Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Puhelin maataloustöihin  (Luettu 11698 kertaa)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26199
  • vastustan
Vs: Puhelin maataloustöihin
Nokia on hyvä maatalouspuhelin. Mä jätän sen aina olohuoneen pöydälle pärisemään kun lähden rymyhommiin, illalla sitten katson että kuka on soittanut. Harvoin soitan perään  ;D
merkistä viis, mutta viidenkympin puhelin on paras ja käytännöllisin  ja helpoin käyttää yhdellä kädellä, puhuu viikon, eikä tartte miettiä murehtia jos vettä tihuuttaa. jos vuoden kestää ni heittää meneen ja hommaa uuden. perinteisellä näppäinpuhelimella kirjoittaa ilman katsomista ne tavallisimmat viestit kun selkäytimeen jääny montako painallusta mikin kirjain vaatii ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Puhelin maataloustöihin
Onko porukka täällä mieltynyt johonkin puhelimeen joka olisi maatalous käytössä hyvä ja kestävä. Eli mitä puhelinta itse käytät töissä. Nämä uudet huippu hienot älypuhelimet ei ilmeisesti toimi kovin pitkään tuolla navetan puolella joten kestävää / mukavaa käyttää, maatalouspuhelinta katseleisin haalarin rintataskuun. Tuota N9 mikä on ns. edustuspuhelin en aio viedä navettaan. Onko kellään kokemuksia Samsung, Xcover GT-S5690 kosketusnäyttöpuhelin mallista. Mainospuheet on ainakin kovat.
Voi hyvä luoja...................... ;D ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Puhelin maataloustöihin
Joku tuollainen Vertu olisi hyvä, eivätkö puhelimet mene kuitenkin kertapoistolla aina  ???



Tolla olisi asiallista tinkiä naulakilosta tai paalinaruista

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Puhelin maataloustöihin
Joku tuollainen Vertu olisi hyvä, eivätkö puhelimet mene kuitenkin kertapoistolla aina  ???



Tolla olisi asiallista tinkiä naulakilosta tai paalinaruista
tai rehusta...  :P
Nothing is Something Worth Doing

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Puhelin maataloustöihin
Joku tuollainen Vertu olisi hyvä, eivätkö puhelimet mene kuitenkin kertapoistolla aina  ???



Tolla olisi asiallista tinkiä naulakilosta tai paalinaruista
tai rehusta...  :P

Mun ei tarvitse, en ole vielä koskaan ostanut rehua enkä osta  ???

e-bayssa on pari Vertua myynnissä, nyt pääsisi köyhäkin kerhoon.

http://viewitem.eim.ebay.fi/Vertu-Constellation-Touch-screen-18K-Rose-Gold-Ultimate-Luxury-Cellphone/190720415320/item

Osta sää sammakka tuollainen ja soita sit mulle  :D Laitetaan lippikset päähän ja soitetaan videopuhelu  ???

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Puhelin maataloustöihin
Osta sää sammakka tuollainen ja soita sit mulle  :D Laitetaan lippikset päähän ja soitetaan videopuhelu  ???
Voiko vertulla edes soittaa perusproletaarin puhelimeen..?  ???
Mun ei tarvitse, en ole vielä koskaan ostanut rehua enkä osta  ???
Sä pöllit töistä, lähdet aina tasku kerrallaan täynnä kotiin...  :P Vähän kuin toimistojamppa klemmareita.  ::)
Nothing is Something Worth Doing

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Puhelin maataloustöihin
Osta sää sammakka tuollainen ja soita sit mulle  :D Laitetaan lippikset päähän ja soitetaan videopuhelu  ???
Voiko vertulla edes soittaa perusproletaarin puhelimeen..?  ???
Mun ei tarvitse, en ole vielä koskaan ostanut rehua enkä osta  ???
Sä pöllit töistä, lähdet aina tasku kerrallaan täynnä kotiin...  :P Vähän kuin toimistojamppa klemmareita.  ::)

Ei mulla ole mitään elukoita. Kissatkin ovat rouvan nimissä.

Kerran kyllä varastin kaksi saappaallista ohraa kun olin päivän puimassa. Muuta palkkaa ei sitten tullutkaan  :'(

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Puhelin maataloustöihin
Ei mulla ole mitään elukoita. Kissatkin ovat rouvan nimissä.
Kyllä mä sen tiesin, mutta en keksinyt muutakaan mistä veetuilla...  ::)
Nothing is Something Worth Doing

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Puhelin maataloustöihin
Ei mulla ole mitään elukoita. Kissatkin ovat rouvan nimissä.
Kyllä mä sen tiesin, mutta en keksinyt muutakaan mistä veetuilla...  ::)

Paljon muutakin olisi  ;D Mää voin joskus kertoa sulle ne pisteet joihin kannattaa veistä kiertää jos tahtoo tosissaan veetuilla  :'(

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: Puhelin maataloustöihin
Onhan siinä xcoverissa omat vikansa, mutta eipä taida paljon parempaa olla olemassa. Nokiat ei kestä hommissa yhtään.

