pani, pisti vai puri sitä Sepen exää?  ;D ;D ;D
Mä luulen että se teki noita kaikkia ja joka suunnasta.  :o
Olikohan sillä Sepen exällä kyypakkaus ehkäisynä?  ???

 Taaskaan kuulu ollenkaan, mutta olikos häntäilyn kohde silloin jo ekxä...jos kobralla on jorma hännässä niin se toimii ainakin äänenvaimentimena...varsinkin jos pesän kaikki jormat laittaa päällekkäin...

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Ootteko kukaan...
Mielenkiintoinen kysymys ...