HTC:llä ja Motorolalla on ihan asiallisia puhelimia mutta ne ei ole niin hyvin suojattuja vettä ja paskaa vastaan.

Nokian luureja meni paskaksi parin kuukauden välein.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Puhelin maataloustöihin
Mulla on tuollainen "mint" kuntoinen hyllyssä. On kyllä hyvä luuri, akku kestää 2 viikkoa ja saa ajaa traktorilla yli.



Maksoi muistaakseni melkein 3000 markkaa uutena, hajosi kyl heti mut sain takuulla uuden. En sitten enää uskaltanut töihin ottaakaan. Parasta tuossa oli koodisuojattu näppäinlukko ja desibelimittari.

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Puhelin maataloustöihin
Xcovereista on puoli vuotta kokemusta, ei juuri kummempaa moitittavaa.  Kaiutin kerää pölyä, akku kestää lyhyen aikaa, nettisivuja saa auki kerrallaan vain neljä...     Aika hyvin toimii kuitenkin, näyttö hyvä käyttää, sopiva käteen, mukanakin  kulkee hyvin...    Joskus oli molemmat xcoverit yhtä aikaa kiinni kannettavassa internet-jako päällä, meni kannettava sekaisin eikä pelaa reissussa netti enää kun vanhalla i-phonella ;D   
 Nokiaan ei kyllä ole paluuta varmaan enää ikinä, on ne olleet niin paskoja kaikki tyynni, emäntäkin mieluummin tyhjää minun samsungin akkua nettikäytössä kun oman Lumiansa :o :o

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5280
Vs: Puhelin maataloustöihin
Joku tuollainen Vertu olisi hyvä, eivätkö puhelimet mene kuitenkin kertapoistolla aina  ???
Vertusta tulee aina mieleen tämä Alivaltiosihteerin Vertu-puhelinten esittely, erityisesti duunarin selkänahalla päällystetty Pia-Noora Kaupin malli...

Tähän asti olen noudattanut tätä viidenkympin linjaa: halpis-nokialainen on kestänyt 1-4 vuotta eikä se sippaaminen hirveästi kirpaise. Edellisessä oli vielä taskulamppu, joka on tosi tärkeä ominaisuus maatalouspuhelimessa. Huomaa, kun tässä nykyisessä (pojan entinen, piti saada kosketusnäytöllinen...) ei sellaista ole. Mutta tollainen surffailupuhelin on ruvennut kyllä houkuttelemaan, saattaa vielä joutua Samsung-kauppaan? Eikä kunnon kamerakaan siellä luurin takana haittaisi.

Petri

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Puhelin maataloustöihin
http://www.samsung.com/fi/consumer/mobile/mobilephones/mobilephones/GT-B2710SSAXEE
Tuollanen on ollut vuoden päivät,en erityisemmin noita hiplailupuhelimia kannata,joten tää on mun makuuni.Jotain eroa siinö on nokialaisiin käyttölogiikassa mutta aika pian sen oppii.Ja ominaisuudet riittävät normaaliin käyttöön.Edustuspuhelimet ovat sitten eriasia,mut tarviiko niitä kyrvänjatkeita puheliminakin.Noo ainahan niitä nousukkaita on joiden pitää leuhkia. ;D
Mul on tää "navettapuhelimena" eli yksityiskäytössä nyt ollu kukauden ja tykkään. Logiikan tosiaan kun oppii, niin ei paha käyttää. Taskulamppu tarpeellinen ominaisuus. Hallintasofta (Kies) raskaanpuoleinen ainakin BT:llä, mutta johdolla toimii ok. Kamera kun olis edes 3.2 ja jonkinlainen salama niin sit olis täydellinen.

Päivätyökäytössä Nokia E90 ja toimii loistavasti. Akku tosin oireilee, härveli jokusen vuoden vanha. Seuraavaksi tulee testiin Lumia 800, kun eräältä käyttäjältä palautuu...moitti leluksi, kun ei voi AJAESSA kunnolla kirjoittaa viestiä/kalenterimerkintää. Ei hyvää päivää...palasi muuten E7:aan.
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Puhelin maataloustöihin
Päivätyökäytössä Nokia E90 ja toimii loistavasti. Akku tosin oireilee, härveli jokusen vuoden vanha. Seuraavaksi tulee testiin Lumia 800, kun eräältä käyttäjältä palautuu...moitti leluksi, kun ei voi AJAESSA kunnolla kirjoittaa viestiä/kalenterimerkintää. Ei hyvää päivää...palasi muuten E7:aan.
E7:lla on muuten yllättävän helppoa kirjoitella ajonkin aikana...  ::) ::) ???
Nothing is Something Worth Doing